Az agyátmérő nem stimmel, mert a terranonak 100-as, az összes többi japánnak meg 110-es. Veszel, vagy gyártatsz hozzá 4 db tehermentesítő (központosító) gyűrűt és a probléma megoldva...
Olyan segítségre lenne szükségem, hogy a pajero mangels felniket fel tudom tenni terranora mindenféle nagyobb kókányolás nélkül. Azt osztókör az stimmel az agyméretre vagyok kíváncsi.
Nekem van klíma, de elég gyengén muzsikál. Ha lesz időm megnézetem, hogy mennyi gáz van benne, bár az előző terranoban sem remekelt, főleg ha állt az autó.
Én is úgy vettem észre, hogy a tetőablakkal kombinált szellőztetés emberbarátabb, mert a huzat nem veri szét a fejemet. Mivel az enyémet nem lehet billenteni, nálam is érdemes odafigyelni a zártságára, mert még egy vékonyabb indián legény is befér rajta.... :)
Sokat használom a tetőablakot. Klíma nincs az autóban, ha rágyújtok egy pipára és az oldalablak van leeresztve akkor kiveri belőle a parazsat meg hamar le is ég, jobb a felső szellőztetés.
A nagyobb bajom az, hogy a terranon is, a subarun is hajlamos vagyok nyitvafelejteni aztán ebben az esős időjárásban ez elég szarul jön ki... :-)
Na bazzz, az sem irigylésre méltó állapot. Kis sziloplaszt nem segítene? :) Egyébként használod a tetőablakot? Én meglennék nélküle, de ha már ott van..... Úgy néz ki sikerül egy bontott motort vennem, ami ezt a csodát mozgatja, remélem a fogaskerék ép lesz rajta. Tutira csináltatok egyet valami jó erős anyagból tartaléknak.
Nekem a tetőablaknál kezdett el beázni az elmúlt napok monszunidőjárásában. Elég érdekes látvány amikor a tetőablak és az olvasólámpák kapcsolóiról csöpög lefele a víz... a rosseb egye meg...
Tisztelt fórumtársak van nekem egy 2002 es 3000cm3 Terranom valamitől a generátor teljesen lefüstölt a villamosági szerelő azt mondta talán rajta maradt az izzítás generátor csere után ha beindul az autó még mindig megy az izzítás tudja valaki hogy beindulás után kell e még izzítania és ha igen meddig?
Vagy ha valakinek van esetleg megmérné próbalámpával meg stopper al meddig izzít?
Segítséget előre is köszönöm minden öttlet érdekell mert az új generátort nem szetetném lefüstölzetni.
A szélvédő előtt lévő műanyag takaróbizbazt kell eltávolítani. Előtte leveszed az ablaktörlőt (nem mindig egyszerű) . Aztán már meg is látod a kritikus részt. Két lecsavarozható takarólemez van, az egyik pontosan a fűtés szívócsonkja fölött. Ennek a tömítése szokott elfáradni és a becsöpögő víz pontosan a hűtő/fűtő ventilátorba érkezik. Onnan meg az anyósülés előtti placcra.
AHa. Mi is úgy tervezzük. Ma meg lett egy kis tócsa a jobb első ülés előtt a hótálcában. Egész nap az esőn állt a kocsi. Itthon szétkaptam és a fűtés szívó csövén jött be valahol a víz. Gondolom a szélvédő előtti / alatti műanyag alatt szív valahonnan és oda jutott be a lötty......
Igazából az is elég lesz, ha csak elhúz - visszatol üzemben fog működni. :) Remélem gyakran csuklik, aki műanyag fogaskereket tervezett ide, mert sokat emlegettem a családját..... :)
Apropó. Kuplung csere készülődik. Le kell venni a váltót, vagy hozzá lehet férni ha csak hátrébb van húzva?
Nekem a subaruban van ilyen "kétfokozatú" tető. Illetve "három". Első gombnyomásra felnyílik az első üveg. Másodikra elindul hátra a hátsó üveg de csak félútig megy, akkor el kell engednem a gombot és újra megnyomni, hogy hátracsússzon teljesen. Zárásnál ugyanez fordítva...
Ezt én is így képzeltem....csakhogy nálam nem így működik. Gondolataim szerint valaki már buherálta és nem jól rakta vissza. Zárva a tető, nyomom előre a gombot: nem történik semmi. Hátrafelé nyomom, a tető hátracsúszik kb. 10 - 15 cm-t, maj megáll és nem megy tovább, csak, ha elengedem a gombot és újra rányomok. Zárásnál szintén előremegy, majd végpont előtt 10-15 centivel megáll és csak újra nyomásnál indul tovább és zár be. Valószínűleg abban az állásban kellene zárva lennie, amikor megáll és így működne helyesen. Ha sikerül fogaskereket vennem 6 szereznem 6 gyártatnom a motorjához, akkor így fogom összerakni és akkor remélhetőleg helyesen fog működni. De hogy ez mikor lesz.....
Hú de nagyon le van csendesedve mindenki....... Akkor én írok pár sort. :) Napfénytetős kérdés: billenthető is, vagy csak elhúzható? Több kocsin is láttam billentve, viszont nálam nem működik, csak hátrahúzza a motor, meg vissza. Illetve most éppen sehogy, mert ledarálta a műanyag fogaskereket - gondolom kicsit szorult, hisz legalább fél éve nem volt használva. Fogaskerék külön nem igen létezik, most vegyek bele teljes motort? :O
Nekünk egy 2.4jtd alfa 166-ünk van gyárilag se rossz 150le 340nm-el,90%-ban feleségem használja 30km-re ingázik naponta,mikor beleszabadulok szeretek kicsit élvezkedni,ezért kerestem meg őket.
Belőtték úgy,hogy 50% gázállásig olyan mint volt (feleségemnek tökéletes) viszont ha jobban taposod megbolondul,konkrétan 8mp-et gyorsul 100-ra.;) (Ő saccolásuk szerint 190le,400nm)
Fogyasztás maradt finoman 5l-nél nálam 6,5.
A terranonál nyilván nem a gyorsulás lenne a lényeg hanem kis fordulaton (1000-2500) adnának neki egy kis plusz nyomatékot és egy literrel lejjebb tolnák az átlagfogyit. Gyűjtögetek és ha rászántam magam majd beszámolok.
Nem olcsó mert 80e,de van 2hét próbaidő,ha nem jön be akkor állítanak még kívánságod szerint vagy visszaadnak 65-öt.
Konkrétan? Régebben én is szemezgettem hasonló dolgokkal, de soha nem szántam rá magamat. Mik a tapasztalataid, mit tudtak kihozni belőle? Felhúzták, optimalizálták?