Keresés

Részletes keresés

CBX550FII Creative Commons License 2022.04.26 0 0 7505

Esetleg egy DAX féleséggel el tudnék odáig túrázni.... 

Előzmény: gzsolt1969 (7503)
gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.26 0 0 7504

Igazi tavasz köszöntő túra,a hozzá illő időjárásban.....150-km lett a vége ,némi kitérővel....+ a szilva töltelékes bukta, nagy ajándék volt.....üdv zs

 

moto pizza..csobánkaa kilátás..-Esztergomi Bazilika..Dömös..Visegrád...

Pomáz.........Ezt az utat írta fel az orvos ,depresszió ellen......Bejött.

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.24 0 0 7503

                   Szigetujfalu----Ercsi komp.......... Egy természeti csoda......A vendéglő ,a parkolónál "monkey-Dax " találkozóért kiállt......üdv zs

                                                                   

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.14 0 0 7502

                                          Ebben a csodálatos időben mennem kellett....kutyaharapást-szőrével kell gyógyítani....üdv zs

                                        Útvonala:Ráckeve-Dömsöd-Tass-Kunszentmiklós-Szabadszállás-Szalszentmárton-Tass-Ráckeve..

 

                                   Szép kerek 80km lett a vége...volt is alvás az éjszaka...no meg izomláz ,reggel...ezért mentem.......

nyakvágó csárda!!!

Szabadszállási kiképző laktanya......

Szabadszállás főtere....

Szalkszentmárton,és üdülő övezete....üdv zs

 

 

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.13 0 0 7501

Egy kis kirándulás a Kunpeszéri -Baján Kagán avar uralkodó- síremlékéhez.....56-km tömény szépség.

 

                        útvonala:Ráckeve-Dömsöd-Tass-Kunszentmiklós-Kunpeszér,és vissza....

Tassi öntöző csatorna,és ivókút 1913-ból...

 

Kunszentmiklós főtere...

 

Kunpeszér...a síremlék....

 

Hazafelé+Dömsödi híd....üdv zs

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.12 0 0 7500

     Nápolyt látni Cezetával, 1964-ben..........köszönet a link ajánlóért Atis barátomnak......üdv zs

 

                          https://totalbike.hu/sebessegoltara/2009/01/26/cezeta/

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.12 0 0 7499

    Csodálatos túra leírás ,egy 1964-s czetka robogó nyergében,5000km megtétele mellett.....üdv zs

 

      https://sebessegoltara.blog.hu/2009/03/11/5000_km_ezetaval_europaban_egy_honap_alatt

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.11 0 0 7498

                    Érdekes, és gyönyörűen restaurált  robogó ,az ötvenes évekből....üdv zs

 

               https://www.origo.hu/auto/20220405-vasmalac-cezeta-502-1962-veteranteszt.html

 

                                   vasmalac becenévvel.........

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.09 0 0 7497

                           Moto Pizza Budapest 11 -ker -ben a Bartók Béla úton,a 46. szám alatt......

 

Az előtérben Mini Moris OT-s rendszámmal.....az ablakban egy HONDA Z-50R eredeti állapotában!!!!

 

                                                         az árak is elfogadhatóak.....üdv zs

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.06 0 1 7496

                                                                               Végre, a dax is visszatért.....

 

                     

 

Egy másik régi ismeretség a Honda Dax70 alapján, amely a 80-as években sikeres volt a Kanári-szigeteken . Az MB125Dax önhordó fémlemezből készült keretet használ , amelyben az 5,5 literes üzemanyagtartály található . A "Gorillával" ugyanazon a hajtáscsoporton osztozik, vízszintes hengerrel és négy sebességfokozattal , így a készlet tömege 84 kilogrammra nő . Egybeesik a 10 colos kerekek , a CBS tárcsafékek , a szárnyas anyákkal ellátott összecsukható kormány és a 30 mm-es rudas teleszkópos villa felszerelése is.A hátsó felfüggesztést ebben a modellben két , állítható előterhelésű gázlengéscsillapítóra bízták, amelyek egy hátsó fogaslécet , egy hosszabb ülést és egy LCD képernyős műszerfalat is tartalmaznak . Nyolc különböző színben és 50 köbcentis hengerűrtartalmú (moped) változatban is kapható 2384 eurós áron .

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.06 0 0 7495

                                                        Végre, ismét, minimotorok a dél európai  piacokon....üdv zs

                                    

 

A Monkey Bikes egy olyan márka, amely két évtizeddel ezelőtt jelent meg a piacunkon egy sor, főként Honda ihletésű minibiciklire épülő modellel . Most újra megjelenik a piacon egy új kanári-szigeteki importőrnek köszönhetően, amely pontosan a legjobb a spanyol piacon az ilyen típusú motorkerékpárok számára, és amely Spanyolország többi részét szolgálja ki . Sztármodellje ez az MB 125 G , amelyet a Gorilla ihletett, amelyet nagy, 8,5 literes tartálya jellemez . A motor vízszintes hengerrel és négyfokozatú sebességváltóval rendelkező Honda Cub premierjéből származik., bár kézi kuplunggal. Frissítették a 125 köbcentiméteres lökettérfogatban (50 cc-ben is kínálják), elektronikus befecskendezéssel és Euro 5-ös homologizációval . Kerekei 10 hüvelykesek , két kombinált CBS tárcsafék kíséretében Szállítását megkönnyítendő, a súlyt 80 kilóba szorították , méreteit pedig jelentősen csökkenti a félkormány összehajtásával , amihez szárnyas anyák is vannak. A világítótorony világítás halogén izzóval , a többi LED- es . Madridi standján a Valentino Rossi csapat színeivel díszített fekete változatát állították ki.

