a következő választás után. Alkotmánymódosítás, kétharmados törvénykezés, nürnbergi törvényszékhez hasonló felelősségrevonás lesz az országot a tönk szélére sodrók szigorú megbüntetése, hosszú szabadságvesztések és vagyonelkobzások kiosztása nekik.
Mivel elvettek a gyarat nem volt neki ideje multiva valni.De pl a ket vilaghaboru kozott az Egyesult Izzo mar akkor mai ertelemben vett multi volt,csak el kene olvasnod a ceg tortenetet.
minden magyar járulékfizető nyugdíjjárulékának nagy részét egy külföldi kitudja milyen pénztárba fizeti. Kötelezően. Persze hogy nincs elég pénz a magyar nyugdíjkasszában.
Ezt majd az következő események, vagy a történelem dönti el. Fegyverrel a kézben könnyű ilyen nagyképű kijelentést tenni, de már Hitler is túlzottan magabiztos volt a fegyverarzenálja következtében.
Nem velünk magyarokkal, hanem a világgal került szembe a "globalista" erőszak.
És ma már nem is csak agonozál, mint tegnap, hanem egyenesen halott.
Az új-Nürnberg majd eldönti, mennyire lesz kíméletesebb híveihez, mint a nácikhoz volt a régi.
//"..irigy kis senki vagy a cipőjét se köthetnéd be egy .."//
Mit is kellene irigyelnem mondjuk Irinyi Jánoson, vagy Rubik Ernőn? Nem ők gazdagodtak meg saját tehetségükből, hanem mások.
De még azokat a MÁSOKAT sem lehet irigyelni. Egyszerűen megvetem az ilyeneket és a rendszert, amelyik a legnagyobb koponyákat is odadobja ezeknek a tehetségtelen, ám pénzéhes fenevadaknak.
OFF ja ez így van, de ez messzire vezetne és eljutnánk II. Józsefig, ki már 1791-ben eltörölte Cseh és Morvaországban a jobbágyságot és akkor azt hinnék sokan itt, hogy OFF-topikolunk pedig, á, dehogy
,,azért ezt alá kéne valamivel támasztanod. én úgy tudom, hogy a japán ipar akkor már semmivel sem volt alábbvaló bármely más országénál, csak egy, de döntő gyengesége volt, a nyersanyaghiány."
Nem csak ez volt a gond. Az akkori japán iparnak akadtak más, komoly gondjai is. Például a szakképzett ipari munkások, illetve tervező és mérnöki kar emberhiánya. Ezenkívül a 20-30-as években Japánnal nem szerettek külföldön megosztani semmi technikai újdonságot. Ugyanis ha az 1980-1990-es években a japán ipar számított a legkorrektebb és legmegbizhatóbb kereskedelmi és fejlesztési prtnernek, akkor az említett korban a jpánok voltak a legmegbízhatatlanabb partnerek. Olyanok voltak, mint manapság a kínaiak - több ipari cikket és terméket egyszerűen lemásoltak, melléjük biggyesztették egy japán mérnök nevét, gyakran visszafelé szabadalmaztatták odahaza a lemáásolt terméket, és így nem voltak hajlandóak licenc-díjat fizetni. Úgyhogy a technkai elmaradottság is igen sokat játszott a vereségben. 1942-ben ez a hátrány (mind minőségben, mind mennyiségben) már a haditengerészetnél és a légierőnél is megmutatkozott. A szárazföldi hadseregük pedig már a 30-as évek közepétől drasztikusan elmaradt minden paraméterben a potenciális ellenfelekhez képest.
,,a háború elején a japán Zéró vadászgépek voltak a létező legjobb gépek."
A Spittek első harci bevetése 1939. október 16-án volt, amikor a 602. és 603. wingek Spitfire-Mk.I gépei Fiert-of-Fort fölött, és egy-egy He-111 bombázót lőttek le. Az első légiharcban keveredő gép a 602. wingből származott.
Az A6M Reisen (ameriakai jelölés Zero) 1939. december 28-án repült először. Első harci bevetései (csapatpróba 16 repülőgéppel) 1940 júliusában voltak, a Kína feletti harcokban.
japán iparral kapcsolatban visszavonulok, mert egyrészt nem tudok ehhez eleget, másrészt ti meg igen :)
"ilyen marhaságot soxor hallok reál végzettségűektől, de ettől még nem válik igazzá. van persze kontraszelekció a humán szakokon. is. meg a reál szakokon is."
Nekem alapvetően nincs bajom a bölcsészképzéssel, van is arra szükség erősen. A mértékével és a finanszírozásával van bajom.
lopkovic ügyben meg csak feltételezéseim vannak.
De ha már, létékében ugyanolyan "országrontásnak" tartom ha a kóka levette a hankokot, mint azt, hogy mindenkinek legyen diplomája, olyannak is, akinek értelmetlenül van.
midway ugye mint vízválasztó jó példa, hozzáteszem, hogy szigorúan vasászgépek tekintetében még nem történt meg az "őskövületekről" történő teljes átfegyverzés amerikai oldalról
a Wildcat, ha jól emlékszem az innen-onnan összeolvasottakra, paramétereit tekintve tényleg csak "nem sokkal" volt rosszabb a Zeronál, de már messze nem volt esélytelen!
mindezektől függetlenül technikai paramétereiben akkor _még_ a Zero volt fölényben
a későbbi, új modellek, a mennyiségi fölény, új taktikák, eljárások, radar, stb viszont már megint más kérdés, szép lassan leáldozott a Zerok csillaga
"Csak a Zéró előbb került forgalomba, a Spitfire-t akkor kezdték csak gyártani."
Egy fraszt.A Zero csak 41 decemberetol kerult alkalmazasra ,mert akkor is ha rendszerben is volt mar elobb. A Spitfire 1936-ban repult eloszor es 1938-ban allitottak rendszerbe es 1940-ben a Hurricane mellett a masik vadaszgep volt az angliai csataban, vagyis legalabb egy evvel korabban kerult harci bevetesre legicsatakban.
A Zero 1939-ben repult eloszor es 1940-ben allt szolgalatba