Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ricsi89 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 20487

Ennek nincs köze az izzításhoz. Inkább a titkos kapcsolóhoz. :)

Előzmény: Zoli.78 (20486)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 20486

A gyertyák cseréje bevált pöcc-röff a gép. De van egy régóta fennálló problémám. Az én autóm hidegen- melegen izzít. Hidegen jól jön de melegen nem hiányzik. A gyertyáknál nem találtam mókolásra utaló jelet, de az izzítórelé mellett erre bukkantam. A piros nyíllal jelölt vezeték gondolom folytonos lehetett a gyárból kivezető úton. Valaki viszont elvághatta az évek során és a sárga nyíl irányába vezette ki a vezérlőtől. A kérdésem az, hogy van-e köze az izzításhoz? Vagy ez teljesen más dolog. Ugyanis van két rejtett kapcsoló a kocsiban, amit ha elkapcsolok minden visszajelző világít és hiába tekertetem nem indul a masina.

No Home Creative Commons License 2017.09.09 0 0 20485

Hát igen,így ragadtam meg az emlékekben,még egyszer nem lesz ilyen... :) (Amikor Vojnó-val először találkoztam első kérdése:"Neked gyulladt ki a Tds?" :D  ) 

Előzmény: Zoli.78 (20483)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 20484

Ma reggel féktisztitóval indítottam a vasat. A negyedik hosszú indítózás során se látszott akarat az indulásra. Délután kicseréltem a gyertyákat a régiekből 1 működött. Reggel éles teszt lesz.

Zoli.78 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 20483

Szerintem vegyél tds-t, abban nincs ilyen műszer és nyugton vagy.:D Amúgy amig nem gyullad ki a Tesco parkolóban, nincs baj.:D

Előzmény: No Home (20481)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 20482

A töltés az jónak tűnik, bár terhelten kellene megnézni. A műszer is ki tudja mennyire pontos...

Előzmény: No Home (20481)
No Home Creative Commons License 2017.09.09 0 0 20481

Hideg mocinál készítettem az aksiról videót,igaz nincs rajta világítás de reggelre ismét 11.9 szóval lehet érdemes Kedden rá méretni terhelővillával az aksira mert a kijelzőm szerint önindítózásnál le esik 8.7 Volt-ra,alapjáraton meg 14.3 és 14.2 között stagnál,inkább nézd meg a vidit úgy átláthatóbb,köszi :) https://www.youtube.com/watch?v=FGAkrfcbvs0

Előzmény: Ricsi89 (20480)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 20480

14,3V az tökéletes. Azt nézd meg még, hogy terhelve, összes fényszóró, ablakfűtés, fűtőmotor maxon mennyi a töltés. Alapjáraton és kb 2500-as fordulaton.

Előzmény: No Home (20479)
No Home Creative Commons License 2017.09.08 0 0 20479

Igen nekem gyanús a 14.3 alapjáraton,vagy a garis aksi nem vesz fel többet vagy generátor szénkefe vajon? :) Kedden viszem is vissza a számlával,addig el nem jövök míg egy terhelővillát rá nem dugnak.. ha egyáltalán van olyanjuk? :D

Előzmény: Zoli.78 (20478)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.09.08 0 0 20478

Én télen hidegben küzdök az akksival. Hétvégén töltöm de szerdától már elég gyengén muzsikál, pénteken elmondok egy fohászt, hogy induljon be. Ha elsőre nem röffen be nincs második kísérlet. Még mázli, hogy a legnagyobb hidegben is, 2 izzításra és 1,5-2 mp. indítózásra indult. Más meg akár 5-ször is izzíthat és percekig tekertethet. Mikor megvettem a kocsit 1 éves akku volt benne. Gondoltam mivel noname veszek bele egy normális nevűt méretűt. Az eredmény ugyanaz, csak kicsit lassabb a folyamat. De ahogy melegszik az idő ez megszűnik. Mert pl. most, hogy nincs izzítás elég sok tekerés árán indul be, mégse gyengül az ereje. A töltésem folyamatosan 14,5 V körül mozog.

Előzmény: No Home (20476)
725TDSKrissz Creative Commons License 2017.09.08 0 0 20477

Hali!

Én most cseréltem szettet fogaskerekek nélkül. De a régi szett is egész jó állapotban van. A láncok nincsenek megnyúlva, a vezetőn éppen csak kis horzsolás van, szerintem még ezeket is lehetne használni.

