Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2020.10.15 0 0 4666

Sziasztok!
Van valaki aki a közeljövőben megválna egy két tengelyes rakoncástól?
Üdv

B.

rutthin Creative Commons License 2020.10.12 0 0 4665

A Nagykörúton az egyik játékboltban láttam, ahol régi, szoci beli játékokat árulnak! talán az Oktogon, nyugati közti szakaszon volt az üzlet, ha jól emlékszem...

Előzmény: benidoki (4661)
dumatyas Creative Commons License 2020.10.12 0 0 4664
Zoli1949 Creative Commons License 2020.10.12 0 1 4663

Szia!

Az esélyed egy komplett készletre, mint " tűt a szénakazalban ". Ezért inkább azt tanácsolom, hogy egyenként próbáld összeszedni. Így kézzelfoghatóvá növekszik az esélyed. Érdemes folyamatosan figyelni a Vatera , Jófogás és egyéb hirdető és aukciós felületeket. Most is volt Pannónia személykocsi, tápegység és kapcsoló doboz. Természetesen nem egy helyen és nem egy eladótól. Legegyszerűbb sínekhez és váltókhoz jutni. Folyamatos  kutató munkával és természetesen sok szerencsével kb. egy év alatt célhoz érhetsz. Viszont a fadobozt felejtsd el. Sok sikert!

Üdv: Zoli 

Előzmény: benidoki (4661)
pk79 Creative Commons License 2020.10.11 0 0 4662

Sajnos nincs PV  ,mint a cukrot mindent elvittek .

Előzmény: pierry (4658)
benidoki Creative Commons License 2020.10.11 0 0 4661

Szervusztok kedves PéVé Barátok!

 

Szeretnélek kérni benneteket, hogy segítsetek nekem. Régóta keresek és nagyon szeretnék egy PV Pannónia készletet!

Ha valaki tud eladó készletet, kérem szépen, hogy jelezze felém!

Segítségeteket előre is köszönöm!

benidoki@gmail.com

06704581328

Zoli1949 Creative Commons License 2020.10.09 0 4 4660

Szia!

Kíváncsian várom a képeket.

Bár nem PV, csak 0-ás méret, de most lettem készen a Muki tehervillamossal. A mérete szemléltetésére egy PV Előre személykocsival együtt fényképeztem. A hajtása egy régi Csepel teherautóba való ablaktörlő motor. A kaszni donorja egy Buco hűtővagon kasznija volt. A tető és az áramszedő Märklin alapú.

Üdv: Zoli

 

Előzmény: pv991 (4659)
pv991 Creative Commons License 2020.10.08 0 0 4659

Sziasztok. Köszönöm a megosztást. Ebből az egyedi még ismeretlen motor típusból nekem már kettő van, és két különböző helyről érkezett. jobban mondva 1 teljes és ez a fél ami képen látszik. Hamarosan készítek több képet.

Előzmény: r250 (4638)
pierry Creative Commons License 2020.10.08 0 0 4658

Van még eladó pv? Köszi Péter

Előzmény: pk79 (4558)
benidoki Creative Commons License 2020.10.07 0 0 4657

Kedves K Róbert2!

 

Én nagyon régóta keresek PéVé Pannónia dobozos készletet, de sajnos eleddig nem szegődött mellém a szerencse.

 Amennyiben megvan még Önnek, kérem keressen meg engem (vagy ha már nincs meg, de tud másnál egy ilyen szép készletet, kérem segítsen).

Köszönöm előre is!

06-70-4581328

benidoki@gmail.com

Előzmény: k robert2 (4634)
Zoli1949 Creative Commons License 2020.10.01 0 0 4656

Szia!

Mivel vidéken lakom, ebben a körben Budapesten nincs nagy ismeretségi köröm. Néhány budapesti kollégával nagyon jó személyes kapcsolatom van, de ők nem vállalnak semmilyen javítást sem, mint ahogy én sem itt vidéken. Egyébként egy profi háztartási kisgépszerelő sokkal egyszerűbben megkeresi a háztartási kisgépek javításával a kenyerét, mint egy számára ismeretlen és nagyon öreg PV trafó kétséges kimenetű átalakításával. Magyarán, ha találsz valaki lelkiismeretes és a munkájára igényes szakembert, többe fog kerülni a javítás, mint amennyiért el szeretnéd adni. Egyébként ilyen állapotban ez a tápegység  pár ezer forintot ér annak, aki meg tudja javítani.

