Keresés

Részletes keresés

martinaxe7 Creative Commons License 2024.09.11 -2 0 157
martinaxe7 Creative Commons License 2024.09.10 -2 0 156

Hungarian NER-DOS

 

Okossy Domonkossy Creative Commons License 2024.09.10 -5 2 155

A Deutsche Bahn-nál fut Windows 3.1 a gépeken?

 

 

:-D

 

Ezek szerint Magyar Péter a Windows 3.1-et szeretné telepíteni

a MÁV informatikai eszközparkjára, Luiszka pedig

majd telepíti a 386-os szervergépeket, mert ahhoz nagyon ért.

:-D

Előzmény: rocky reloaded (147)
Okossy Domonkossy Creative Commons License 2024.09.10 -5 1 154

Lázár János mondjon le! Mondom én fideszes szavazóként!

martinaxe7 Creative Commons License 2024.09.10 -2 1 153

Mozdonytűz

 

Pedig enyhül a zidő

Jaka46 Creative Commons License 2024.09.09 -1 1 152

https://nyugatifeny.hu/2024/09/09/lazar-janos-motorvonat-beszerzes-gysev-projekt-hatarido#google_vignette

 

Ketyeg az óra : Lázár épp most készül tönkretenni az álomprojektet.

martinaxe7 Creative Commons License 2024.09.09 -2 1 151
Qqberci Creative Commons License 2024.09.08 -3 1 150

„A leghatékonyabb miniszterünk felelős a közlekedésért”

 

„A legkártékonyabb miniszterünk felelős a közlekedésért”...

Előzmény: martinaxe7 (148)
RowGum Creative Commons License 2024.09.07 -3 2 149

a német IT összeomlástól kell boldognak lennie a magyaroknak, hogy 60 éves vonatokon utazhatnak nevetséges sebességeken, és végtelen mennyiségű késéssel ?

 

köszönjük a mocskos fidesznek ezt a trágya országot.

Előzmény: rocky reloaded (147)
martinaxe7 Creative Commons License 2024.09.07 -2 1 148

„A leghatékonyabb miniszterünk felelős a közlekedésért”

rocky reloaded Creative Commons License 2024.09.07 -3 5 147

A saját fészkébe piszkító poloska peti szarjankó és totál agyhalott hasznos idiótáinak a figyelmébe:

 

https://www.krone.at/3518623

 

"Verspätungen, Ausfälle, IT-Probleme: Massive Störung bei Deutscher Bahn, Ausland, 07.09.2024 18:33". A Krone garantáltan NEM Putyin-média.

 

Ez ráadásul már a második IT összeomlás a egy hónapon belül a Deutsche Bahn-nál, pedig ugye a Deutsche Bahn is "Nyugat", ahol minden ollan csili-vili, meg a kerítés is kolbászból vagyon, stb. Mégsem hisztizik a németeknél senki azonnali kormányváltást követelve a Deutsche Bahn miatt, az EU Parlament beavatkozását vagy az ENSZ BT összehívását sem követelik, mint a poloska peti nevü szarjankó és "nyugatos értelmiségi" hasznos idióta kreténjei. Ki érti ezt? Nemrég voltam vonattal Bécsben, és amikor Münchenböl érkezvén kiszálltam a Westbahnhof-on, na mi volt az elsö bemondás a hangosbeszélön: "Felhívjuk kedves utasaink figyelmét, hogy egyes járatok jelentös késéssel érkezhetne/indulhatnak, ill. kieshetnek. Kérjük, hogy mindenki tájékozódjon a vonatával kapcsolatban.". Pedig ugye az osztrákok is mennyivel "fejlettebbek". Ezeknek az ún. "nyugatos értelmiségi" agyhalott hasznos idiótáknak láthatóan halványlila fingjuk sincs a "Nyugat" hétköznapi valóságáról csak a hallivúdi mese- meg propi-filmekböl ismerik a "Nyugat"-ot.

Hajós Csabi Creative Commons License 2024.08.31 -3 2 146

Van más megoldás ?