 

Az MB125G ára mindössze 2324 euró .

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.05 0 0 7494

                       Egy olyan könyv született ,ami minden benzin vérű megszálottnak ,kötelező olvasmány ...........rengeteg illusztrációval.....üdv zs

 

                https://www.youtube.com/watch?v=Z_tr4TfTL5o    

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.05 0 0 7493

                                                       Gyönyörű retró motor ........csak vastag pénztárcájú inyenceknek.....üdv zs

 

 legendás olasz Fantic márka katalógusának legújabb kiegészítése, amely az 500 köbcentis lökettérfogatú Caballero cikluson alapul Ebből az alkalomból ennek a márkának a Dakar Rallyn való részvételére emlékezik egy világosbarna-homok színű díszítéssel , beleértve az üléskárpitot és a kormány központi erősítésének védőelemét. A motorhoz egy folyékony Minarelli (a Fantic által nemrég felvásárolt márka) négy szelepet használnak, amely az Euro 5 szerint a 15 CV határértéket deklarálja . Felszereltsége közül érdemes kiemelni a 41 mm-es rudas fordított villát ,320 és 220 mm -es hullámfékek a Continental által biztosított kétcsatornás ABS-sel, Full LED fényszóró védőrácstal, 19 hüvelykes és 17 hüvelykes kerekek Michelin Anakee Wild gombos abroncsokkal és  inox -Arrow kipufogó- kettős átfedő kimenettel . 

Már akciósan is kapható ....5890 euróért +reg adó+vagyon szerzési illeték+ névreírás..... kb -2,4 millió forint.......

                                   https://www.youtube.com/watch?v=d1tV_idGr-k

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.05 0 0 7492

Kinizsi várat teljesen felújították,ráadásul pont útba esik a Kaáli autó-motor múzeumhoz vezető úton......két legyet egy csapásra.....üdv zs                               

                                    https://www.origo.hu/gazdasag/20220404-latvanyos-ujjaszuletes-kinizsivar-felujitasa.htm

 

                         

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.05 0 0 7491

                      Ide el kell gurulni......https://automotormuzeum.hu/     megéri a 300km-s utat........a képek magukért beszélnek......üdv zs

 

                     

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.03 0 0 7490

                         Bakker .....Európának, miért nem?????........minden pecás, becsokizna egy ilyen túra géptől......főleg én......üdv zs

 

                         

                                                                            

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.03 0 0 7489

                      Igaz a szlogen!!!   "Kis Motor Nagy Öröm".......csodálatos építés......bár több lenne belőle, magyarországon is........üdv zs

                                                           

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.03 0 0 7488

királyság!!!....jól oda raktad.....remélem javul az idő ,az elkövetkező 2- héten......első utam valószinűleg ,Balassagyarmat -kerékpár múzeum lessz.

                                                                                                  üdv zsola

Hiluxosattila Creative Commons License 2022.04.02 0 0 7487

Egy könnyed 170 kilóméter...

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.04.01 0 0 7486

CUB- 110 -EU5 - jöhet át európába is......

 

A kis thaiföldi Super Cub felújítása egy lépéssel közelebb hozza az európai szabványokhoz.

A japán sajtóból kiderül, hogy a thai Honda (Thai Honda Manufacturing) a Super Cub 110 felújított változatát készíti elő, amely készen áll a nyugati exportra.

A Cub 110 Thaiföldön 2008 óta kapható modernebb megjelenéssel, míg 2017 óta Super Cubként, a legklasszikusabb dizájnnal, a Honda által 2017-ben a Tokiói Autószalonon bemutatott jubileumi prototípus alapján (főkép ), hogy megünnepeljük a 100 millió kacsatermelés egyetlen mérföldkövét.

Ott viszont a kiskacsa oda-vissza dobban jár, és nem felel meg azoknak az euroszabványoknak, amelyek lehetővé tennék a mi részünkre való exportálást. Most úgy tűnik, hogy a thai Honda egy továbbfejlesztett, új változat bemutatására készül, vadonatúj motorral és modernebb felszereltséggel.

A Young Machine magazin által közölt információk konkrétan egy új, egyhengeres, léghűtéses motorról szólnak, amelynek hengerméretei 47 x 63,1 mm (a jelenlegi 110 x 55,6 helyett) az erősebb, alacsony nyomaték érdekében. -sebességes váltó és tárcsafék elöl.

