Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2019.07.18 -1 1 755

Nem túl jó ez neki?

Előzmény: ásítósmacska (744)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.18 -1 2 754

 

Ejnye Lajos, ne múld alul önmagad. Foglalkoztál itt te már mindenkivel kéretlenül, legtöbbször pont azért, hogy az illetőt elküldhesd az anyjába. 

Előzmény: Törölt nick (750)
ásítósmacska Creative Commons License 2019.07.18 -1 1 753

Hát persze, koncessziót vett rá... Telik a panziós bevételekből. :-D

 

 

Előzmény: nagyanyo5:0 (748)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2019.07.18 0 2 752

Ásítómacska is e vagy??????

Előzmény: Törölt nick (750)
Pátryássy Dönci Creative Commons License 2019.07.18 -1 1 751

Lölö jahtyának pont elég jó lesz a kikötő.

András aki jár Creative Commons License 2019.07.18 -9 1 749

Az olajfinomító alkalmatlan konténer hajók fogadására

Előzmény: Törölt nick (747)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2019.07.18 0 2 748

Tudod rettenetesen érzékeny:(((( Csak ő személyeskedhet mindenkivel:DDDDD

Előzmény: ásítósmacska (744)
toromon36 Creative Commons License 2019.07.18 0 1 745

Minő véletlen, ezekbe a paraméterekbe pont belefér az a hajó, ami átfér a Panama csatornán. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Container_ship#Size_categories

 

Előzmény: toloba (717)
ásítósmacska Creative Commons License 2019.07.17 0 2 744

Pont ilyennek képzelünk el téged... :-D

 

 

Előzmény: Törölt nick (743)
toromon36 Creative Commons License 2019.07.17 -1 0 742

Mi van ha a az 1000 méter mély telekre csinálnak egy beállót? Mi van ha megjelenik ott a MOL? Mire költenek olaszban 30 milliárd forint?

Előzmény: András aki jár (724)
András aki jár Creative Commons License 2019.07.17 -9 0 741

Szállítmányozók szerint hülyeség a kikötő építése. Nem tudnak olcsóbban hajót fogadni az építendő kikőtőben, mint az echte, már meglévő olasz kikötőben

Előzmény: random seed (739)
András aki jár Creative Commons License 2019.07.17 -9 0 740

Te tényleg ennyire hülye vagy, hogy ingyé csinálod ?

Előzmény: Tömegtajtékoztatás (738)
random seed Creative Commons License 2019.07.17 -2 0 739

szakmailag brutálprofi fideszes diplomás értelmiség: a kikötő jó befektetés, megéri.

szakmailag brutálprofi ellenzéki diplomás értelmiség: a kikötő rossz befektetés, értelmetlen.

XD

 

Előzmény: toloba (717)
Tömegtajtékoztatás Creative Commons License 2019.07.17 -1 2 738

https://www.findaport.com/port-of-koper

 

Max. Size: Breakbulk: Depth 10.0 m. Containers: Depth 13.0 m. Passengers: Depth 10.0 m. Ro-Ro: Depth 10.0 m. Bulk: Depth 17.8 m. Tankers: Depth 13.5 m.

Tömegtajtékoztatás Creative Commons License 2019.07.17 -1 2 737

Te tényleg ennyire hülye vagy vagy pénzért csinálod ?

Előzmény: András aki jár (733)
András aki jár Creative Commons License 2019.07.17 -9 0 736

Van vele szerződésünk?

Előzmény: Borossy Géza Béla (735)
Borossy Géza Béla Creative Commons License 2019.07.17 0 2 735

Maximum 16 méterre merül a világ egyik legnagyobb konténerhajója, ami 400 méter hosszú.

 

https://hajozas.hu/magazin/kulfold/hamburg-cma-cgm-antoine-de-saint-exupery-a-vilag-egyik-legnagyobb-kontenerszallito-hajoja-kikotott/

 

A szintén gigantikus, 270 méteres Budapest Bridge éppen 13 métert merül:

 

https://hajozas.hu/magazin/teherhajozas/budapest-bridge-270meteres-kontenerhajo-hamburgba-erkezik/

 

Érdekes, a többi hajónak elég ez a tizenpár méter, csak a magyar kikötőnél lesz kevés meg nem nevezett HVG-szagértőék szerint.

 

Ha jól sejtem, ugyanez a szagértő nyilatkozta, hogy képtelenség lesz a határkerítést felépíteni határidőre, fizikai lehetetlenség, nincs is annyi kapacitás, és egyébként sem véd majd semmit.

