Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

captainb Creative Commons License 2010.01.12 0 0 7785

Ötlet:

 

1. Folytószelepház piszkos.

2. Repedt vákuumcső.

3. Nem belevaló gyertya - nagyon sanszos.

4. Lambda szonda kaput - ez is sanszos, de nem annyira.

 

További ötletek itt:   www.lacettiklub.hu

 

 

Előzmény: 1Z.Tomi (7784)
1Z.Tomi Creative Commons License 2010.01.12 0 0 7784

Hello! Örülök hogy találtam Lacetti fórumot.

 

Valaki tudna segíteni 1.4 Lacetti, 2005-ös kocsi, néha egyszerűen megáll. Néha 3 hengerezik. Eddig nem csinálta. Gyertya, kábelek ok.

Esetleg Trafó? Vagy Valami egyéb? Olvastam lehetséges injektoros problémát is.

Ötlet?

Előre is köszönöm!

 

Coop Creative Commons License 2010.01.11 0 0 7783

 

A tefonszám elíródott, 70-389-2175. A kép alul.

 

 

Előzmény: Coop (7782)
Coop Creative Commons License 2010.01.11 0 0 7782

Sziasztok!!!

 

Van egy rossz hírem, de egyik része vkinek jó lehet. Tesóm Lacettti SW-je totalcar lett. M0 autóúton szlovák kamion bűnéből, erre vigyázzatok. Ami maradt utánna és használható, mivel idén fel sem tette a megmaradt téli gumi garnitúra.

 

A jó hír, eladó 4 db 195/55 R15 Roadstone Eurowin téli gumi Lacettire, a gumik kb. 1000 km-t futottak, 100%-os minőségűek. Az ára kb. 40.000.- ft., de alku mehet mivel nincs mire tenni. Alku kötelező, főleg ha személyesen viszed Kispestről.

 

Köszi, ja és érdeklődni 70-453-2491 számon lehet.

Real Putyur Creative Commons License 2009.12.31 0 0 7781
Namost... Nehogymár a 195-ös gumi annyival nehezebb legyen mint a 185-ös, hogy azt a futómű észrevegye... :-)
(Alufelnit nem használok, ilyenre nem adok ki egy fillért sem.)
Előzmény: Törölt nick (7778)
captainb Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7780

Az lehet, csak az a könyebb acélfelni annyival szarabb is.

 

Láttam én már olyan acélt, amely konkrétan kockára volt ütve, javíthatatlanul.

Én is gndolkodtam rajta, hogy a téli guma acélon legyen, de könnyűfémen van. Ha kell görgőztetem, de nem járok gy, mint a cartárs, aki az említett felnivel 40 km / h sebeséggel fogott kátyút, aztán oda lett a gumi, a felni, meg még ez- az a futóműnél. Most meg pereskedik a közút kezelőjével.

 

A peres gumival mélyen egyetértek. két hónapig / 45- ös gumikkal mentem. Eldobandusz, nem a magyar utakra való.

Előzmény: Törölt nick (7778)
captainb Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7779
Válasz ment.
Előzmény: Ormió (7777)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7778

Jó estét

 

...hát a nagyobb kilógrammmok

jobban igénybeveszik azt!

 

Amióta egyszer megmértem az alufelni súlyát, azóta nincs is a kocsimon!

Lényegesen nehezebb, mint a vas mindenestül...

 

Haladsz x- sebességgel, egyenlőtlen felület, kerekek föl/le "ugrálnak" a nehezebb emiatt jobban megterheli a futómű alkatrészeit, a peres abroncsról meg nem is beszélve...

 

Baromi szépek, de haszontalanok: szerintem!

 

Előzmény: Real Putyur (7776)
Ormió Creative Commons License 2009.12.29 0 0 7777
Szia,
küldtem!
:-) Ormió
Előzmény: captainb (7774)
Real Putyur Creative Commons License 2009.12.29 0 0 7776
Nekem a 195/55-ösökkel kb. 5 km/h-val megy lassabban (a GPS szerint), mint amit az óra mutat. (Nekem ez a "biztonsági tartalék"; bár az utóbbi fél-egy évben nem is láttam trafipaxot Budapesten, pedig van tapasztalatom kiszúrni őket - utoljára 1983-ban fényképeztek le. Lehet, hogy "rossz" helyeken járkálok.)

