Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kenci78 Creative Commons License 2017.05.13 0 0 2340

Az agyátmérő nem stimmel, mert a terranonak 100-as, az összes többi japánnak meg 110-es. Veszel, vagy gyártatsz hozzá 4 db tehermentesítő (központosító) gyűrűt és a probléma megoldva...

 

Előzmény: lacza1978 (2339)
lacza1978 Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2339

Üdv!

 

Olyan segítségre lenne szükségem, hogy a pajero mangels felniket fel tudom tenni terranora mindenféle nagyobb kókányolás nélkül. Azt osztókör az stimmel az agyméretre vagyok kíváncsi.

 

Köszönöm

 

kenci78 Creative Commons License 2017.05.09 0 0 2338

Nekem van klíma, de elég gyengén muzsikál. Ha lesz időm megnézetem, hogy mennyi gáz van benne, bár az előző terranoban sem remekelt, főleg ha állt az autó.

   Én is úgy vettem észre, hogy a tetőablakkal kombinált szellőztetés emberbarátabb, mert a huzat nem veri szét a fejemet. Mivel az enyémet nem lehet billenteni, nálam is érdemes odafigyelni a zártságára, mert még egy vékonyabb indián legény is befér rajta....  :)

Előzmény: Boarhunter (2337)
Boarhunter Creative Commons License 2017.05.09 0 0 2337

Sokat használom a tetőablakot. Klíma nincs az autóban, ha rágyújtok egy pipára és az oldalablak van leeresztve akkor kiveri belőle a parazsat meg hamar le is ég, jobb a felső szellőztetés.

A nagyobb bajom az, hogy a terranon is, a subarun is hajlamos vagyok nyitvafelejteni aztán ebben az esős időjárásban ez elég szarul jön ki... :-)

Előzmény: kenci78 (2336)
kenci78 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 2336

Na bazzz, az sem irigylésre méltó állapot. Kis sziloplaszt nem segítene?  :)  Egyébként használod a tetőablakot?  Én meglennék nélküle, de ha már ott van.....  Úgy néz ki sikerül egy bontott motort vennem, ami ezt a csodát mozgatja, remélem a fogaskerék ép lesz rajta. Tutira csináltatok egyet valami jó erős anyagból tartaléknak.

 

Előzmény: Boarhunter (2335)
Boarhunter Creative Commons License 2017.05.07 0 0 2335

Nekem a tetőablaknál kezdett el beázni az elmúlt napok monszunidőjárásában. Elég érdekes látvány amikor a tetőablak és az olvasólámpák kapcsolóiról csöpög lefele a víz... a rosseb egye meg...

Előzmény: kenci78 (2326)
pittor Creative Commons License 2017.05.07 0 0 2334

Anyós ülés előtt a taposólemez fölött, egy lecsavarozható védőlemez alatt.Kárpitot vissza kell hozzá hajtani teljesen.

 

Előzmény: Rudó (2302)
Lajos.kis Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2333

Sziasztok, lenne egy elado Patrolom ha valakit erdekelne esetleg. 

 

 

https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/nissan/patrol/nissan_patrol_gr_2_8_turbo_d-11433898

 

30 683 4455

Senye Creative Commons License 2017.04.27 0 0 2332

Sziasztok!

 

Continental Contiecocontact 5, 215/55R17 négy új prémium gumi közel féláron eladó, 105.000 Ft! Szalonautóról leszedve.

 

sziki1@freemail.hu

 

Üdv.

lacza1978 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 2331

Köszönöm a segítséget :-)

 

Előzmény: kenci78 (2329)
sz.istvan11 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 2330

Tisztelt fórumtársak van nekem egy 2002 es 3000cm3 Terranom valamitől a generátor teljesen lefüstölt a villamosági szerelő azt mondta talán rajta maradt az izzítás generátor csere után ha beindul az autó még mindig megy az izzítás tudja valaki hogy beindulás után kell e még izzítania és ha igen meddig?

Vagy ha valakinek van esetleg megmérné próbalámpával meg stopper al meddig izzít?

Segítséget előre is köszönöm minden öttlet érdekell mert az új generátort nem szetetném lefüstölzetni.

Mégegyszer köszönöm előre is a válaszokat.

kenci78 Creative Commons License 2017.04.26 0 1 2329

A szélvédő előtt lévő műanyag takaróbizbazt kell eltávolítani. Előtte leveszed az ablaktörlőt (nem mindig egyszerű) . Aztán már meg is látod a kritikus részt. Két lecsavarozható takarólemez van, az egyik pontosan a fűtés szívócsonkja fölött. Ennek a tömítése szokott elfáradni és a becsöpögő víz pontosan a hűtő/fűtő ventilátorba érkezik. Onnan meg az anyósülés előtti placcra.

Előzmény: lacza1978 (2328)
lacza1978 Creative Commons License 2017.04.25 0 0 2328

A megoldás engem is érdekelne, mert ott én is beázok. :-)

Valamint egy olyan kérdés, hogy műszakin a snorkelért és a kiegészítő lámpákért mennyire hisztiznek?

Köszönöm!

 

 

Előzmény: kenci78 (2327)
kenci78 Creative Commons License 2017.04.24 0 0 2327

Beázás probléma orvosolva......

 

kenci78 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 2326

AHa. Mi is úgy tervezzük. Ma meg lett egy kis tócsa a jobb első ülés előtt a hótálcában. Egész nap az esőn állt a kocsi. Itthon szétkaptam és a fűtés szívó csövén jött be valahol a víz. Gondolom a szélvédő előtti / alatti műanyag alatt szív valahonnan és oda jutott be a lötty......

