Sziasztok!
Kicsit kihalt a topic, de megpróbàlom... Nissan Almera-ból melyiket érdemesebb venni, a 2002 elötti vagy utàni szériàt? Pont a vàltàs tàjékàra van belőve az anyagi keret, de ha jobb az utàni széria, tudok még àldozni rà.
Áteset az autó az első éves szervízen. Kiolvasták mindenét, totál nullás benne minden. A szerelő is csak vakarta a fejét, semmi jelét nem találta semmiféle hibának.
Sziasztok! 2004 1.5 diesel Nissan Micrát vásároltunk, az lenne a kérdésem az olaj leeresztéshez milyen, és hányas kucs kell (Ha jól láttam torx de jó lenne tudni a pontos méretet, mert nem akarom szétbarmolni) Még egy probléma: Autopályán hosszab távon beesik a kuolung pedál. Városban tökéletesen müködik, a fékolaj nem fogy. Mi lehet? Előre is köszönöm. D. L.
A hatso ulolapot ki kell szedni, alatta lesz egy naaaagy fekete gyuru. Azt kell lecsavarni, es kiszedheto az egesz szivattyu, szintjelzo, jelado egyseg.
Nagyon egszeru. Elsore konnyen lejott, kezzel, de masodszorra alig birtam lecsavarni, eszkoz kellett hozza. Mar ott voltam, hogy levagom, de gondoltam elotte megkerdezem bontoban. Azt mondtak, nincs, mert nem lehet leszedni serues nelkul.
Sziasztok! Egy Almera Hatchback N16 benzines üzemanyag-szintmérőjét mennyire nehéz kivenni, és visszatenni? Akadozik a szintjelzőm, rá kellene néznem. Esetleg van valakinek a polcán néhány fénykép erejéig?
K12 nem ismerem annyira, de nem egy körön van a fékkel? ilyenkor a fék rendben van? Olajat cserélt le benne első körben. Főhenger a tűzfalon a főfék henger környékén, a munkahenger meg valahol a váltón, bár a rönőó motorokat nem ismerem.
Sziasztok! A páromnak van egy 2004-s diesel micrája, ami érdekes tüneteket mutat. A városi közlekedésben semmi gond, de ha kimegyünk autópályára, kb 15 perc után ha használni akarom a kulungot olyan mintha levegős lenne. De városi közlekedésben miért nem? Hol a kuplung munkahenger? Hol lehet légteleniteni? Köszönöm.
Most jöttem meg egy horvát túráról, kikormoltam a kicsikét rendesen. Nem sportautó az tény de mivel sehol nem lehetett 130 fölött menni 1-2 "népmárka" meglepődött hogy én is tudok annyival menni:) Párszor padlóztam kapuktól indulva, csak nehogy ellustuljon, nem hagyott szégyenben és az út szélén. Ami pedig a legjobb, a hosszú úton nem láttam még egy ugyanilyen autót (sedan 98LE):) Ja és minden befért a csomagtartóba, hűtőtáska (+asszony és gyerek és én:)) az utastérben. Kanyarvadászoknak a Zuta Lokva - Senj - Stinica utat ajánlom, brutális, Senj-től a kilátás is a tengerre.
Nekem elöbb leszabályzott, de azért tud húzni, csak pörgetni kell, mint a zománcos lavórt. Pedig a gyengébbik 1.5-ös motrom van. Csak bátran 4000 felett!
Nagyon hosszuak a fokozatok. Nem a kobcenti keves, csak ez ilyen. Ora szerint 110-ig mehet a kettes.
A futomu kicsit kemeny, de a sehol be nem vallott trukk, hogy csak azokban volt kanyarstabilizator elol, amik gyarilag alufelnivel jottek (sport spec).
Egy közeli kereskedésben tegnap kipróbáltam egy 2002-es Almerát, szép rozsdamentes állapotban volt, 170e km , kevés kopással a pedálok alatt, - szóval az árához képest gusztusosan jólápoltnak tűnt.
Aztán mikor kimentünk egy tesztvezetésre, az 1.5-ös motort rendesen padlóig kellett nyomni hogy elkezdjen mocorogni. A teszteken ezt a tulajdonságát mindenhol hangsúlyozták, de nem akartam elinni hogy 1500 köbcenti ennyire kevés a felépítményhez. Vagy csak direkt így osztották el a fokozatokat?
A dolog csak azért lepett meg, mert az öreg Fiestám 1,25-ös zetec motorral 5 másodperc alatt otthagyja egy kereszteződésben.
Aztán akkor ábrándultam ki végleg a kaszniból, mikor kicsit elkezdtem vele szlalomozni. Hát... valahogy a lengéscsillapítása sem az amit megszoktam.
Sajnálom, pedig úgy rá voltam izgulva :( Marad a 19 éves Ford egyenlőre...
Ha feltételezzük, hogy igazak a 80-90 ezer km-ek, akkor évente kb milyen nagyságrendű a fenntartása?Típushibák vannak-e vagy bármi, amire figyelni kell?
Igyexem visszaolvasni is, de ha van bárkinek csípőből válasza éppen, akkor ide lőjön!
A segítségeteket szeretném kérni Nissan Almera N16 2003 as évjáratú a gépem,3 napja leraktam a parkolóba ,másnap indítanám beindul 2 másodperc lesik a fordulat kb 0 ra utána felugrik 600 ra kb és lefullad ,ezt kb 5 ször megcsináltam és semmi.Másnap ugyan így kb 2 x megpróbáltam semmi,mivel hibakódot nem generál ezért nem tudjuk mi lehet. Lambdaszonda hátsó 1 éve lett cserélve,az első 3 éve ,fojtó szelep ház kitakarítva de semmi.Lett vezérlő tengely jeladó is cserélve kb 2 éve,ott volt hiba kód.
Nem vagyok szakértő, sőt csak pár napja túrom a netet Nissan ügyben. Viszont valamelyik hasonló Nissanos topicban egy nagyon hasonló hibáról olvastam, és valaki tán a megfejtést is megadta.
Lehet hogy május óta már túl vagy a problémán, azért leírom.
Állítólag van egy elektronika rész az alapjárat vezérlésnek, abban forr fel egy idő után a vezérlő IC, aminek a cseréje után rendbe jön a gép.
Az IC csak külföldről rendelhető, de aki leírta ( guglizz még kicsit) azt írta egyszerre rendelt többet is megelőzésképpen.
Most hoztam haza Németországból egy 2011-es Juke-ot és keresek jó, korrekt, megbízható márkaszervízt, aki nem húz le, nem csináltat fölöslegesen alkatrészcseréket, nem fogad el borravalót, stb. Létezik ilyen? Hondából van, remélem tudtok Nissan-t is ajánlani!
Búgni nem búg? Amúgy meg nem kéne erőltetni, talán még menthető, bár 5. fokozatból kifogytam. Lehet a elég a kapcsoló tárcsát megfordítani és még jó lesz a kicsike, de ahhoz szét kell kapjam. Pont a múlt héten csináltam egyet már megint :D
Felszereltsegtol fuggott az elejen. Az ABS-es mind tarcsas volt hatul is.
120e nem sok, en 191e-vel adtam el az enyemet, a valtonak semmi baja nem volt. A kuplung is gyari volt meg benne, es a futomuhoz sem kellett hozzanyulni.
Nem tudom, azota mi tortent vele, de mivel masfel eve mar, hogy eladtam, gondolom mar 200e folott jarhat.