Úgy látszik a BMW is rájött erre, hogy túl jó ez az érték.
Bennem ma realizálódott, hogy az új akksik nem csak nagyobbak 30%-al hanem a nem használt akkumulátor kapacitás (reserved capacity) is jóval kisebb lett. Az előző 25% helyett már csak 15% van zárolva. Ezért a nettó kapacitás növekedés valahol 50% körül van.
Az appot nem kell aktiválni hanem be kell lépni ugyanazzal a felhasználói név, jelszó párossal mint amivel a CD portálra belépsz. Tehát előbb a CD oldalra https://www.bmw-connecteddrive.hu/app/index.html kell regisztrálnod meg végigvinni a regisztrációt. Ha a webes megy akkor jöhet a mobilos.
Én amikor rákattintok, hogy "Activate now" annyit mond, hogy "There's a problem with your remote services. Please contact customer support for assistance."
Nekem azt írja a onneted app ha le akarom tölteni az app-ot ( googleplay ) hogy az országomban nem használható ( Magyarország) ti hogy szedtétek le telóra az app-ot?
Igaz F31 2015-ÖS az autó NBT-vel a onneted drive-ém az német azon megy minden store elektronikus szervíz infók stb sak az app-ot nem tudom leszedni.
Ma nagyon felpezsegtem és még 1 dolog jutott eszembe: ha az autó konfigban a tulaj kérte a megfelelő függőségeket a remote parkinghoz, akkor az simán működik vagy erre is vonatkozik valami jogi baromság és Mo nem elérhető? Német M5-nél láttam, hogy működött Ausztriában, magyar ismerős autójában. Én úgy tudom, h 3 dolog kell hozzá: display kulcs, park assist plus + 3d remote view és comfort access. Én a komfortbejutást szándékosan nem rendeltem, de a többi benne lesz, gondolom így ha engedélyezve is lenne itthon én akkor sem tudnám ezt használni.
Van ezzel valakinek tapasztalat magyar CD accounttal?
Kis érdekes gondolat, most olvasgattam a Tesla új sw updatet. Igazából egy feauturet emelnék ki: dashcam.
BMW még csak szarakodik ezzel a drive recorderrel, G30-ba nem is kérhető opció, csak X5, X7 ha jól tudom.
Igaz ezt folyamatosan és automatikusan rögzíti és baleset esetén az utolsó 20mp visszajátszható, exportálható USB-n, de manuálisan szerintem nem forceolható.
A tesla (amiért egyébként nem vagyok oda) összesen 10 percet tud rögzíteni, amit bármikor el tud indítani az autó vezetője.
Kérdem én, hogy ha már úgyis fullra körbe van kamerázva a G30 annál aki kérte ezt az opciót akkor miért nem lehet ezt funckiót rendelni és aktiválni?
Egy infó annak aki esetleg most szándékozik autót rendelni: ha kéritek a kiegészítő külső feliratok törélését, akkor plugin hybridnél ez azt jelenti, hogy az 530e jelzés valami jogi dolog miatt rajta marad, de M sport jelzést viszont leszedik. Egyszerűen zseniális, én pont fordítva akartam de most mehetek a homapistába M logót venni :-) Amúgy nem, VIN alapján le fogja elvileg rendelni a szervíz a gyári M betűt, szerintem kb. 100ezer forintért fogom venni a matricát...
Ha már CD. Nekem pár napja bemondta a magyar CD-n lévő accountom a belépés után, hogy egy másik országban is van regisztrációm és átrakott a németre (nem volt német soha). Ott van store bár semmit nem tudok venni, de fura. Amúgy minden működik ugyanúgy mint előtte. Tapasztalt valaki hasonlót?
F30 ba egy NBT beszerelve kb 300 ezer ft ,egy evo szerintem bontottan van vagy 450 ezer ft sak a szett + beszerelés.Nem tudom mennyi újonnan x-elni !Nem mindig éri meg utólag bűvölni pl HEAD UP -ot utólag horror beszerelni más szélvédő,más műszerfal ( nem elég sak kivágni mert a szellőző sövek másképpen mennek,akkor HUD egység stb van amit nem éri meg horror !
Viszont a Navi ált. nem ilyen,mondjuk jobb olyat venni emiben eleve van :)
sokkal , 100% ra gyári marad az autó és teljesen szervizképes utána ,én nem tudom mennyi egy nagy evo , carplay és egy 6wb új rendelés esetén, de biztos sokkal drágább mint így , főleg ha valaki használt autót vesz, de G30 esetében bátran lehet alacsony felszereltséget választani