Ha valakit érdeklene esetleg írjatok nyugodtan, ócsón odaadom. Küldök képet is ha kell róluk. :)

Előzmény: Vasibé (20471)
No Home Creative Commons License 2017.09.07 0 0 20476

Viszont lehet Vojnó "bácsi"-nak lesz igaza hogy az autó minden ajtónyitásra felébred és kb 20-30 perc ez idő alatt alszik el újra,ez idő alatt belső halk keringetést hallok mintha minimálisan a befúvó ventim forogna de elvileg akkor ez is az ajtónyitás végett természetes,sajnos semmi műszerem nincs (kivéve a tiktos menüben tudom csekkolni de csak voltot mutat ampert nem..) de Kedden vissza megyek az autósboltba hogy nézzenek a körmére bár ami fura hogy 11.9 volt alá nem esik reggelre...

Előzmény: blackbird00 (20475)
blackbird00 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 20475

Szia!

Szerintem mielőtt visszaviszed, mérjetek folyó áramot az autóban, mert lehet, valami leszívja. Nekem anno volt ilyen, a riogató volt a ludas, de lehet bármi.

Ha már megvolt, bocsi:)

Előzmény: No Home (20474)
No Home Creative Commons License 2017.09.07 0 0 20474

Mi a helyzet? Éppen ezért ajánlom fel ha kell izzítórelé és Cegléden jársz ajándékba kapsz tőlem. Nyugi nekem meg a 7-hónapos aksim merül reggelre 11.9 Voltra,töltésem van 14.3 Volt,de kedden viszem vissza hogy dugjanak rá egy terhelővillát ha van ilyen opció... Azt nem tudod ha nem villamosságis tette be az aksit hanem én magam, akkor is él a garancia? Régen ilyen kikötés volt az aksikra. :) 

Előzmény: Zoli.78 (20473)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 20473

Hali! Ma reggel hallottam kattanni a relét csak a vissza jelző lámpák nem lettek fényesebbek. A relé talán oké. Kicserélem első körben az izzítógyertyákat. Tervben volt még a tél előtt, talán megoldja a problémát.

Persze egy -i- tulajnak ilyen gondja nincsen. 😉  

Előzmény: No Home (20470)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 20472

Lánckerék lesz az.

Állapotfüggő,de nagyon ritka ha ki van hegyesedve. Meg hát az új láncot is végig tudod futtatni rajta körbe ellenőrzés céljából.

Meg hát gyári alkatrészként rendelhető akárhol.

Előzmény: Vasibé (20471)
Vasibé Creative Commons License 2017.09.06 0 0 20471

Sziasztok!
Láncot szeretnék cserélni ! A fogaskerekeket is cseréljem? Vagy ha jó állapotúak akkor nem muszáj? Ha igen Hol tudom a legolcsóbban beszerezni? 

No Home Creative Commons License 2017.09.06 0 0 20470

Szia,ha Cegléden jársz adok ajándékba egy izzítórelét ha azzal lesz a gondod.

Előzmény: Zoli.78 (20469)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.09.06 0 0 20469

Hali! Lehet, hogy megdöglött az izzításom. A lámpa rendben visszajelez, de azon kívül nincs jele, hogy működne. Viszont mintha kattogna a relé. Ahelyett, hogy egyszer kattanna az izzítás végén. Kb. 7-8 mp.-es tekerés után sűrű szürke füsttel indult. Remélem reggel nem szivat meg.

 

No Home Creative Commons License 2017.09.06 0 0 20468

Sziasztok mi a helyzet? Basszus de rég léptem ide be... :D Csak annyit szeretnék mondani hogy mennyire nincs összetartás a benyás liga között,és az összes nárcisztikus önző alak,mind1..:D 

725TDSKrissz Creative Commons License 2017.08.23 0 0 20467

Sziasztok!

Tudom, hogy nem tds-td motorral kapcsolatos kérdés, de nincs valakinek véletlenül. e38 tds óracsoportja? gyáriszám:62118369039

Köszönöm a segítségeteket.

Zoli.78 Creative Commons License 2017.08.22 0 1 20466

Schnitzer 525 néven van itt, Adonyban praktizál. Vele vedd fel a kapcsolatot ha tényleg egy hozzáértő embert keresel.