Üdv: Zoli

Előzmény: BlackJapan (4654)
kóboráram Creative Commons License 2020.09.29 0 0 4655

Ugyanilyen trafóval kaptam a vasutat 1955-ben, akkor még nálunk is 110V volt. Sajnos, pár év alatt szétkopott a tekercselés és a szabályozó érintkezője (intenzíven használhattam), így más megoldást kellett találni (fix trafó+soros változtatható ellenállás).

Előzmény: BlackJapan (4650)
BlackJapan Creative Commons License 2020.09.29 0 0 4654

Kedves Zoltán!

 

Nagyon szépen köszönöm a leírást! Tudnál esetleg Budapesten olyan szakembert ajánlani, aki ezzel foglalkozik?

 

Üdv,

 

B.

Előzmény: Zoli1949 (4653)
Zoli1949 Creative Commons License 2020.09.29 0 2 4653

Szervusztok Urak!

Néhány fontos dolog a trafóról:

- nézzétek meg, hogy 110 V -os, vagy 220 V-os a hálózati feszültség. ( a 110 V sem gond, csak a primer körben egy kötést meg kell változtatni ), viszont e nélkül leég a trafó, ha 220 V - ba dugjátok.

- a hálózati gumikábelt feltétlenül ki kell cserélni, mert az idő vasfoga megőrölte, Lehet, hogy kívülről nem látszik a töredezettsége, de belül az érszigetelés biztosan szétmállott. E miatt életveszélyes a hálózatba dugni!!!

- mindenképpen érdemes szakemberrel átnézetni, mert az egész belső szigetelés nem felel meg a jelenlegi érintésvédelmi szabályoknak. A szekunder oldalba bekötött túláramvédő kapcsoló a primer áramkört kapcsolja ( ez nem hiba ) és szigeteletlen vezetékekben szaladgál a primer feszültség ( 110 V, vagy 220 V ). 

Üdv: Zoli

Előzmény: BlackJapan (4650)
BlackJapan Creative Commons License 2020.09.28 -1 0 4652

Szia!

 

A váltótorony már nem aktuális. A trafó 10-15 között.

 

Üdv,

 

B.

Előzmény: dumatyas (4651)
dumatyas Creative Commons License 2020.09.28 0 0 4651

Szia! Ára?

Előzmény: BlackJapan (4650)
BlackJapan Creative Commons License 2020.09.28 -1 0 4650

Sziasztok!

 

Valaki tudna ezekkel kezdeni valamit? :) E-mail címem elérhető a profilomban.

 

Üdv,

 

B.

 

 

 

Nagyadamka Creative Commons License 2020.09.08 0 0 4649

Szia kóboráram, sziasztok többiek!

Az olajzöldek teljesen eredetiek! A bal oldali Előre nagyon jó állapotú, festése kb. 97%-os, a jobb oldali viszont szinte teljesen makulátlan, mondhatom,- játszatlan állapotú! Büszke is vagyok rá!

Időnként megfuttatom, de nem ez a játszós mozdonyom. Ezt szeretném az utókornak így meghagyni. A teljes dobozos ķészlet megvan, korábban (2019 novemberében) tettem fel róla egy bemutatót néhány képpel ide a fórumra. A Pannónia játszott, kicsit kopott de bivaly erővel hálálja meg azt, hogy anno alaposan rendbe szedtem! A vörös bajuszos arany-törtfehér is szerepelt nemrég itt. Nem eredeti, csak egy Helikonra erősen hajazó másolat. Magam készítettem egy rozsdától pöttyös pannónia kaszni felhasználásával. Biztos van akinék ez szentségtörés (majdnem egy évig én sem "vágtam bele" de aztán mégis csak, és ez lett belőle. Az elkészülte óta legalább már nem rezgek annyira egy eredetiért. Ha valakinek meghoztam az étvágyát, akkor hát: jó étvágyat!  :-)                    Üdv, Ádám

 

Előzmény: kóboráram (4648)
kóboráram Creative Commons License 2020.09.08 0 1 4648

Nagyon szépek, gratulálok! Eredeti a festésük vagy felújítottad?

