Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tipoatti22 Creative Commons License 2017.03.15 0 0 48810

Igen, köszönöm! :)

Előzmény: Bazer (48804)
ábrus Creative Commons License 2017.03.15 0 0 48809

Én is terveztem ezt megcsinálni évek óta, már az asszonytól is elloptam egy csipeszt. Aztán valahogy abban maradt a dolog, mert úgy voltam vele hogy átlagosan három havonta egyszer kibírom hogy az ajtónyitó karja alatt hagyjam az övtáskám amíg tankolok:)

Előzmény: bananatree (48803)
Kornél 2 Creative Commons License 2017.03.14 0 0 48808

Jó magam is megtettem ezt. A szívósort lehet alkatrész mosó folyadékkal,brigéciollal és nagynyomású,gőz borotvával és lehet még kromofággal. Na ez utobbi biztos okoz némi megrökönyödést ,de működik, főleg a régi és ez nem oxidálja az alut mint a hidegzsiroldó.

Előzmény: ivanmim (48790)
ábrus Creative Commons License 2017.03.14 0 0 48807

Elnézést, kissé hézagosan válaszolok mert már ritkán nézek be ide. (mostanában már nem nagyon van tennivaló a járművel)

Azt nem tudom hogy mi volt, de azt igen hogy konkrétan valami ilyesmire való savas kémhatású ipari folyadék.

A féktisztító nem igazán csinál semmit a vastagabb réteggel, viszont a konyhai hideg zsíroldó elég jól oldja a kormot. (mondjuk az is mar mint a barom, gumikesztyű nélkül fájdalmas meló)

 

Előzmény: ivanmim (48790)
Limbós Tomi Creative Commons License 2017.03.14 0 0 48806

Jogos a pont! :) Akkor én is a "bal felső" alá szerelem be a rugót! Tavaly vettük a Peugeot-ot és már akkor sem volt jó a tanksapka nyitója, mostanra szántam rá magam, hogy utánanézek az interneten, hogy miként lehetne javítani és ezt találtam! :)

 

Köszönöm a jótanácsot!

 

Szép estét!

Előzmény: bananatree (48803)
Limbós Tomi Creative Commons License 2017.03.14 0 0 48805

Igaz, jobb kormányos autó, de itt egy videó a teljes műszerfal kiszereléséről:

 

https://www.youtube.com/watch?v=4nf4fNQ3hKM

Bazer Creative Commons License 2017.03.14 0 0 48804
Előzmény: tipoatti22 (48801)
bananatree Creative Commons License 2017.03.14 0 0 48803

:)

ezt én is megléptem tavaly, de én a "bal felső" csavar alá raktam, mert nem akartam, hogy túl nagy erővel pattintsa ki a fedelet.

Meg ha ott erős a rugó, akkor bezárni is macerásabb, és a fedél is jobban törhet.

szerintem.

Előzmény: Limbós Tomi (48802)
Limbós Tomi Creative Commons License 2017.03.14 0 0 48802

Sziasztok!

 

Találtam egy videót a youtube-on a tanksapkanyitó javításához, remélem, hasznát veszitek:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Xm9QVGInxPQ

 

Szép estét!

tipoatti22 Creative Commons License 2017.03.14 0 0 48801

Üdv! Bont valaki 406 Coupé-t esetleg? Egy bamba fa.z ma rámtolatott. :(

Matrix2006 Creative Commons License 2017.03.14 0 0 48800

Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni a kocsi ma produkált hibájával kapcsolatban. Autópályán 120-as tempónál kigyulladt a motorhiba lápa és elveszett a kocsi ereje. Gázadásra nehezen gyorsult és csak ~2200 1/min fordulatig, utána mintha leszabályozna. A gázadásra nem nagyon reagált, pedál olyan volt, mintha egy fellevegősödött fék volna. Hazafelé jövet újra rendesen húzott, de a hibalámpa indítás után továbbra is világít. Vmi nem ok, mi okozhatja?

Limbós Tomi Creative Commons License 2017.03.14 0 0 48799

Sziasztok!

 

Peugeot 406 SVDT-hez (1997/12. havi, 2.1 TD, szedán, manuális váltós) keresek teljesen működő, Sagem 6/32/3-25K6SA jelű műszercsoportot! 

 

Néha nem mér a sebességmérő és vele együtt nem működik a km és a napi km számláló sem... A fordulatszámmérő már jó ideje nem működik...

 

Szép napot mindenkinek!

Qkorica Creative Commons License 2017.03.13 0 0 48798

Van, akit az evolúció hozott le a fáról, van, akit a gravitáció…

Előzmény: Bazer (48797)
Bazer Creative Commons License 2017.03.13 0 0 48797

elgondolkodtál azon h mit irtál tulok?

 fikázod másik csoporttársasdat?

 

köszönjük az ilyen véleményt tartsd meg magadnak!

Előzmény: Qkorica (48796)
Qkorica Creative Commons License 2017.03.13 0 0 48796

Azért jó, hogy nem a fékkel küzdesz, itt csak a környezetet szennyezed.

 

OKJ autószerelő képzésben tanulod?

Előzmény: Foly02 (48791)
Broland405 Creative Commons License 2017.03.13 0 0 48795

Írtam e-mailt.

Előzmény: ne_sa (48794)
ne_sa Creative Commons License 2017.03.12 0 0 48794

Címem publikus írj rám, elmondom mit hogy és miért ne.

Előzmény: Broland405 (48784)
Foly02 Creative Commons License 2017.03.12 0 0 48793

Köszönöm, megpróbálom!