A becslések szerint az új modell nagyrészt a 125-ösre épül (amelyet szintén a thai Honda gyárt), és 2022-ben mutatják be Thaiföldön, miközben jó esélyt ad az új motornak, hogy megfeleljen a legszigorúbb specifikációknak, amelyek felszabadítják az exportot. olyan jelentős piacokra, mint Európa, India és az USA.

Ha a fentiek igazak, akkor a nyilvánvaló logika az lenne, hogy olcsóbb alternatívát kínáljunk a Super Cub 125-höz.

                                                                              anime limitált széria,,,,rajongóknak....üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.03.31 0 0 7485

                             Honda Z50G replika......igényes megvalósítás........ üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.03.31 0 1 7484

Egy kis dax történet:                                  ST50 --Az európai és amerikai piacokra való exportra szánt első Dax sima, sima és könnyen vezethető volt. Valódi, szórakoztató karaktere miatt a kemény, tapasztalt versenyzők és hobbibarátok körében egyaránt visszhangra talált. Sokat volt használva kétkerekű túrákhoz.

A motor a szabványos Super Cub motoron alapult, de a szívó- és kipufogórendszerek módosításával, hogy nagyobb nyomatékot produkáljon alacsony és közepes fordulatszámon.

50cc-es változatban kapható. és 70 cm-es, a Dax 3 sebességes automata centrifugális tengelykapcsolóval, teleszkópos első felfüggesztéssel, hidraulikus hátsó felfüggesztéssel és széles abroncsokkal rendelkezik, egyedi futófelülettel a stabilitás és a tapadás érdekében még terepen is.

1972 ST90 Mighty Dax

Az ST90 Mighty Dax merevebb T-alakú vázzal, szélesebb, függőlegesebb, egyedi stílusú „mini majom” kormánykerékkel, magas első szárnyakkal és nagyobb motorral rendelkezik, amely nagyobb végsebességet és jobb gyorsulást ígért. Az új, nagyobb, 14 hüvelykes kerekeken félig terep abroncsok vannak a jobb tapadás és a nagyobb stabilitás érdekében, még terepen is.

   Az egyértelműen az RV (Recreational Vehicle) szabadidőjárművek piacát célzó Nauty Dax úgy fejlődött, hogy még jobb vezetési teljesítményt és stabilitást kínáljon egyenetlen terepen. Változások a szelep időzítésében és a végső sebességváltóban - immár 4 áttétellel - növelték a nyomatékot alacsony - közepes fordulatszámon. Az új kipufogóval, üzemanyagtartállyal, oldalburkolatokkal és egyedi, téglalap alakú fényszóróformával a Nauty Dax teljesen lapos nyereggel és merész színpalettával is rendelkezett. Az új könnyű és merev gyémánt típusú váz és az új, vastag ballon típusú abroncsok kényelmes gördülést kínáltak egyenetlen terepen.

    14 év után a Dax visszatért a japán piacra. Az összes ikonikus dizájnelem változatlan maradt – préselt acélgerincváz, teleszkópos felfüggesztés, szélesen lehajtható kormány, krómozott szárny, kipufogócső és blokk gumik –, miközben egy nagyobb nyereg került rá. Az 50 köbcentis motor Automatikus vezérműlánc-feszítővel és mágneses gyújtással volt ellátva a könnyű indítás érdekében. Nyolc év gyártás után az ST50 Dax végül 2003-ban került forgalomba.                                                   üdv-zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.03.29 0 0 7483

                                                            10000km-t egy 125-s  nyergében  , 20- nap alatt lenyomni.......

                  https://www.sportmotor.hu/magazin/szabo-lajos-es-a-motron-x-nord-kalandozasai?  utm_source=browse&utm_medium=link&utm_campaign=kepesmotor&utm_content=news

 

                                

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.03.27 0 0 7482

kis kirándulás....zichy kápolna lórév

Ráckeve "gyerek mentes hotel"  +vadkacsa strand...

 

Dömsöd Petőfi múzeum....

tassi zsilip +strand

+Rózsák szigete,ahol a híres regény ,film változatát készítették el .....Tüskevár emlékhely ...Matula bácsi kunyhóival....  üdv zs

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.03.27 0 0 7481
gzsolt1969 Creative Commons License 2022.03.23 0 1 7480

22c-fok délben!!!....kaja után, muszáj volt megszellőztetni a járgányt...Bpest-Biatorbágy-Zsámbék-Biatorbágy-Gellérthegy-Bpest...laza 60km...

 

               köszönet :laci-bá nak a lehetőségért üdv- zs

 

pancer4 Creative Commons License 2022.03.20 0 0 7479
pancer4 Creative Commons License 2022.03.20 0 0 7478

Pont annyi lett az ára,mint a monkey-nak.

Én a CT125-t várom.Már rég árusítani kellett volna Európában.....

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.03.18 0 0 7477

gyönyörű munka....üdv zs..... ára :1550000ft -tól

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.03.15 0 0 7476

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!