De, simán lehet, nekem is ez volt az első gondolatom.
Viszont nem találom a biztosíték táblát. A vezető oldali megvan, a lenti szemüvegtartó mögött. A motortérben megvan. De a könyv azt írja, hogy az utasoldalon a kesztyűtartót kell kibillenteni. Viszont a kesztyűtartó mögött nem találok semmit (csak a pollenszűrő ajtaját). Sajnos a könyv sem ír róla bővebben, sőt még kiosztást is csak az előző két biztosíték táblához mutat.
Hol kéne keresnem? A kiosztás kisebb probléma, mert legrosszabb esetben mindent kihúzogatom, vagy kicsipogom multiméterrel.
Passat B8 Variant elektromos csomagtér ajtó ma lecsukódás közben félúton megállt. Semmire (gomb az utastérben, a csomagtér ajtón, vagy a távirányítón) sem mozdul.
Viszont mindháromra hallani, hogy a zár nyit. Csak az emelkedés és nyitott állapotban a csukódás nem indul el.
Igen, hibát dob. Menet közben start-stop error és a check engine lámpa is ég ilyenkor. Kiolvasó nem volt nálam mikor kérdeztem itt. Mikor haza értem kiolvastam. Onnan tudtam, hogy kábel, hogy Júliusban is ugyan ez volt a hiba. A szerelő pedig elszolta magát ,hogy áá tipushiba kidörzsölödik egy vezeték. Valóban így van, csak azt nem tudtam hol keressem. Bár amilyen szinten oda van rakva nem is csodálkozom. Talán csak azon, hogy a többi nem.
Mondjuk a képen látható. Ezt a képet a netről szedtem le. A hibakód beírása után véletlen pont ilyeneket dobál ki a google.
Júliusban az enyém is ilyen volt és most Októberben pedig a tövénél konkrétan eltört. Össze lett forrasztva és le lett szigetelve és hibátlan. Az akksinak semmi baja nincs hibátlan.
Tehát Akinek P0183-as hibád dob az nyugodtan keresse a motorburkolat alatti részt ami a képen van.
Hello!
Pár hónapja jártam úgy, hogy start-stop hibát írt ki az autó. (B7). Szerelő mondta, hogy gyári hiba, kidörzsölődik 1 kábel. Meg is csinálta. Viszont a napokban megint előjött!
Nem tudja valaki merre fele találom ezt, vagy ezeket a kényes vezetékeket amik előidézik a fent említett problémát?
Sziasztok!Most nézelődök passat téren.A jelenlegi kiszemelt egy 2007-es 2000crtdi,highline ,140le,6-os dsg-vel.Az ok amiért ide írok az lenne ,hogy találjak valakit aki ért ezekhez az autókhoz,van velük tapasztalata,és ha esetleg kérdés merülne fel bennem,akkor segítene.köszönöm
Nem tudja valaki véletlen, hogy a színes kijelzős frisített animációs kijelző a műszerfal egységben mitől függ? (Passat B7) Mintha kapott volna egy frissitést. Jól gondolom, avagy teljesen más fizikailag az egész?
mostanában "sajnos"(?) egyre több eladó 1.6 crti Octavia jön velem szembe, elsősorban DSG váltóval. Ezek 110Le-sek, kis motorosak, stb.
Kérdésem több is van:
- Valakinek volt e már szerencséje ilyenhez?
- Mennyire jók és megbízhatók ezek az autók?
- Mennyire gyengék ezek a kocsik?
- Mennyire lehet, szabad, érdemes és kell őket tuningolni, illetve kb. mennyi egy nem fullos, hanem egy szoftveres húzás ára?
---
Néztem a gyári gyorsulását, az 11 sec. Majd elsírtam majam, viszonyítás képpen megnéztem mennyi a céges 1.6 MJetes Vitarám gyorsulása: az 12.4 sec(!!!!), miközben mikor megyek vele, "alig*" érzem gyengébbnek, mint a Passatot és a km óra mutatója is pikkpakk 100-on van.
Valamivel nyomaték szegényebb, mint az MJET motor, de ha jól átom, 1240kg a kocsi.