Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Szép estét, hosszú idők után! Válaszok, nagyvonalakban:
10382, 973É: 1; elég "gyenge" "ténymegállapítás" volt, 2; ha egyre gondolunk, akkor már ideje lenne.
10383, 05-03: 01-99-est & 13-99-est köszönöm, 01-92-est elírtam (06-92-es akart lenni), már nem kell visszaolvasnom. Láttam, hogy nem írtad be a rendszámokat, amiket küldtem. Részemről (is) elmaradt az esti rendszám (be)írogatás iluminált állapotomra való tekintettel. Előre láthatólag július közepéig nem is lesz már lehetőségem hasonlókra.
10385, BX 59-76: Van benne számomra újdonság, meg nincs is. Részben a témához: Egy időben feszegették, hogy a 260-as/415-ös levan tíltva a 27-esről. Ehhez képest múltkor 12-05 & a 13-83-as is pótolt. Más: E-mail ment, amiben segítséged kérem!
Na, hát gondolom mindenki emlékszik arra, amikor azt mondtam, hogy újrapadlózták az utastér felét és elkezdték összerakni. Hát ebbe valami gikszer keveredhetett, mert most már annyira szétbontották az egészet, hogy lassan csak a váz lesz meg. Hol Felemelik, hol a kerekeire állítják, hol elkezdik összerakni, hol eszükbe jut hogy ez se jó így, majd újra szétbontják. Úgy érzem mire múzeumi példányt keresnek majd, addigra meglesz.
Ez a váz újraépítés szép, csak éppen nem lesz olyan tartós, mint amilyennek - vélhetően - most ki néz. És ezzel nem ócsárolom senkinek a munkáját, sem a garázst.
A Sajátját. Teljesen újraépítették a vázat. legalább az 50%-ában kicserélték a vázszerkezetet, különféle zártszelvények segítségével. A Vát szép lett, azt meg kell hagyni. Kár hogy a Perkins motor helyett nem kap valami használhatóbbat.
Nem rég értem haza Szombathelyről és a Kelenföldi telephely mellett jöttünk el. Ha nem is a fele, de a negyede a buszoknak be volt kapcsolva az elakadásjelző! Miért villogtak?
Azért a 16A-n nem csak ez az egy probléma van. Pl. a Kapisztrán tér és a Szentháromság tér között nem nagyon férne el szerintem nagy busz, a beparkoló autók miatt sokszor a kisbusznak is centizgetnie kell. Továbbá visszafelé a Szentháromság tér utáni két kanyarban sem férne el nagybusz, továbbá a Bécsi kapun kívül még van sorompó, ahol szintén nem férne el a nagybusz.
Én elhiszem de lehetséges, hogy 1 hónapban egyszer kicsivel nehezebb ott befordulni. De ha ebből indulunk ki, akkor a 15-ös viszonylatot robogóval kéne adni.:-D
Boccs, lehet, hogy nincs D kat.-om, de vezettem már többféle jószágot. Nagyon jól tudom, hogy nyomorék létem előtt is létezett a 191-es, mitöbb, 260-assal. Az ottani lakosoktól mégis azt a panaszt hallottam, hogy a "nagybusz" a kis utcákon végigdönget és nem bírják, repedések, blabla. Ugyanis reggelente, amíg midi járt a vonalon, igenis ki volt tömve, tiszta 16-os feeling volt. Személyszerint jobbnak is látom a 260-ast a vonalon (tanítási napokon, a csúcsokban).
És azért mert nincs D kategóriám - tudom, nem vagyok félisten, mint Ti - de hadd szóljak már hozzá, ha majd' naponta látom/utazok vele/tapasztalom. Nem a vakvilágba ugatok, mint sokan mások errefelé.