A futóműnek mi baja lehet egy túlméretes abroncstól...?
Előzmény: Törölt nick (7775)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.28 0 0 7775

Szia!

 

Bocs, hogy belekotty...

 

Nyár óta vagyok boldog tulajdonosa egy (még Daewoo) nubira III-nak.

Előző autómról megmaradt téli 185/65/r15 gumikat használom

Bár nem gyári méret és nem váltóméret!

 

Tapasztalatom, hogy  ekkor (műholdas mérés szerint!) pontosan az óra szerinti mutatott  sebességgel haladsz, mig a "gyári" gumiméretnél a mutatottból vonj le k.b. -8Km/h...

 

 5000 Km tettem meg ezzel a felállással, komfortosabb úttartás és kényelmet tapasztalva, enyhén magasabb lesz a padlólemez és talaj távolsága de nem vészes!

 

De vigyázat, hajlamosak vagyunk az "úgy is többet mutat az óra..." elvet követni és máris a csekkes fényképvásár a vége...  :-(

 

A futómű sem reklamált eddig, valószínű a nyári gumi is ezzel a felállással lesz!

 

Ösztönző tényező, hogy lényegesen kedvezőbb a jelzett gumiméret ára

...Vagy nem!

 (gondolok itt a futóműre...ha esetleg tévednék...)

 

Tehát sem rá, sem le, nem beszélnélek erről!

 

Üdvözlettel: János

 

 

Előzmény: Real Putyur (7759)
captainb Creative Commons License 2009.12.28 0 0 7774
Ormió!

Dobj egy e-mail elérhetőséget ide: garaybela@gmail.com !
Most külföldön vagyok, de tudok megbízható, olcsó szervízt ajánlani Budapesten (Soroksári úton).
Mondanám az én szerelőmet Pilisvörösváron, de jelenleg zárva vannak és csak jövőre nyitnak újra.
Előzmény: Ormió (7773)
Ormió Creative Commons License 2009.12.28 0 0 7773
Kedves captainb,
köszönöm válaszod. Kipróbálom az izzót, a fűtés miatt meg ismét szervizbe megyek (a közelemben lévő márkaszerviz széttárta a kezét...). Van esetleg erre szakosodott valaki, Budakeszi környékén, vagy Bp-n?
:-) Ormió
Előzmény: captainb (7770)
Jansike Creative Commons License 2009.12.28 0 0 7772
A digit klímásokban van, és az első lökhárítónál helyezkedik el a hőmérsékletérzékelő. Pontosan hol, azt nem tudom.
Előzmény: Real Putyur (7769)
izsakig Creative Commons License 2009.12.27 0 0 7771
Bocsi, nem tudtam, csak reméltem, hogy nektek van :)

Eddig ahol kérdeztem, leggyakrabban 2 hely van: jobb oldali tükör és a hűtőrács/lökhárító. Valahol mondták, hogy az ablaktörlőkar alatti esőcsatornában.
Vagy még hallottam tippet, lényegében az ajtó és a sárvédődob közé, vagyis a zsanérok közelébe érdemes.
Előzmény: Real Putyur (7769)
captainb Creative Commons License 2009.12.27 0 0 7770
1. Nem normális, bár nekem manuális a klímám.

2. Tungsram megalight 60%+. Xenont ne, gagyit ne.
Előzmény: Ormió (7765)
Real Putyur Creative Commons License 2009.12.27 0 0 7769
Melyik Chevroletben van külső hőmérő? Az én Lacettimben nincs... :-( Pedig jó lenne. Én is várok erre vonatkozó (esetleg megvalósított) ötleteket.

Az Astrában az első lökhárító aljába volt belefúrva a jeladó - úgy. hogy lefelé kilógott kb. 5 mm-t. Ez elég volt ahhoz, hogy egyszer egy durvább járdáraálláskor letörjön az egész valami. 3000 Ft-om bánta; jó 10 évvel ezelőtt... :-( Szóval ODA ne tedd.
Előzmény: izsakig (7768)
izsakig Creative Commons License 2009.12.27 0 0 7768
Sziasztok! Chevi-k esetén a külső hőmérséklet jeladója hol van elhelyezve ?

