Nincs és a további szűrők között sincs. A fenti keresés gomb melletti részletes opciók között ugyan már ki lehet választani a Ort / Location résznél, de semmilyen hatással nincs az eredményekre.
Nekem is eltűnt, a .uk oldalon sincs meg a hasonló szűrő, a .com-on tudok kontinensre szűrni és meg meg van "magyarodva". Ha .de cím végére beírod az alábbit, elméletileg az európaikat mutatja, de érdekes módon nem minden esetben működik (többszöri próbálkozás, sütik törlése...), biztos nagyon hegesztenek valamit.
Azt írta a kínai, hogy túlsúlyos vagy túlméretes volt a csomag, ezért küldték vissza. Szerintem jobban járt volna mindenki, ha némi ráfizetéssel elhozzák, nem visszaküldik, de ez már így alakult.
Azt már látom, hogy nekem is sokba fog fájni vám+áfa+dhl díj fizetés lesz belőle :(
Vagy azt mondod, hogy ők hitelezzek meg neked, és az lesz vagy 8000, vagy határozatra fizetsz, az meg tart plusz 2 napig, de legalább nincs extra költsége.
Nem ebayes eset, de itt vannak a legjobb nemzetközi business szakik, ezért itt kérdezem.
Az LCSC-ről (kína) szoktam rendelni alkatrészeket és a Global Direct Standard Line szállítást szoktam választani. Ebben az a jó, hogy elmegy Németországba a cucc és onnan mint EU csomag érkezik, nincs papírmunka, vámolás, külön fizetnivaló. Nyilván az összeget beszedik előre, (német áfát?), számomra nem világos a teljes proceudúra, de nem is érdekelt, mert nem kellett foglalkoznom vele eddig.
Most történt egy olyan baleset, hogy valamiért még Hongkongban visszaküldték a csomagot, oka nem ismert. Erre a cég elküldte mindenféle egyeztetés nélkül DHL-el, aminek akár örülhetnék is, mert már rég itt kellene lenni néki, de hát a DHL küldte, hogy vámolás lesz. Oké, csak innen kezdve nem világos, hogy akkor ez hogy fog kinézni? Annak nem örülnék, ha a német és magyar áfával is lehúznának. A számlán egyébként csak a tételek és a szállítás szerepel, amit nem igazán értek, mert gondolom, a cég nem nyeli be a német áfát, vagy nekik ez belefér? Elég nagy cég, szóval nem hiszem, hogy szabálytalanul járnának el valahol is, csak valahogy okosan intézték eddig. Nem igazán örülök ennek a DHL-re váltásnak még akkor sem, ha nekem akartak jót.
A szolgáltatás az eddig is ÁFA-s volt tudtommal, a kérdés, hogy most értékhatár nélkül minden EU-s magánszemély vásárló ÁFA-s? Közben pedig elvileg 2024-től egységesen 85000 EUR lesz az áfamentes keret.
Van egy alvo accountom. Nem tuom, mikor leptem be, 5 eve csinaltam.
Erre most irjak, hogy>
"We noticed it’s been a while since you last signed in.
We plan to close your account to help keep your personal information safe. If you want to keep your account, all you need to do is sign in within the next 30 days."
Erről tud valaki bővebbet? Eltörölték az értékhatárt (3.1M Ft), vagy csak a cikkírónak újdonság?
Távértékesítés és online szolgáltatásnyújtás: ilyen tevékenységek esetében az alanyi adómentes vállalkozás nem járhat el alanyi adómentes minőségében, ezen értékesítéseknél jogosult az előzetesen felszámított adó levonására, valamint import távértékesítés esetében az importáfa levonásba helyezésére is. A fentiek miatt ezen ügyletek ellenértéke így nem számít bele az adómentességi értékhatárba.
Régen értesítettek, vagy leszartak, és at engedték. De valóban, így egyszerűbb nekik. Pedig nem is biztos, hogy kívülről meg tudja mondani, kell cn22 vagy sem
Én most ugattam le egy DPD futárt a szeretet ünnepe jegyében. Csörgetett telefonon, épp foglalt voltam. Mire visszahívtam (2 perc múlva), már jött az értesítés, hogy nem kézbesített. Utánamentem a csomagnak, átvettem tőle. Azt állította, hogy ez volt a második kézbesítés, ő próbálta már tegnap is. Hát nem a második volt. Hívtam az ügyfélszolgálatot, természetesen nem a második próbálkozás volt.
A DPD-sek olyan bunkók, hogy cölöpöt lehet velük verni.
Gondoltam, írok egy jó kis értékelést a googgle-ban. Hát nem ki van kapcsolva az értékelés lehetősége?!? Nem lepődtem meg.
Egy Izraelből érkező csomagom a Magyar Posta vámkezelés nélkül visszaküldte, azt mondták, mert nem volt CN22 vámárúnyilatkozat hozzá.
Ez amúgy tényleg így megy? Mert azért régebbről vannak emlékeim, hogy mikor valami dokument hiányzott akkor engem értesítettek, és nekem kellett megszerezni, nyilatkozni, bemutatni, felhívni az eladót hogy küldje el stb... Igaz ezek inkább futárszolgálatos (FedEx, GLS, stb) cuccoknál volt...
Vagy csak a posta nem akar +10 percet foglalkozni ezzel, és egyszerűbb visszaküldeni?