épp ez az. Sajnos a tatrak nagy része már vagy elporladt vagy drága. már nem is halani olyan sztorikat hogy valakinek a pajtában a szalma alatt van egy valamilyen. volt egy olyan elképzelésem, hogy majd rálelek egy ilyenre kalandos körülmények közt, de erre kb. semmi esély. a rendszerváltás óta a hulladákvas ára elég jól elszaladt, minimum emiatt 20 év alatt minden falu minden pajtáját már kiporoltak. a padlásokra meg jellemzően nem vitték fel őket :-) evvan
Látjátok a kép felső felén azt a rossz állapotú kasznit? Valamikor egy T603-I volt. Szerintem az ementáli sajtban is kevesebb a lyuk ,mint ezen a kasznin volt..... Tényleg minden eleme,mint a szita.
hát mostanában elég sokat dolgozom, kevés az időm. Van egy tartas projekt tervben de kelene hozzá egy 603as motor megfizethető áron, olyat meg mostanában már nem is keresek, volt pár tippem, de egy olajat erősen evő kopresszióhiányos gyakorlatilag kifutott darabért akartak olyan pénzt, hogy inkább hagytam az egészet. előtte egy két évvel, fél napon múlott, vittek el egy 613ast előlem a másik gyorsabb volt. Egy két éve ránéztem az árakra de már az SK meg cz tatrákért lassan nem tudják mit kérjenek, aztán úgy döntöttem, hogy felfüggesztem a tatra keresést. a V hang hiányzott ezért beleugrottam egy hondavfr750esbe azóta, hogy megvan talán nem volt 30nál többször teletankolva, de amikor elhagyom a falutáblát vissza3 és meg sem áll a fordulat 12ezerig :-). sajnos motorozni is kevés az idő, családiház kisgyerekek, de afiam érdeklődik a motorhangok iránt :-)
per pillanat meg fexem influenzával és lesem a telefont hogy lancorgini felhivjon, láss csodát vette az agyhullámaimat már fel is hivott csak lemerültem, mindjárt visszacsörgök.
lehet hogy tényleg meg kellet volna kérdenem Ottotol hogy meg e engedi használni a képeit de majd utolag megkérdezem hogy nem e haragszik rám hogy megtettem tegnam beszéltem vele de errol nem beszéltunk bocsi fiuk a képek pedig nem titkosak mert megtaláljátok a neten
ha visszaolvasol volt itt aktivitás pár éve rendesen aztán páran eladták -vették a tatrájukat és van aki már nincs köztünk. most csendesebb erre felé...
Milyen típusjelű alvázra épültek a betonkeverő és a darus felépítmények? A Tatra 148 és 815 kezelési utasításban is van egyenként vagy 6-8 fajta alváz kivitel és nem tudom, melyik fajtákat használták ilyenre.