Előzmény: András aki jár (734)
András aki jár Creative Commons License 2019.07.17 -9 1 734

Nyűűűszíts trollocska, ahogy a szádon kifér.

A HVG forrásai szerint a magyar szállítmányozási szakma értetlenül áll a projekt előtt. A tengeri export ugyanis szinte teljes egészében konténerizált: magyarországi telephelyükön a cégek konténerekbe rakják az árujukat, majd elszállíttatják abba a kikötőbe, ahol a célországba tartó konténerhajó horgonyoz – bárhol is legyen az. A Triesztben létesítendő terminál fizikailag nem alkalmas nagy konténerhajók fogadására: partszakasza 300 méter hosszú, vize 13 méter mély. De még ha fogadhatna is méretesebb hajókat a magyar terminál, ahhoz le kellene szerződni hajótársaságokkal is, amelyek kegyeiért a kikötők kemény harcot vívnak, a magyar export pedig alig számít valamit e cégek forgalma felől nézve.

Előzmény: Letaglóztató (731)
András aki jár Creative Commons License 2019.07.17 -9 0 733

Nyűűszíts csak, trollocska

A Triesztben kiépíthető terminál fizikailag nem alkalmas konténerhajók fogadására, partszakasza 300 méter, vize 13 méter mély. Ráadásul kiélezett verseny van a kikötők között a hajótársaságokért, így nem valószínű, hogy sok külsős szerződésre számíthat a magyar kikötő, a magyar export pedig léptékében elhanyagolható a nagy tengeri szállítmányozási célok felől nézve.

Előzmény: Letaglóztató (731)
András aki jár Creative Commons License 2019.07.17 -8 0 732

Nyüszíts csak troll, kedvedre !

Előzmény: Letaglóztató (722)
Letaglóztató Creative Commons License 2019.07.17 -1 2 731

Nyüszíts csak troll, kedvedre !

Előzmény: András aki jár (730)
András aki jár Creative Commons License 2019.07.17 -8 1 730

Nincs, szerződés egyetlen konténer szállító társasággal sem

András aki jár Creative Commons License 2019.07.17 -6 0 729

Mrhusz. A hajó hosszában áll be a kiépítendő mólóhoz.

Előzmény: Letaglóztató (728)
Letaglóztató Creative Commons License 2019.07.17 0 2 728

Egy építendő kikötőben értelemszerűen nincsenek berendezések.

Előzmény: András aki jár (727)
András aki jár Creative Commons License 2019.07.17 -5 0 727

Mrhusz. A hajó hosszában áll be a kiépítendő mólóhoz.

 

A nem létező kikötői berendezésekhez? 

Előzmény: Letaglóztató (725)
Letaglóztató Creative Commons License 2019.07.17 0 1 725

Mrhusz. A hajó hosszában áll be a kiépítendő mólóhoz.

Tán a Gréczy Zs. volt helyszinelni ? Vagy a VADAI ?

Előzmény: András aki jár (724)
András aki jár Creative Commons License 2019.07.17 -4 0 724

Területet a korábbi szennyeződésektől kel mentesíteni, kikötőt mélyíteni, kikötő berendezéseket telepíteni, közúti, vasúti közmű csatlakozásokat kiépíteni. Helyet adni az olasz vámosoknak. A 300 méteres partszakasz alkalmatlan a rövidsége miatt a konténer szállító hajó fogadására.

Előzmény: Letaglóztató (722)
drdezinf Creative Commons License 2019.07.17 0 1 723
Letaglóztató Creative Commons License 2019.07.17 -1 0 722

A hivatkozott ingatlanon se kikötő, se logisztikai központ nincs.

 

 

Hát azt senki nem is mondta, hogy van. Ki fogjuk építeni. Érted, lomha ?

Kijaf@x vesz ma kész kikötőt ? Hiszen úgyis át kell alakítani őket.

Előzmény: András aki jár (721)
András aki jár Creative Commons License 2019.07.17 -4 0 721

A hivatkozott ingatlanon se kikötő, se logisztikai központ nincs.

Korábban egy olajfinomító működött rajta.

Nyilván megoldható a fejlesztés, van is rá 100 millió euró, de a Triesztben létesítendő terminál fizikailag nem alkalmas nagy konténerhajók fogadására: partszakasza ehhez rövid, vize pedig sekély: mindössze 13 méter mély – mondták a tranzakciót meglehetős értetlenséggel fogadó szállítmányozási szakemberek a lapnak.

Előzmény: Letaglóztató (719)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!