Előzmény: Nagyadamka (4644)
József Gábor Papp Creative Commons License 2020.09.08 0 1 4645

Szia Ádám!Szépségek...:)

Előzmény: Nagyadamka (4644)
Nagyadamka Creative Commons License 2020.09.07 0 3 4644

Sziasztok!

Egy kis pénzverde...

Silver77A (X) 2020.09.02 -9 0 4643

Szép napot kívánok!

Keresek, megvásárolok komplett Pévé gyűjteményt megbeszélés szerinti korrekt áron.
Megkeresését a vasut771@gmail.com e-mail címen várom.

Tisztelettel.

József Gábor Papp Creative Commons License 2020.08.24 0 0 4642

Szia Zoli'Azt észre se vettem,hogy a közvetítő fogasketekek is vállas csavarral vannak szerelve,aminek a gyártása és a beépítése ( plusz két menetfúrás) macerásabb mint egy szegecselhető vállas csapé.                                                                                                                                                          Üdv.Gábor  

Előzmény: Zoli1949 (4641)
Zoli1949 Creative Commons License 2020.08.23 0 0 4641

Szervusztok Urak!

Bár felújítás céljából közel ötven Előre mozdony járt a kezemben, de ilyen motort még nem láttam. A mozdonyok között volt néhány esztergált vas ütközős ( tehát a legelső szériából ), olyan amelyik rövid fellépő korlátos volt és a hosszú korlát furatai is megvoltak, sőt hibás lyukasztású is. Minden esetre érdekes pajzs megoldás, mert legalább plusz egy lyukasztó - hajlító présszerszámot igényel a kialakítás. Anyagtakarékosságnak nem, inkább plusz hulladéknak hívnám a tekercsek előtti kieső részt. Bár az állórész rögzítéséhez szükséges négy alumínium kúpot és a négy hosszabb csavart megtakarították a négy hajlított füllel. Igazán én is a jobb hűtést gondolom az egyetlen igazi célnak. Minden esetre köszönöm az érdekes képet az " uborka szezonban ".

Üdv: Zoli

Előzmény: r250 (4638)
Nagyadamka Creative Commons License 2020.08.23 0 0 4640

Szervusztok!

A kép láttán gyorsan belenéztem mindhárom Előre mozdonykámba. Mindegyik zárt kivitelű. Szerintem tuti biztos korai, vagy protodarab. Szép!!!     Köszi a képet!        Üdv, Ádám

Előzmény: r250 (4638)
József Gábor Papp Creative Commons License 2020.08.23 0 0 4639

Érdekes kivitel,még nem láttam ilyent!Valószínűleg a motor jobb hűtése (anyagtakarékosság?) miatt alakították ki így.Viszont a gyártásához jóval több több szerszám kell,ezért térhettekek át az egyszerűbb,zárt kivitelre.Igaz,nem tudom hogy ez korai,vagy késői gyártású darab.

Előzmény: r250 (4638)
r250 Creative Commons License 2020.08.23 0 1 4638

Nemrég ollóztam.....! (Horváth István) Nagyon érdekes és hiánypótló megfigyelés!

vasutasnő Creative Commons License 2020.08.17 0 0 4637

Gyerekkori PV játékvasutunk maradványát szeretném eladni. 1 db mozdony  16 db íves sín, 19 db egyenes sín, 1 db szakaszoló és 1 pár váltó.

 

A készlet zöme javításra szorul a készlet, legalább 50 éve használatlanul hánykolódott.

 

Érdeklődni telefonon lehet:    20 9308 010.

 

nixon61 Creative Commons License 2020.08.15 0 0 4636

Szevasz !

 

A javításra váró dolgok érdekelnének, esetleg, talán csoportban is adnád?

Üdv.: Nixon

Előzmény: jenő1954 (4635)
jenő1954 Creative Commons License 2020.08.11 0 0 4635

Tisztelt PV  Társak!

 

 

Fel kívánom számolni pv gyűjteményemet egyben (nem darabonként) akit érdekel hívjon mobilon 06 20 9252 394

Árat nem írok személyesen megegyezünk.

 

A gyűjtemény áll : 5 db Előre mozdony

                           4 db pv 6 kocsi

                         16 db  személy és posta kocsi

                            1 db merklin gőzös ( nem eredeti javított)

                          30 fm pálya (nem pv sínek) készülő  terepasztalon elektromos vezérlés, váltókhoz is

                           javításra váró kocsik és mozdonyok

 

 

 

      Jenő

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!