Gondoltam itt az ideje, hogy legyen egy Cetelem hitelkártyám (is), pláne ha már ilyen egyszerű online módon is lehet intézni. Rá is nyomtam a nagy piros 'Kártyaigénylés' gombra és kitöltöttem a szükséges adatokat. Másnap hívott egy ügyintéző, hogy látja személyi kölcsönt szeretnék és tisztázná a részleteket... Mondtam neki az pont nem kell, ellenben a kártya. Ja, azt ő nem tud, de végezzünk el egy alap vizsgálatot és akkor továbbítja az igényemet. Kb. a bar listát nézte meg, hogy nem vagyok adós, aztán egyeztettünk egy időpontot, hogy mikor hív a szakértő. Tegnap hívott egy morózus szakértő, mondja, hogy látja, hogy személyi kölcsönt szeretnék és mi lenne a kérdésem... Huhhh... Mondtam neki is, hogy inkább egy hitelkártya kellene :). Hát jó, akkor kezdjük el azt a folyamatot. Többször rákérdezett, hogy milyen hitelösszegre gondoltam, mindig mondtam, hogy a legnagyobbra, egyszer említette, hogy akár 1M, mondom pont jó lesz, erre rögtön mondja, hogy annyit tuti nem adnak... Akkor minek mondja? Kérdezett pár alap dolgot (fizetés, hitelek, bar...) aztán elment betáplálni a gépébe. 2 perc múlva visszajött, az jött ki neki, hogy nem tud hitelkártyát adni, negatív lett a vizsgálat eredménye. Részleteket ne is kérdezzek, mert még ő sem tudja, ezt köpte ki a gép.
Hát, asszem' akkor ennyi volt, lehet kiszagolták, hogy nem lennék "jó" ügyfelük. Azért lehet még bepróbálkozom később, hátha mást ad a gép (vagy ha mást nem is, legalább normálisabb ügyintézőket) :).
mi eddig egyszer kaptunk ilyet. valoban a rendes felett adtak - aztan a kovetkezo ciklusban egy filler se jott visszateriteskent. szoval barmi lehet :)
A leírtakból nem egyértelmű. Ha lesz egy hoteles kiadásotok érdemes belőle Cetelemmel 60e-et fizetni, hátha adja.
Még, ha egyértelműbben le lenne írva, h összesen jár max a hitelkeret 1%-ányi, akkor is érdemes lehet kipróbálni, ha van lehetőség, mert simán lehet, h másra ad ténylegesen, mint amire "papíron" szabályoznak.
Amúgy többször volt, h pluszba adták ezeket az extra dolgokat.
Jól értelmezem, hogy itt ugye nem a normál visszatérítésen felül jár ezek után az extra 10%? Ha enélkül is megvan a havi max. hiteleket 1%, akkor gondolom felesleges erre is használni.
nekem emialben jött az ertesítés, esetleg kérdezz rá az üfszolgálaton, hogy neked is jár-e, hátha csak nem jött meg az ertesítő, vagy ki lett szűrve spamként.
ha nem kaptál értesítést (mi sem kaptunk), nem játszol
1.5. a Banktól e-mailben vagy postai úton vagy SMS-ben Promóciós felhívást kapott a Bank belső szabályzataiban meghatározott kritériumok alapján végzett leválogatás nyomán. A leválogatás időpontjáról a kiküldött értesítőkből tájékozódhatnak az érintettek
Wow, köszi szépen. Pont 22-én csekkolunk ki egy hotelből, szóval akkor ezzel fizetek. Honnan értesültél egyébként erről? Mindenhez hozzájárultam ugyebár, de nem küldtek róla semmit.
Fizetett be mostanában valaki iCsekkel a Cetelemre? Május 29-i befizetés még sehol. Mondjuk volt már ilyen, akkor a posta késlekedett. Tegnap is fizettem, kiváncsi vagyok, hogy azt péntekig jóváírják-e.
OTP Simplepayes fizetések (NAV) cetelem kártyával technikai hibával eszállnak nekem. Esetleg másnak is, vagy csak átmeneti probléma? Először az sms kód megadása után, de most már az előtt is elhasal.
Ha van itt még olyan topiktárs aki a múlt havi zárás óta nem kapott visszatérítést a vásárlások után, nekik infó - telefonos ügyfélszolgálat most tájékoztatott - hogy informatikai hiba miatt valami gond van közelmúltban aktivált kártyákkal, a továbbiakban nem tudnak visszatérítést adni ezekre a kártyákra és új kártyákat fognak az érintett ügyfeleknek kiküldeni és majd csak azokkal fog a visszatérítés működni. Az elmaradt visszatérítéseket pedig állítólag utólag fogják központilag jóváírni.
A takarékszámla már nem éri meg hiszen a Gránitnál MNB alapkamat -1.5% a látra szóló betét, ami 5.4-1.5, ez már így megéri, Bajnok számla az egyik legjobb a Gránit Banknál.
hm. kéne használni a fizikai kártyát edigitalban, de fogalmam sincs már, hogyan volt a pin-kóddal... :) ők küldték a pint a kártyával vagy az aktiválásnál kellett választani? esküszöm, nem emlékszem
Köszi, megtettem. Tényleg nagyon amatőr ez a csapat. Aktiváláskor direkt rákérdeztem, hogy minden nyilatkozat rendben van-e és megerősítette az ügyintéző, hogy igen. Ehhez képest a mai kolléga szerint a marketing nyilatkozat nem volt beállítva. Visszahallgatják a korábbi beszélgetést és kompenzálnak remélhetőleg.
Igen, olvastam erről. Viszont volt egy nem túl régi példa arra, hogy új kártya esetén nincs SMS szolgáltatás és kapott visszatérítést a fórumtárs. Kártya aktiváláskor rákérdeztem, hogy minden rendben van-e, azt mondta az ügyintéző, hogy igen, jogosult vagyok visszatérítésre.