Nekem egy 27 ezer forintos nying-nyang Delphi-m van . Ami nyilván nem Delphi,csak utánzat.. Eredeti 150 körül van. Viszont belelát a váltóba,teljes klima-szellőztetés,és fűtés csappantyúkba,abs - motor érzékelők- benne izzitók ,EGR szelep.Stb-stb. De 1 igazán komoly szakszerviz álltal használlt diaggal köszönő viszonyban sincs.. Ezt megerősitem én is.
Köszi akkor ez kb olyan mint az enyém csak lehet a tied kiolvassa az ABS-t is. Kíváncsi lennék a kolega bkvmt diagjára milyen mert mulkor is nagyon segítőkész volt
Különböző verziók vannak.. Óccsón odaadják, aztán vagy megy, vagy nem. A laptopon vagy win7, vagy win10 kell.. Aztán ne hidd, hogy ez felér a gyári diaggal, mert ha jól sejtem nem jut be az alrendszekbe.. Nekem egy 40 ezres kézi diagom van. az alapokat tudja, törölni s lehet vele hibakódokat de sokszor magábafordul. Élő adatokat ad, még az ajtók állapotáról is, meg egyebekről. Házihasználatra jó, de ne várj tőle csodát. Icars.. Na eszembe jutott... :-D
Nem nagy vas is das a telepités. Én már 3x ujra telepitettem. Van hozzá kódpörgető . Viszont nem lehet föl frissiteni 2015 ösnél magasabb verzió számúra. Azok már "kód kulcsosak" Anélkül marad a 2013 as . Viszont "bele lát" a váltóba is,ami nekem nagyon hasznos volt.
Nem ám leszólod a gépemet :-D Sajnálom, hogy nem jött össze, szívesen elbabráltam volna vele.Mindenki olyan durvának tartja a váltófelújítást, hát az általam látott videók szerint.. nem az... A mester kb fél óra alatt szétkapta, jó nagy olajlecsurgató asztal kellett hozzá.. Aztán rendelt egy szettet, amiben minden tömítés és lamella benne volt. Na ez volt 100... A többi meg a meló... Szerintem nem gond, ha ezért 300-at elkérnek.. Mégsem egy misi.. De úgy belelesnék.. ::-D
Én túrom nem vitatom hogy vannak jó és nem lehúzós szerelők de én inkább (mivel elég sok mindent meg tudok csinálni) magamban bízok mert ha elba..om nem más a hibás hanem én . Egyébként nem ismerem a Delphi-t van esetleg több fajtája is vagy csak egy? és honnan tudnám megrendelni? Megköszönném ha megírnád.
Köszi az infót igaz én Pesti gyerek vagyok de én sem ijedek meg semmitől és nincs gondom ha be kell mászni a koszos kocsi alá (pl: inkább mint irodai munka) A másik szívesen megvenném a cucot tőled de sajnos nagyon messze lakom tőled így csak az információ gyűjtés marad ahogy írtad rögzítve van minden hogy mások is tanulhassanak belőle. Akkor meg kell vennem a Delphi féle diagot remélem az segít. És köszönöm mégegyszer
Hát ez gáz. Pedig szívesen megvettem volna. Bármilyen szám eltérés van, gyakran csk két milivel arréb van egy csavar. Az elektronika meg még geci.b.. Sajnálom, így nem merem megvenni.. :-(
Már tegnap voltam Győrben, az is sok volt, annyi a meló. Nem tudom mikor megyek arra, add meg a bankszámlaszámodat, ráutalom a pénzt, aztán alkoholos filccel írd rá, hogy: Harizoli tulajdona, ne fájjon rá senki foga.. :-D Mail: info@makrosys.hu
Ja,közben meg jól teleirtam 1 oldalt:-)))) Nem baj ...ez itt a reklám helye... Nekem 270 cdi-m van,amiben 722.661 5 gangos tiptronik van.. A 320 as benyásnak nem ez a jelzése. De hogy mi a különbség,azt nem vágom,mivel nem jártam utánna.
Persze hogy megér annyit. osztómű 70-90 rugó , wandler .csak a felújitása több mint ez az egész pekvanc.. vadonat új alaplap benne (még a számlája is megvan) 48 ezerért vettem a Kovács autótol. Másfél évig igy jártam vele.. Ott szakadt el a húr,hogy 5 !! szerelőnél érdeklődtem mennyiért hoznának be jó váltót,vagy mennyi lenne a javitás... 2 szerelő kapásbol 300 ezerrért hozott volna "jó" váltót.... 3 szerelő meg alaphangon 150-,de előfordulhat hogy 450 ezer lett volna a javitás. Mivel én már olyan vagyok mint 1 kivénült "feslett erkölcsű" (hú de szépen fejeztem ki magam:-)), akinek már nem lehet bemesélni, hogy azért kicsi,és puha,hogy ne fájjon...:-) Igy kezembe vettem a sorsom,és hozattam nagyon jó ismerőssel angliábol 1 megbizhatót,amit sk cserélltem itthon a betonon . 140 ezerbe volt. Azóta is hibátlanul müxik.
Ja,a lényeg megvan még. M0 ás 52 es kilóméternél boritassz 1 jobbost délelőtti órákban.:-)
A hirdetésed nem láttam, de megér az annyit, sőt. Eladó még ? Megvenném . Rémálmom a váltó, pedig semmi gondom vele. A váltónál láttam videókat a lamella cserékről, igazándiból nem nagy ördöngösség, a felújítókészlet megvan kb 100-ból. Az a lényeg, ha szétkapja az ember, akkor minden szart ki kell csrélni benne..
A komolyabb diag tökéletesen kimutatja kerekek fordulatát,és egymáshoz való viszonyitását.Jelzi az eltéréseket,amiket jelez is doksiban. Flex... Az a tipus vagyok,aki képes sárban fenéklemezig fölfeküdt kocsi alatt kardánt cserélni 1 csavarhúzó,és kombinátfogóval. Nyilván ez erős túlzás,de nem városi lakótelepen áll a kocsim,és nem csak a Dagály utcai Duna part volt életem legnagyobb off-roadja:-) Egybként meg hirdetek 1 hibás komplett váltót,(melegen megcsúszik 3-4 között) Viszont a végén fityegő osztómű nem morog,nem zörög. másik végén meg a hibátlan wandler .Magában a váltóban szinte vadonat új vezérlő panel. Megvettem 50 rongyért,csak kiderült,nem az volt a hiba,hanem a lamellák vannak megégetve a kosárban.. Az égész 60 rugó,cakk-pakk-
Köszi a választ. Akkor azt te sem tudod pontosan hogy az osztóműnek köze van-e az ABS-hez? Azt tudom hogy az osztóművem rossz ki kell cserélni ez nem is kérdés sajnos. Egyébként elég durva amit a flexel csináltál de hatékony :)
Mást én sem találtam benne. Pedig el tudnám viselni,hogy távirányitóval vezérelve magátol föl nyiljon,mint az újabb márkáknál.. de hát 15-16 éve ez még nem volt annyira fontos.