Bazer Creative Commons License 2017.03.12 0 0 48792

egr szelep vagy a vákum ami az egr elött van elszált!

iktasd ki az egr-t és probáld meg ugy!

Előzmény: Foly02 (48791)
Foly02 Creative Commons License 2017.03.11 0 0 48791

Üdv. Szükségem lenne egy kis segítségre! Peugeot 406 2.0 HDI -vel kapcsolatban. Az autó indul tökéletesen, viszont gázadásra nagyon lassan reagál és borzasztó korom illetve füst jön ki belőle. Nincs benne érdemleges hiba. Mi lehet a probléma forrása?? Találkozott-e már valaki ilyennel? Köszönöm a segítséget!

ivanmim Creative Commons License 2017.03.11 0 0 48790

Hát igen megértem, én se egyedül fogom csinálni hanem szerelő haverral. Azt nemtudod miben ásztatták féktisztítóba esetleg?

Előzmény: ábrus (48789)
ábrus Creative Commons License 2017.03.11 0 0 48789

Sz&r, mert "rá kell mászni" a motorra, ráadásul még hátrafelé is dől a motor. Ha lekerül az egr és a szívósor, akkor már jobb valamivel a helyzet.

Én ott döntöttem el hogy 10e Ft-ért szenvedjen vele akinek....szóval mikor a szívósor alsó csavarjaihoz értem és az egyikhez az Istenért sem tudtam odaférni a meglévő szerszámokkal, másrészt mikor láttam hogy az egr egyik csavarja szinte biztosan bele fog szakadni, annyira össze volt rohadva+időm meg nem is nagyon volt rá.

 

Előzmény: ivanmim (48788)
ivanmim Creative Commons License 2017.03.11 0 0 48788

Ok kösz a választ.

Közben néztem egy videót ott is hasonlóan csinálták, én is a hozzáférhetőségtől tartok.

Előzmény: ábrus (48787)
ábrus Creative Commons License 2017.03.11 0 0 48787

Valójában nem én csináltam hanem a szerviz, viszont engem is érdekelt a folyamat, így "félúton" elmentem és megnéztem.

A módszer az áztatós-kapirgálós volt.

Valamilyen ilyesmire való vegyszerben ázott a szívócsonk, valamint zárt szelepeknél fel lett töltve a szívócsatorna, abban ázott vagy fél napig (közben néha megkapirgálva-fellazítva körülötte egy meghajlított,hegyes fém szerszámmal) majd a végén a maradék sűrített levegővel ki lett fújatva, majd kiporszívózva. (igen sz&rul lehet odaférni de nem megoldhatatlan)

Nem lett teljesen tökéletes, itt-ott maradt egy-egy kisebb darab lerakódás, de a kiindulási helyzethez képest nagyon jó lett.

 

Összerakás és indítás után az első pár km-en nem lehetett látni a fekete felhőtől a mögöttes forgalmat, de utána ez megszűnt, az autó viszont újra életre kelt, sokkal jobban ment.

Aztán gondoskodtam róla hogy több olajos retyó ne kerülhessen vissza a szívócsőbe. (a turbóból előtte sem jött olaj, most is teljesen száraz a cooler előtti gumicső belseje, az összes olajos retek a kartergáz csövön ment a szívósorba)

Előzmény: ivanmim (48781)
JoyNaxt Creative Commons License 2017.03.11 0 0 48786

Szeva!Nekem van ilyen motorom.igaz nem 2000 évjárat de frissítés utáni,nem tudom hogy érdekel-e?

Előzmény: sanyoka1206 (48783)
406TDI Creative Commons License 2017.03.09 0 0 48785

Üdv. Felejtsd el. Nem kivitelezhető ilyen teljesítmény abból a motorból. Vagy költesz rá 1 válság pénzt és  1 hónap vagy 2 hét után dobhatod a kukába. Van a boxernak 2,5 tdi motorral szerelt változata. Ha most kezdeném akkor tuti azt faragnám bele a kasztniba. De izlések és pofonok. Tehát  az 1,9 td nem egy erőmű de ha nincs bántja a világból is kimegy. Nekem 3 szor lett hengerfejes az 1,9 td és beleuntam. Ami utána következett hát...... Az egy más világ. Az már fanatizmus és pénz nyelő. Üdv István. 

Előzmény: Broland405 (48784)
Broland405 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 48784

Sziasztok! Adott lenne egy 1.9 td peugeot 405. Teljesítmény növelés lenne a terv és érdeklődnék, hogy nem e épített már valaki ilyet.Esetleg melyik motornak lenne jó hozzá a turbója, adagolója, porlasztócsúcsai. Gondolok itt például a 2.1td-re vagy a 2.5td-re. Válaszokat előre is köszönöm!:) (tudom nem 406 de hátha tudtok segíteni)

sanyoka1206 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 48783

Sziasztok!

Egy Peugeot 406 1,8 16V benzines motor érdekelne 2000-es évjárattól.

Bazer Creative Commons License 2017.03.07 0 0 48782

megkéne tudni az évjáratot mert az sem mind1 de dobok neked linket azt válaszd ki magadnak!!!

https://alkatreszek.hu/autotipus/peugeot_alkatreszek/406/406_8b_1995_10_2005_01


Előzmény: Juhi317 (48777)
ivanmim Creative Commons License 2017.03.06 0 0 48781

Üdv ábrus

Szerettem volna már kérdezni tőled milyen módszerrel takarítottad ki a szívócsatornát? A főleg a szelepeknél érdekelne a hengerfejben,  mert a szívócsonkot gondolom elég levenni és kiégetni. 

Előzmény: ábrus (48775)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!