Előzmény: achnott (20465)
achnott Creative Commons License 2017.08.21 0 0 20465

Érdekelne, persze attól függően, hogy hol a hatos út mellett? 

Köszönöm!

Előzmény: Zoli.78 (20464)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.08.21 0 0 20464

Igen. De kicsit odébb lakik. A 6-os út mellett.

Előzmény: achnott (20463)
achnott Creative Commons License 2017.08.20 0 0 20463

Üdv Urak!

 

Tudtok olyan megbízható szerelőt, Budapest környékén, akinek kisujjában van a 2.5 TDS motor - hdk-s adagoló? 
Ténylegesen szakértőre lenne szükségem, és természetesen meg is fizetném.

 

Köszönöm!

725TDSKrissz Creative Commons License 2017.08.15 0 0 20462

Sziasztok!

 

Nincs valakinek véletlenül kapcsolási rajza OBD-vel kapcsolatban? A számítógépek nemigazán akarnak kommunikálni a rendszerrel az OBD csatin. Felismerni felismerik, de nincskapcsolatot ír ki folyamatosan. Azt mondták kellene egy kacsolásirajz és kiméregetni mindent amit csak lehet.

E38 725 tds 1997.

 

A lényeg az hogy a légzsák lámpám világít és nemtudják kitörölni a hibát.( átvezető szallagkábelt cseréltem, mert egyszer egy gép felismerte a hibát és ezt írta ki, de már az sem ismeri fel egy hét eltelte után)

Zoli.78 Creative Commons License 2017.08.14 0 0 20461

A porlasztók cseréjén gondolkodom. Találtam kettőt , a dnosd300-at és a dnosd318-at. Vagy ha valaki így ismeri 0434250161 ill. 0434250191. Mi a különbség köztük? A 300-at ajánlják Roverhez is, a 318-at meg omegához. A közös pont a BMW összes 25 td-tds 18tds motorja. 

725TDSKrissz Creative Commons License 2017.08.07 0 1 20460

Itt helyben Tatabányán csinálták. 20e volt. 10e a sikolas es 10e a nyomásproba. 

Előzmény: Máté Lengyel (20454)
diessel Creative Commons License 2017.08.06 0 0 20459

Szia mióta használod ezt az olajat? 25tds?  olaj fogyasztásod van? milyen időközönként cseréled az olajat?

Előzmény: pozotds (20431)
Máté Lengyel Creative Commons License 2017.08.05 0 0 20458

hááát....kivettem a hűtő, kimostam trisoval, vettem desz vizet a molon, raktam a desz vizbe egy kis trisot meg egy kevés ecetet, vissza a hűtő, feltöltöttem, beinditottam, ömlött a víz a kocsi alól
aztán rájöttem h az egyik csőnél enged 

1

kicseréltem a bilincset, feltöltöttem, inditom, 10 perc járatás után jónak tűnt :)
első jelenség amit észre vettem h nem volt olyan kemény a víz cső mint előtte! de ez még a járatásnál, mielőtt örülnék gondoltam megyek egy kört a városba (nem meghajtva) megálltam és akkor se keményedett fel úgy mint ezelőtt, egy bmw s megnézte azt mondta h a termosztát ki van "berhálva" vagy mi. rendeljek bele egyet??? vagy jó ez így?
még mindig nem voltam maga biztos ezért átmentem a szomszéd városba kb 10 km oda 80 al, átértem megnéztem kb ugyan olyan egy picit lett keményebb de még mindig nem olyan mit előtte! :)
hazafele nem meghajtva de temposan 100-110 el (max 0,8 turbo nyomás volt, am 1,5 ig van húzva)
Hőfokmérő igy szokott nekem állni.

2

haza érve megnéztem az egyik csőnél, fújta a vízet 

3

(az első képen pirossal bejelöltem a helyét) de most már kemény volt a cső nyomta a vizet, majd 1 perc mulva abba hagyta és puha lett a cső.
ez most mitől lehet? vagy csak a bilincs rossz? (nem hinném)
köszi a válaszokat, egy fokkal biztos jobb lett, este cserélek egy bilincset feltöltöm desz vizzel és megnézzük mit mutat, de van egy olyan sejtésem h ha meghajtanám lelőné valameik csövet....vagy fújná ugyan úgy.

Előzmény: pozotds (20455)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!