Én a kisebb fúvókát úgy oldottam meg, hogy tettem a főfúvókába réz drótot, de így is ugyanez az eredmény. Szinte át sem látni már a fúvóka lyukán de még így is sokat kap... Szerinted tegyek a kisebb (talán alapjárati?) fúvókába is drótot?
Nem is használom, mert ma vettem észre, hogy nincs olajnyomás, és gyorsan haza jöttem vele, azóta áll. Eddig csak az olaj nyomás lámpát néztem, az sosem világított, azt hittem nincs gond, csak ma valahogy megakadt azon a pöckön a szemem, hogy nem mozdult meg kifele. :/ Ezután csak azt fogom figyelni.
Holnap leveszem a kartelt, és kipucolom. Remélem nem lesz gond, mert most nagy szükségem van a trakira.
A gyertyakormolás egyértelműen a túl dús keverék jele.
Kissebb fúvóka kell bele, ami beszerezhetetlen.
Olajnyomás nélkül hazavágod a főtengely csapágyazását, és a hajtókarokról nem verődik fel a hengerre olaj, ami kenné, és hűtené a dugattyúkat.
Szerintem a zaj a dugattyúmegszorulás jele!
Vedd le az olajkartelt, és takarítsd ki a teljes kenési rendszert.
Közben pedig mormolj valami imát, hogy ne legyen baja a motornak!!!
Sziasztok! Mióta sikeresen összeállt a gép, elég sokat használtam, nagyobb hiba nélkül. Trakival minden oké, karbi nem az igazi, de használható ha jól be van lőve. Kormolja nagyon a gyertyát, de nem tudom máshogy beállítani, az úszót is bárhogy állítom, mindig sokat kap, vettem másik gyertyát, azzal is ugyanez a gond. :/ De legalább így is működik egész jól. Csak sokat kell gyertyát pucolni, mert durrog, ha nem pucolom meg.
Viszont most akadt az utóbbi napokban 1-2 gondom. :/ Mikor kicsit meg kell erőltetnem a gépet, pl. dombon felfelé, vagy sárban, stb... és meleg a motor akkor, hát nem tudom jobban mondani, becsörög / zörög / csicsereg / nyikorog, valami ilyesmi a motor hangja, de nem tudom megállapítani mi ez, talán a szelepektől jön, szerintetek mi lehet?
A másik, hogy nincs olajnyomásom :/ azt a kis pöcköt a motor oldalában nem tolja ki az olaj, még magas fordulaton sem. Az olajszint majdnem maxon van, mióta 3 hónapja lecseréltem az olajat szinte semmit nem evett belőle, szerintetek mit nézzek meg a trakin, mi lehet a gondja?
Te hallotál arról, hogy Tiszajenőn van valami bontó, ahol mezőgazdasági gépeket bontanak szét alkatrésznek? Állítólag egészben is árulnak cuccokat, PL: eke, stb. Ha hallasz valamit akkoz szóljál légyszíves.
Valamit rosszul csinálok mert még mindíg megvan a Traki. Érdeklődő van csak mindenki olyan messze, hogy meg sem nézte még senki. Lehet,hogy el is vinné de ilyen még nem volt. Nincs valami ötletetek?
Képet sajnos nem tudok feltenni már,darabokra tört szinte és kivágtam mert hirtelen nem láttam a dühtől,a trakim mellé állt egy multikáros fuvaros mert hozott homokot,a platója valahogy rábillent pont az olajszűrő és a gyújtás részre,leszakadt a három felfogatás úgy ahogy volt. Még az volt talán a szerencsém hogy nem raktam még fel a burkolatokat,az szép lett volna :(
Az egyhengeres gyújtórészét át tudtam állítani ellenkező irányúra.
Szerintem ez megoldható a kéthengeresnél is.
Egy hall jeladós rendszeren agyalok kispók cuccokból. Azon van előgyújtásszabályzó is.
A szocimotoros.hu -n van leírás róla.
Köszönöm,így már egyszerűbb lesz azt még had kérdezzem meg,gyújtásrész honnan tudnék beszerezni?Ami rajta volt az nagyon megsérült,annyira hogy semmit nem lehet vele kezdeni :(