 

Előzmény: Boarhunter (2325)
Boarhunter Creative Commons License 2017.04.19 0 0 2325

Mi levettük a váltót. Igaz, a váltótartó bakot is cserélni kellett mert kapott egy kicsit az élettől...

Előzmény: kenci78 (2324)
kenci78 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 2324

Igazából az is elég lesz, ha csak elhúz - visszatol üzemben fog működni.  :) Remélem gyakran csuklik, aki műanyag fogaskereket tervezett ide, mert sokat emlegettem a családját.....  :)

 Apropó. Kuplung csere készülődik. Le kell venni a váltót, vagy hozzá lehet férni ha csak hátrébb van húzva?

 

Előzmény: Boarhunter (2321)
kenci78 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 2323

Szerintem kevés ember tart ilyeneket otthon a polcon.  :)  A jófogáson többen is hirdetnek akik terkát bontanak, ott nézz körül, nekik tuti van.

Előzmény: konri (2322)
konri Creative Commons License 2017.04.18 0 0 2322

Sziasztok!

Nincsen valakinek eladó Terrano II-es fekete színű jobb első biztonsági öve?

Boarhunter Creative Commons License 2017.04.17 0 0 2321

Nekem a subaruban van ilyen "kétfokozatú" tető. Illetve "három". Első gombnyomásra felnyílik az első üveg. Másodikra elindul hátra a hátsó üveg de csak félútig megy, akkor el kell engednem a gombot és újra megnyomni, hogy hátracsússzon teljesen. Zárásnál ugyanez fordítva...

Előzmény: kenci78 (2320)
kenci78 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 2320

Ezt én is így képzeltem....csakhogy nálam nem így működik. Gondolataim szerint valaki már buherálta és nem jól rakta vissza. Zárva a tető, nyomom előre a gombot: nem történik semmi. Hátrafelé nyomom, a tető hátracsúszik kb. 10 - 15 cm-t, maj megáll és nem megy tovább, csak, ha elengedem a gombot és újra rányomok. Zárásnál szintén előremegy, majd végpont előtt 10-15 centivel megáll és csak újra nyomásnál indul tovább és zár be. Valószínűleg abban az állásban kellene zárva lennie, amikor megáll és így működne helyesen. Ha sikerül fogaskereket vennem 6 szereznem 6 gyártatnom a motorjához, akkor így fogom összerakni és akkor remélhetőleg helyesen fog működni. De hogy ez mikor lesz.....

 

Előzmény: Boarhunter (2319)
Boarhunter Creative Commons License 2017.04.16 0 0 2319

Ha zárva a tető és előre nyomom a gombot, akkor billent, ha hátra, akkor hátratolja a tetőt.

Előzmény: kenci78 (2318)
kenci78 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 2318

Köszi!

Boarhunter Creative Commons License 2017.04.14 0 0 2317

Billenthető.

Az enyém télen szokott akadékoskodni, illetve amikor a nagyobbik lányom a tetőn csúszott-mászott és valszeg egy kicsit megnyomta a lemezt.

Előzmény: kenci78 (2316)
kenci78 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 2316

Hú de nagyon le van csendesedve mindenki....... Akkor én írok pár sort.  :)   Napfénytetős kérdés: billenthető is, vagy csak elhúzható? Több kocsin is láttam billentve, viszont nálam nem működik, csak hátrahúzza a motor, meg vissza. Illetve most éppen sehogy, mert ledarálta a műanyag fogaskereket - gondolom kicsit  szorult, hisz legalább fél éve nem volt használva. Fogaskerék külön nem igen létezik, most vegyek bele teljes motort?  :O

kenci78 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 2315

Az optimalizálás engem is érdekelne, a fogyasztáscsökkenés pedig szerintem mindenkinek a barátja lenne...

 

Előzmény: Rudó (2314)
Rudó Creative Commons License 2017.03.24 0 0 2314

Azaz 50% gázállásig optimalizálták fölötte meg húzták.

Előzmény: Rudó (2313)
Rudó Creative Commons License 2017.03.24 0 0 2313

Nekünk egy 2.4jtd alfa 166-ünk van gyárilag se rossz 150le 340nm-el,90%-ban feleségem használja 30km-re ingázik naponta,mikor beleszabadulok szeretek kicsit élvezkedni,ezért kerestem meg őket.

Belőtték úgy,hogy 50% gázállásig olyan mint volt (feleségemnek tökéletes) viszont ha jobban taposod megbolondul,konkrétan 8mp-et gyorsul 100-ra.;)  (Ő saccolásuk szerint 190le,400nm)

Fogyasztás maradt finoman 5l-nél nálam 6,5.

A terranonál nyilván nem a gyorsulás lenne a lényeg hanem kis fordulaton (1000-2500) adnának neki egy kis plusz nyomatékot és egy literrel lejjebb tolnák az átlagfogyit. Gyűjtögetek és ha rászántam magam majd beszámolok.

Nem olcsó mert 80e,de van 2hét próbaidő,ha nem jön be akkor állítanak még kívánságod szerint vagy visszaadnak 65-öt.

Előzmény: kenci78 (2311)
Destroyah2 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 2312

kenci78 Creative Commons License 2017.03.24 0 1 2311

Konkrétan? Régebben én is szemezgettem hasonló dolgokkal, de soha nem szántam rá magamat. Mik a tapasztalataid, mit tudtak kihozni belőle? Felhúzták, optimalizálták?

Előzmény: Rudó (2310)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!