OFF autóba szeretnék beszerelni egy hőmérőt, körbeérdeklődöm, hogy gyárilag hol vannak. Illetve véleményetek szerint hova érdemes feltenni.?
Jansike Creative Commons License 2009.12.26 0 0 7767
Itt nézz körül.
http://www.autoteka2000.hu/index.php?oldal=termekek&apro=&k_id=74&p_id=107&level=5
Előzmény: papazole (7766)
papazole Creative Commons License 2009.12.22 0 0 7766
Nubira 3 / délután már Lacetti néven / lambdaszondát keresnék hozzá.lehetőleg csatlakotóval együtt. "Ne fájjon nagyon " ,ha tud valaki szóljon.kössz. zole52@citromail.hu
Ormió Creative Commons License 2009.12.14 0 0 7765
Sziasztok,
most, hogy hidegebb idők járnak, eszembe jutott, már tavaly is panaszkodtak a lányaim a hátsó ülésen, hogy a fűtés HIDEG levegőt fúj a lábukra. Ma megvizsgáltam a helyzetet, és tényleg így van, illetve alig-alig jön valami langyos fuvallat az első ülések alatti csövekből. Klima nem ment, a fűtés 24 fokra volt állítva, a levegőt a lábhoz irányítottuk. 1,6-os SW-m van.
Ez így normális?
Más: milyen izzót tegyek bele, hogy lássak is sötétben, esőben?
:-) Ormió
Real Putyur Creative Commons License 2009.11.29 0 0 7764
"...egy garnitúra garnitúrához..."
Ezt jól megaszontam... :-D
Előzmény: Real Putyur (7763)
Real Putyur Creative Commons License 2009.11.29 0 0 7763
Köszönöm az infokat! Sikerült alkalmi áron (0 Ft. :-) ) hozzájutnom egy garnitúra 195/65*15-ös téligumi-garnitúrához, ezek szerint jó lesz az autóra.

Kicsit offtopic, de hátha valakinek hasznos lehet a rokoni/baráti/ismerősi körben:
http://index.hu/bulvar/nemlopo0412
isukim Creative Commons License 2009.11.28 0 0 7762
185/65 r15
érzésre semmi különbség a gyárihoz képest
Előzmény: Real Putyur (7759)
Jansike Creative Commons License 2009.11.20 0 0 7761
Nekem a téli 195/65x15. Ez a max. ami befér, teljesen balra tekert kormánynál (de csak akkor) már beleér a doblemezbe.
Előzmény: Real Putyur (7759)
RiKACAG Creative Commons License 2009.11.18 0 0 7760
Hát ez is Chevrolet... a Sema Show-n




Még több fotó
Real Putyur Creative Commons License 2009.11.18 0 0 7759
A Lacetti gyári gumimérete 195/55*15 (legalábbis az enyémen ez volt eredetileg).
Van-e olyan márkatárs, aki ettől eltérő (túlméretes) kerekeket használ? Váltótáblázatot láttam már, személyes tapasztalat érdekelne. Mi az a méret, ami még gond nélkül belefér a kerékdobba?

Amúgy túl vagyunk a vizsgán, csak egy lengőkar silentblockot kellett cserélni - a budapesti utakon lefutott 78 000 km után ez belefér... :-)
OP_Pittike Creative Commons License 2009.11.10 0 0 7757
Nem lenne más 68-cal, mert előtte sem volt agyig töltve...
Előzmény: Schlosser Teki (7753)
OP_Pittike Creative Commons License 2009.11.10 0 0 7756
Sziasztok!

Én anno 1.6-os szedánnal 5,6-os átlagot mentem egy Mo-Horváto-Olaszo körúton, pedig ott autópálya is volt benne, igaz nem 150-nel. Itthon az agglomerációból BP-re bejárkálva a reggeli dugóban 7,5 szokott lenni, pedig nem tüttyögök.

Az 1.4 azért eszik többet, mert mindig padlógázon kell menni vele.
Előzmény: Schlosser Teki (7751)
Jansike Creative Commons License 2009.11.09 0 0 7755
Az lehet. A Kalos kereke megegyezik az Astráéval.
Előzmény: Sarkany (7750)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!