Keresés

Részletes keresés

György barát Creative Commons License 2020.10.06 0 0 2000

A térkép alapján nem valószínű (a pirnai kiszolgálás). 

 

 

Forrás. Wikipedia 

 

Előzmény: alkotasu (1999)
alkotasu Creative Commons License 2020.10.05 -1 1 1999

Ha minden igaz, és ez a sorozat is 2 ablakos, akkor a 86 390 jó pályaszám lehet az altenbergi kocsijaim elé, mert 1949--től 1965-ig Pirnába volt állomásítva, és szerintem onnan szolgálták ki az altenbergi vonalat.

Előzmény: alkotasu (1998)
alkotasu Creative Commons License 2020.10.05 -1 1 1998

Köszi! Megnéztem, az is WLF gyártású.

Előzmény: tumikas (1997)
tumikas Creative Commons License 2020.10.05 -1 0 1997

Nekem nincs kifejezetten a 86-os sorozatról szóló művem, viszont most fellapoztam egy két könyvemet, amiben a sorozatról készül képeken 90%-a befalazott ablakos. Egyedül a 86 1435-6-os psz-ú gépet találtam ami két ablakkal rendelkezett 1975-ben. Ezek alapján erre a gépre talán rámerném mondani hogy '70 előtt is ilyen volt.

Előzmény: alkotasu (1995)
György barát Creative Commons License 2020.10.05 0 0 1996

Igen. Ezeknek egy vagy két ablaka volt.   😂 

(Nem tudom. Sajnálom.) 

Talán a Dampflokarchiv (egyesülés utáni) 3. kötetében van ilyen bontás. Vagy a sorozatról szóló műben. Nekem ezek nincsenek meg. 

 

Előzmény: alkotasu (1995)
alkotasu Creative Commons License 2020.10.05 -1 1 1995

A lenti honlap szerint a 86 800-as a WLF-nél készült '42-ben - hasonlóan a 781-8xx-ig. De '42-ben Berlinben készültek a 7xx-780-asok. Namármost ezeknél 1 vagy 2 ablak volt?

Előzmény: György barát (1994)
György barát Creative Commons License 2020.10.05 0 1 1994

A megfelelő szakirodalomból.   :-b 

 

A háború előtt készített gépek normál kivitelűek voltak. 1942 után pedig egyes gyárak újítottak (egyszerűsítettek). Az olcsósított változatot "ÜK"-val jelölték, de ezt nem (mindig) írták föl a gépre. Ráadásul 1943-ban törölték a gyártást, így meglehetősen sok - előzetesen kiadott - pályaszám nem valósult meg. 

 

Előzmény: alkotasu (1993)
alkotasu Creative Commons License 2020.10.05 -1 1 1993

Azt honnan lehet tudni, hogy mely pályaszámok voltak egyablakosak, és melyek olyanok, mint a modell?

Előzmény: György barát (1989)
alkotasu Creative Commons License 2020.10.05 -1 0 1992

Köszi, ez egy nagyon jó oldal!

Előzmény: aru3v (1991)
aru3v Creative Commons License 2020.10.04 -1 1 1991
Előzmény: alkotasu (1987)
György barát Creative Commons License 2020.10.04 0 0 1990

Az alább megosztott 86 758 számú gép 1962 és 1964 közt Pirnában lakott. 

 

Előzmény: György barát (1989)
György barát Creative Commons License 2020.10.04 0 0 1989

Sajnálom, állomásítási listám nincs. 

rm40 kolléga láncolt egy képet a 608-ról, de az egyablakos. 

Úgy vélem, meg kell várnod RhB bányatársaságot.   😎 

 

Előzmény: alkotasu (1981)
RhB Creative Commons License 2020.10.04 0 0 1988

Majd megpróbálom kibányászni a Müglitztalbahn könyvet...

Előzmény: alkotasu (1982)
alkotasu Creative Commons License 2020.10.04 -1 0 1987

Köszi! Akkor ilyennek fogom megcsinálni.

(Csak zárójeles érdekesség: a 23 001 meg más betűtípussal volt feliratozva: https://www.lokschilder.info/Galeriebilder/DRo/23001NAlR.jpg

Illetve volt ilyen is: https://www.lokschilder.info/Galeriebilder/1968/86522_NWmG_Satz.jpg, ugyanakor a DB-nél is inkább azok a hegyes számok domináltak. Szóval azért a német formátum rendszert továbbra sem értem.)