Előzmény: Salakos II. Lajos (145)
Salakos II. Lajos Creative Commons License 2024.08.31 -8 3 145

Nagyon rákaptak az emberek az ország- és vármegyebérletekre

 

https://telex.hu/gazdasag/2024/04/13/mav-volan-orszagberlet-jegyek-vonat-busz

Hápi Zsák Creative Commons License 2024.08.31 -3 2 144

https://hvg.hu/gazdasag/20240831_Magyar-Peter-kozvetlen-kozelrol-szemlelte-meg-a-fovarosi-MAV-epuletek-haldoklasat

 

 

  • Körülbelül hárommillió percet, vagyis öt év nyolc hónapot késtek a MÁV vonatai 2023-ban, ami a számítási módszertan szerinti 2017-es bevezetése óta a legrosszabb eredmény, úgy, hogy a hat perc alatti késések nem is számítanak bele a statisztikába.
  • A héten volt olyan nap, amikor a főváros mindhárom fejpályaudvara képtelen volt utasokat fogadni.
  • Magyar szerint a vasúti késések miatt egyre több magyar veszíti el a munkáját.
  • A vasúti dolgozók jelentős része vállalhatatlan körülmények között kénytelen dolgozni (néha 50 fok feletti hőmérséklet van a mozdonyokon, vasúti kocsikban és a személyzeti helyiségekben, az alapvető higéniai körülmények hiányában, ágyipoloskás rozoga kanapékon, illemhely nélküli helyiségekben kénytelenek “pihenni” a vasutasok).
  • A MÁV-épületek “jelentős része romos, életveszélyes állapotban van.”
  • Magyar szerint az Orbán-kormány az egészségügyi kormányzáshoz hasonlóan inkább arra fordít energiát, hogy tiltsák a MÁV területén a fotózást és a videózást, valamint, hogy mindenhol elérhető legyenek a NER propagandakiadványai, mintsem arra, hogy a vasút alkalmas legyen az alapvető közfeladatai ellátására.
  • A vasúti infrastruktúra fejlesztése és karbantartása sokszor a piaci ár és a szomszédos országok árszínvonalának többszöröséért történt. A százmilliárdos különbözet a “Nemzeti Együttbűnözés Rendszerének” oligarcháihoz került, ezen források hiánya pedig ellehetetleníti a vasút legszükségesebb fejlesztéseit is.
questt Creative Commons License 2024.08.31 -3 2 143

2024. augusztus. 31. 14:27 Gazdaság

Lázár János üzent Magyar Péternek: "Hív a vasút, vár a Lázár!"

 

gazdaság

Az építési és közlekedési miniszter reagált a Tisza Párt elnökének videójára és szöveges posztjára, melyben Magyar a MÁV-pályaudvarok és általában az állami vasutak áldatlan állapotáról, és Lázár ezt illető felelősségéről beszélt.

 

Lázár krampácsot vesz a kezébe, megmutatja a méteres gazt, hogyan kell kiszedni vele.

Bubycka Creative Commons License 2024.08.29 -3 5 142

Te, a ruszkik meg a kínaiak alázatos rajongója komcsizol le másokat.

Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű.

Előzmény: Okossy Domonkossy (9)
schlumberger Creative Commons License 2024.08.29 -3 9 141

A vasutat is tönkretette

 

Mit nem? Amihez nyúlnak, szarrá válik. Kilopnak belőle mindent, amit lehet.

Előzmény: RowGum (-)
schlumberger Creative Commons License 2024.08.29 -4 0 140

A rendesen kifejezést itt nem a közbeszédben megszokott értelemben használták.

 

... hanem menetrend szerint, nem késve értelemben.

Előzmény: dave_dömper (132)
dave_dömper Creative Commons License 2024.08.28 0 4 139

"A Keletinél a Gigant vezére nagyon észnél volt"..

