Hát a CITROEN 1.4 i Avantage fogyasztása gyári adatok szerint 7L fogyasztással kerültek piacra!Az enyém is beéri ennyivel még ma is pedig már 17. éves!
Nem szeretném kikisérletezni, csak arra voltam kiváncsi, hogy akkor még mehetek vele nyugodtan, nem fog a következő sarkon megállni! Viszont ebben az esetben tényleg jó fogyasztása lehet a "paripának", mert akkor erősen 6.5 liter alatt lesz!
Tökéletesen kiszolgál a nyaralás alatt az 1.4 Avantage!!! Egy hibája volt, hogy nincs benne légkondi, de sose legyen nagyobb bajom... Tele tank benzinnel 720 kilómétert hasított (persze van még benne valamennyi benya, mert nem világít a viszzajelző még). Jut eszembe, tudja valaki, hogy kb. mennyi nafta van még a tankban, ha elkezd világítani a kontroll lámpa?
nahh akkor amit linkeltem neked oldalt ott találst te.számot fel kell hívni,hogy van e nekik!az ne tévesszen meg ,hogy a honlapon nincs fönn !Nem mindent tesznek föl !Egy telefont megér!Olcsóak (viszonylag!)!
Sziasztok! Kérném a segítségeteket: kellene nekem egy benzines zx fordulatszámmérője, olyan ami az ikertrafós/parazitaszikrás gyújtásrendszerrel rendelkezik.Ezeknek a fordulatszámjelet már az ecu küldi, ha jól tudom.
Sikerült kibontani a hátsó lengéscsillaítót!Az lenne a kérdésem,hogy mennyire kellen szabadon mozognia?Tehát ha nagy nehézségek árán sikerült összenyomni akkor ugyan ilyen nehezen tudom széthúzni lussz valami fémes hangot hallat.Olyan mintha homok került volna bele.
Mennyire kellene egy jól működőnek szabadon járnia ill. egyáltalán vissza kellene -e tolnia összenyomás után?
Nekem is 1.4 avantage-m van és kiváló választás volt, akár 19 éves, akár nem! A fékek még nem vészes csereberével, de a többit nem tudom. Mondjuk én olajat is szervízben cseréltetek:D Elképesztően jó volt látni ma a teszt során, hogy az autó hozza könnyedén az elvárt dolgokat!:D Viszont egy dolgot nem tudok elképzelni sem... Hogy a nyavajába fordítja a hátsó kerekeit??? Mert a gép könyve azt írja, hogy max. 5°-ban képes beforgatni, ha dinamikusan vesszük vele a kanyart:D valaki látott már erről videót?
Nekem már két éve van egy zx 1.4 i avantage -om!Sajnos köszönhetően a jó utaknak hátsó és valószínűleg első lengéscsillapító csere lessz rajta a héten!Plussz műszakira a fékeket is átnézem,ha kell cserélem.
Mennyire bonyolult kicserélni otthon házilag a dolgokat ???
Tudom sokakban felmerül a kérdés miért nem viszem szerelőhöz!De abban jobban bízom amit magamnak csinálok itthon!
ma elvittem a paripát egy autóklubbos szervízbe, hogy a nyaralásra indulás előtt nézzék át (nem lenne jó élmény lekukkantani az autópályáról)! Ajánlott szerelőhöz vittem és kértem, hogy nézze át! Megbeszéltük, hogy mit szeretnék mindenképpen javíttatni (cserélni) aztán ők kezelésbe vette a "vasat". Amíg én beléptem az autóklubba (Hofi után szabadon: majd letörlöm a talpamról:D), addig elkészült a diagnosztika! A szaki azt mondta, hogy: "Uram, ez az autó hamarabb fog szétrohadni ön alatt, mint tönkremenni"!!! Így aztán még jobban beleszerettem a kocsiba! Olajcsere (ezt kértem), légszűrő csere, világítás kapcsoló csere (nem maradt bekapcsolva a refi) és a két hátsó gázteleszkóp( csomagtartó emelő) csere után meg is állapodtunk 35ezer pénzben! Sőt még elnézést is kértek, hogya csak délután lesz kész az autó, mert a világítás kapcsolóért el kell menni a nagy raktárba! De hozzá tette a faszi, hogy mivel a korához képest "tökéletes az állapota", így ha szeretném, le is vizsgáztatják délutánra! Mondtam, hogy köszi, de 2013. márciusig jó a papírja, és az autóklub garatálja a sztandard csomaggal, hogy márciusban is 16.900.Ft-t fogok fizetni a vizsgáért, így nem kértem az "extrát"!!! :D Haza felé eszembe jutott, hogy gyerek koromban azok a Citroenek voltak a kedvencek, amelyiknek rejtett kerekei voltak! A ZX meg ugye ennek egy folytatása. Vagyis elmondhatom, hogy az álmom vált valóra!!! :D Az meg, hogy jó állapotban van műszakilag, külön öröm! Azért egy lakatossal átnézetem, hátha csinosítani tudna ő is rajta!