Előzmény: rm40 (1985)
rm40 Creative Commons License 2020.10.04 0 0 1986
Előzmény: alkotasu (1981)
rm40 Creative Commons License 2020.10.04 0 0 1985

Alapvetően az első két oszlopban lévő "hegyes" számtípus volt tudtommal használatban, mint ezen a modellképen is látszik:

https://www.picclickimg.com/d/w1600/pict/353129873594_/BR-86-758-DR-Ep3-Tillig-aus.jpg

 

 

Előzmény: alkotasu (1984)
alkotasu Creative Commons License 2020.10.04 -1 0 1984

Itt csak a BR86-osra legalább 3 féle betűtípus van, na most akkor melyiket használták 1960 körül? Vagy ahány táblakészítő műhely, annyiféle betűtípus? (Mondjuk ezt pont a németekről nehezen hinném el.)

Előzmény: alkotasu (1982)
alkotasu Creative Commons License 2020.10.04 -1 0 1983

"pályaszámok voltak" = pályaszám formátumot használtak.

Előzmény: alkotasu (1982)
alkotasu Creative Commons License 2020.10.04 -1 0 1982

Köszönöm, de nem tudom, melyik pályaszámokra gondolok. :-) Ugyanis fogalmam sincs, hogy 1960 körül a DR-nél milyen pályaszámok voltak.

 

(A 3 db. III-as korszakos altenbergi kocsimhoz kéne valami autentikus mozdony, márpedig a rendelkezésemre álló információk szerint a II. vh. után a BR 84-eseket elvitték, és BR 86-osokkal oldották meg a vonalon a vontatást.)

Előzmény: rm40 (1979)
alkotasu Creative Commons License 2020.10.04 -1 0 1981

Kösz! Tudsz esetleg olyan pályaszámot mondani, amelyik 1960 körül az altenbergi vonalon közleked(het)ett?

Előzmény: György barát (1978)
rm40 Creative Commons License 2020.10.03 0 0 1980
Előzmény: rm40 (1979)
rm40 Creative Commons License 2020.10.03 0 0 1979

Próbálj itt körülnézni: https://www.lokschilder.info/lokschilder.htm

Főleg a Schildergalerien menü lehet érdekes számodra, gondolom a hegyes pályaszámokra gondolsz.

Ez a kép is érdekes lehet: https://www.modellbahn-kreativshop.de/WebRoot/Store8/Shops/15488316/54CE/7CCA/9008/8F3C/CDBD/C0A8/2ABA/26D0/Schrift_DR_Spitz_2.jpg

Előzmény: alkotasu (1977)
György barát Creative Commons License 2020.10.03 -1 0 1978

Készült: 1942 WLF 

Pályaszám: 86 800 

Honállomás: átlag öt évenként más. 

 

Előzmény: alkotasu (1977)
alkotasu Creative Commons License 2020.10.03 -1 1 1977

Urak!

Tudja-e valaki, hogy a DR-nél a telefonos pályaszámok előtt mennyire volt más a felirat a gőzösökön?
A 86 1800-1 korábbi pályaszáma mi volt? Illetve a III-as korszakban milyen betűtípust használtak az NDK-ban?

Annak okán kérdezem, hogy ezt a mozdonyt szeretném átfeliratozni III-as korszakosra.

 

Alex Westberlin Creative Commons License 2020.09.29 0 0 1976

Ha nem is a DR égisze alatt, de végül is megvalósult DB Regio-ként, kb. hasonló sémával..

Előzmény: Kimmeria84 (1963)
aru3v Creative Commons License 2020.08.20 0 4 1975
M63,008 Creative Commons License 2020.08.19 -1 2 1974

Hát ez szebb, mint egy Deák csuka-kocsi... ;-)

Előzmény: tumikas (1972)
RhB Creative Commons License 2020.08.18 0 0 1973

Váó, ezt meg kell venni! :D

 

Előzmény: tumikas (1972)
tumikas Creative Commons License 2020.08.17 -1 4 1972

Ajánlom mindenkinek a figyelmébe a legújabb Miba-reportot.

Kimmeria84 Creative Commons License 2020.08.14 0 1 1971

Köszönöm a választ!Így már érthető.

 

Előzmény: György barát (1970)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!