 

Igy igaz. És - szerencsére - miután a számára beállított, érkező vágányútja is, épp a siklás miatt foglalttá

vált vágányra kellett terelje, amelyre - ráadásu - kitérő irányban terelő váltón érkezett, amely (csak) 40

km / ó sebesség alkalmazásával volt járható, valamint szerelvénnyel érkezett, amely nem kis mértékben javította egy eredményes vészfékezés esélyeit. Miindazonáltal megfelelő lélekjelenlétre, jó gyors helyzet-felismerésre, megfelelő, eredményes beavatkozásra volt szükség, egy, akár katasztrofálisan kimenetelű eredménnyel végződő baleset elkerülése érdekében. Nem kis érdemei vannak ebben a vezérnek - annyi bizonyos

Előzmény: Qqberci (136)
questt Creative Commons License 2024.08.28 -4 0 138

Egyszerűbbé akarjuk tenni az utasok életét, írták Lázárék, amikor összeomlott a vasúti közlekedés

 

24.hu 2024. 08. 28. 15:32

 

Arra gondoltak, hogy mindenki menjen gyalog.

Az első Lázár lesz példát mutat.

martinaxe7 Creative Commons License 2024.08.28 -3 0 137
Qqberci Creative Commons License 2024.08.28 -3 4 136

A Keletinél a Gigant vezére nagyon észnél volt...

Előzmény: dave_dömper (135)
dave_dömper Creative Commons License 2024.08.28 -2 6 135

A gengszterváltás óta elmúlt nem kevés év folyamán, a szakmai érdekképviselet terén, épp a mozdony-vezetői szakma bizonyította, hogy ezt az egészen külöleges hivatást választók leg-jelentősebb hányada

volt és ma is képes mindenek előtt a vasúti közlekdés biztonaága érdekében tenni. És amikor általában

véve, épp az üzem biztonsága, illetve annak kockázata kerül terítékre, amikor arról beszélünk, hogy ha valami jellemző a mai magyar vasút működésére, az éppen-hogy, az állandó, krónikus forráshiány és az ilyen helyzetben ez nem - hogy nem elhanyagolható, de talán, mindenekelőtt az egyik (ha nem éppen)

a legfontosabb szempont és tényező. És ráadásul a legtöbb vasúti kényszerhelyzetben éppen a vezérek

azok, akik - amellett, hogy a legnagyobb személyi biztonsági kockázatot viselik - az egyik legfontosabb láncszemei a kölekedés biztonságos lebonyolításának.

Előzmény: Qqberci (134)
Qqberci Creative Commons License 2024.08.28 -4 4 134

Nagyapám 1931-ben kapott kiképzést Kandó mozdonyokra és 1932-től forgalomból kivonásukig "utazott" is. Sok kollégáját ismerte, összetartó csapat, szinte család voltak. Ebben a környezetben szégyen volt kockáztatni...

Előzmény: dave_dömper (132)
Qqberci Creative Commons License 2024.08.28 -4 5 133

Előzmény: Traubi (131)
dave_dömper Creative Commons License 2024.08.28 -1 4 132

"nem csak biztonságos, de még gyors is legyen ?"

 

Érdekes módon nem kevés vasutas kapcsolatom volt aktív, dolgos életemben. Közöttük vezérek is, nem

is kevesen. Azok közül is a legtöbbje azt az elvet vallotta - talán nem is véletlenül - hogy "mindnek előtt érjek oda rendben, azután jöhet az, hogy lehetőség szerinz - "rendesen." A rendesen kifejezést itt nem a közbeszédben megszokott értelemben használták.

Előzmény: emp (123)
Traubi Creative Commons License 2024.08.28 -3 3 131

A mindenszarizmus az valami olyan, mint a mindenszuperizmus meg a tévedhetetlenlátnokizmus?

Előzmény: mmormota (128)
kalevaleeeeeez Creative Commons License 2024.08.28 -3 4 130

A számok sem nem jobboldaliak, sem nem baloldaliak. Azok tények.

Előzmény: mmormota (128)
Hajós Csabi Creative Commons License 2024.08.28 -3 3 129

Elég sok fideszes befektetés esett már kútba stadionok , keleti nyitás , putyiban bizni ....

Előzmény: mmormota (128)
mmormota Creative Commons License 2024.08.28 -3 3 128

Az, hogy mennyire jó befektetés, lehet vita tárgya. Az idő dönti el, nem mindent jobban tudó ellenzékiek a mindenszarizmus eszmei alapján.

Előzmény: kalevaleeeeeez (127)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!