Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
melegedés:itt akár a fórumon is van olyan ,aki 2006 előtti motoron gyári tank alatti hővédő fólia nélküli motorral motorozik,és persze panaszkodik is a hőre...,van akinek ez meg van,ez a hővédő fólia ,mégis panaszkodik.
Tény...,van hő,és nem való hosszú távon rövidnadrágos motorozáshoz. Ez a tipus se.
Jártam a motorral -- 2006 előtti a kicsike --- eléggé forró helyeken...Szardinia,Ciprus,belső Törökország sivatagos részén. Napokon keresztül,árnyékban ezeken a helyeken 40-42 fok volt.Jövőre Marokkóba megyek Fjr el.Nyár közepén.
Szerintem forró a motor,de nem vészes.Gyári állapotú motort érdemes venni,abban benne lesz ez a hővédő fólia. Is .
amiket leírtál az így együtt csak az FJR-re vonatkozik :)
próbálj egyet bérelni, kölcsönözni és utána könnyebben döntesz.
de sokat elmond hogy 2001 óta folyamatosan használják legalább 40 országban szolgálati motorként, leginkább ráncfelvarrásai voltak.
a legnagyobb változás az RP23 megjelenése volt ami már kapott egy hatodik sebességet a váltójába. addig a blokk szinte semmit (semmi lényegeset) nem változott
igazad van olvasgatom a fórumokat + az internetet gyűjtögetem az infókat mert nem egyik napról a másikra szeretnék motort venni .Kérdezgetek ,hogy mi a tapasztalata annak akinek olyan motorja van ami a kitűzött motorok között szerepel.
1200s 2005-ös Banditom volt azt adtam el , és a következő szezonkezdésre szeretnék venni 1 másikat , a főbb szempontok: kényelem , megbízhatóság, szervizháttér, injektor, gardán, és nem utolsó sorba a kinézet és persze a kertebe beleférjen
egyébként nem melegszik túl, az üzemi hőfokán dolgozik.
a "ha lenne egy ilyenem" kezdetű kérdésből arra következtetek, csak hallomásra alapozod a riadalmad, de nyilván nem shortnadrágos motorozáshoz találták ki ezt a motort (sem)
nem csak a hűtőt változtatták meg hanem a rendszert magát is. máshol van a termosztát, a csövezés, kb a teljes hűtőkör. a két venti miatt az elektromosság is. plusz a hűtő alatti/feletti idom is.
ezek cseréje simán hat számjegyű és nem biztos hogy egyessel kezdődne
...de most nézem, van egy 2006-os 2,5M-ért is, amin az egyik létező leggagyibb gumi van. A hirdetésében nagy szerviznek nevezve egy alap karbantartást.
Jól elszálltak az FJR árak. 2003-as gépekért 1,8M-t, 2006-os gépekért 2 M-t kérnek a hahun… de ahogy nézem, nem csak ezek. Szinte az összes motor ára felment vagy 2-300e-el ebben az árkategóriában. Ennyire várják az utolsó motorvásárlós rohamot?
1 kérdés az igaz , hogy a 2006 utáni fjr-nek módosítottak a szellőzön . hogy ne a combodra menjen a forró levegó + nem melegszik olyan hamar a hütővíz az araszolgatásnál?
Szeretném lezsírozni hátul a "kiflit", de ugye a felső csavar nem jön ki, a középsztender miatt.
Aközépsztender ugyancsak nem jön le, egyetlen csavar miatt, aminek útban van a kipufogó.... (bekarikázott)
Most komolyan le kell venni az egész kipufogócsonkot emiatt????? Vagy rosszul van összerakva? ha az az egy csavar fordítva lenne, a másik irányba kijönne :((((
Én első sorban a méretpontosságtól (vagy épp pontatlanságtól) tartanék. A vékony anyagra nem is gondoltam. Persze nem áll szándékomban most utánamenni. Egyelőre még jó az ami rajta van. :-)
Bár ha azt nézem, hogy a kis fekete műszerfalburkolat 55 és 65 EUR darabja (~40.000 HUF), elgondolkodtató, hogy megéri-e egy komplett szettet 120-ért (+szállítás + vám?)