Keresés

Részletes keresés

Soldier of Fortune Creative Commons License 2024.10.25 0 1 252

Amikor európaban feltalálták a robbanómotort és a személygépkocsit amerika meg megtanitotta a világot autót gyártani akkor ki volt az innovátor?

Előzmény: DIDORO_2 (250)
Soldier of Fortune Creative Commons License 2024.10.25 0 1 251

Helyesen : a kínai fos nem fogy.

Előzmény: Citizen Joe (249)
DIDORO_2 Creative Commons License 2024.10.25 -1 0 250

Ha jól látom Európa kimarad, jobb esetben összeszerelő üzem lesz és nem innovátor.

Előzmény: Soldier of Fortune (247)
Citizen Joe Creative Commons License 2024.10.25 -1 0 249

Dehát te írtad elvtárs, nem fogynak nyugaton az elektromos autók...

 

Előzmény: Soldier of Fortune (247)
Citizen Joe Creative Commons License 2024.10.25 -1 0 248

Kína sajnos már megcsinálta, amit a Stellantis 2 év múlva tervez bemutatni próbaváltozatban

 

https://e-cars.hu/2024/04/05/rekorder-szilardtest-akkut-mutatott-be-egy-kinai-vallalat/

 

Tavares ezt is elcseszte.

 

Ráadásul a már bemutatott kínai akku energiasűrűsége 720 Wh/kg körül van, míg a Stellantisé csak 390 Wh/kg lesz 2026-ban. Ami nagyon nem néz ki jól...

 

 

Előzmény: Soldier of Fortune (245)
Soldier of Fortune Creative Commons License 2024.10.25 0 1 247

Nem a kinaiak hanem az amerikaiak.

A rohadó nyugat má megint.

Előzmény: Citizen Joe (246)
Citizen Joe Creative Commons License 2024.10.25 -1 0 246

Ki csinálja majd az akkukat, csak nem a kínaiak?

 

EU-t ismerve 2026-ra egy európai villanyautó már 100 millió körüli áron fut, kifejezetten piacképes lesz az elszegényedő középosztálynak.

 

Előzmény: Soldier of Fortune (245)
Soldier of Fortune Creative Commons License 2024.10.25 0 1 245
A hét mestelövésze Creative Commons License 2024.10.11 0 1 244

A zsidók belefingtak a nulláslisztbe, ezzel a csipogóba rejtett PETN robbanóanyaggal. A lítiumakku hajtogatott rétegekből áll, betesznek egy nitropenta réteget, a röntgen se mutatja ki. Az USA totál harcban van Kínával, és már többször bemutatta milyen gátlástalan, úgyhogy egyetlen akkucella szabotázs lángoló tűzgolyóvá változtat egy pillanat alatt egy villanyautót. Ezt szorozzuk össze azzal, hogy a kínaiak itt építenek akkugyárat, az eredmény minimum egy ajaj. Talán nem véletlen, hogy a Moszar magyar stróman céget tett be, maliciózus figyelmeztetés a jövőt tekintve.

A hét mesterlövész Creative Commons License 2024.10.11 0 1 243

Nem a villanyautó drága hanem az új autó drága az orbáni szegénytelep lakóinak:

 

 

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2024/10/11/elektromos-autok-konkretan-ronai-egonnal-index-horvath-andras-bazso-gabor-karotta/

pizo Creative Commons License 2024.10.11 0 1 242

Járműiparban ez a BMW-nek sikerült a legjobban.

 

Zoli

Előzmény: Citizen Joe (239)
DIDORO_2 Creative Commons License 2024.10.11 -1 0 241

1. Ez a munkarend Kínában is illegális

2. Japán ugyanezt tette a 80-as években

3. Angliában ugyanez volt a helyzet a 19. században

 

+1 Kína elhúz mellettünk technológiában. Mára EU kínai technológia importra szorul.

Előzmény: kalevaleeeeeez (230)
Wic Creative Commons License 2024.10.10 -13 0 240

Te szerencsétlen, kicsit se erről van szó.

De ne is törődj vele.

Előzmény: Kothan (238)
Citizen Joe Creative Commons License 2024.10.10 -2 1 239

Német cégek az utóbbi 25 évben a tervezett avulás bevezetésével voltak elfoglalva. Néhol egész mérnök csoportokat foglalkoztattak azzal, hogy lehet úgy csökkenteni tenni a termék előállítási költségét, hogy azzal párhuzamosan jelentősen rövidüljön az életciklusa. Mindeközben pedig növelni tudják az eladási árát, elsősorban a prémium termékek között.  Sokszor elég volt pár tartósra tervezett fém ötvözet alkatrészt műanyagra cserélni. Tartson ki a garanciaidőben, aztán mehet a kukába.

 

 

Előzmény: Wic (231)
Kothan Creative Commons License 2024.10.10 0 2 238

Bizony értem az hogy olyan szinten kúrtátok szét az országot hogy még egy migránsnak is ciki idejönni.

Előzmény: Wic (237)
Wic Creative Commons License 2024.10.10 -13 0 237

Bizony, és az Európai Unió többi országában még rosszabb a helyzet.

Látom, kezded érteni, mi a probléma.

Előzmény: Kothan (236)
Kothan Creative Commons License 2024.10.10 0 2 236

Tudom, azt hogy orbán úgy szèjjelkúrta magyarországot hogy évente egy gyöngyösnyi várossal leszünk kevesebben.

Előzmény: Wic (233)
Wic Creative Commons License 2024.10.10 -11 0 235

Látom, nem értetted, amit írtam.

No sebaj.

Előzmény: kalevaleeeeeez (234)
kalevaleeeeeez Creative Commons License 2024.10.10 0 2 234

Viccelődős napod van?

 

"Így ezer lakosra 8,9 születés jut 2023-ban, ami a valaha mért második legrosszabb adat, a 2011-es 8,8 volt ennél alacsonyabb"

 

https://hvg.hu/gazdasag/20240126_demografia_ksh_szuletes_halal_2023

 

Meg lehet az ilyesmit dobni, mondjuk egy csok-kal, de a végeredmény a visszaesés, nagyszámú válás, egyedül nevelt gyerekek, lakhatási válság és megugró lakásárak (persze az látszólag növeli a GDP-t és orbánnak ez a lényeg).

 

 

Előzmény: Wic (233)
Wic Creative Commons License 2024.10.10 -12 0 233

Ugye tudod, mit jelent az 1,5-ös termékenységi ráta, ami az EU27 átlaga?

https://www.statista.com/statistics/612074/fertility-rates-in-european-countries/

Előzmény: Kothan (232)
Kothan Creative Commons License 2024.10.10 0 1 232

Soha nem unjátok el ezt a migránsozós hazudozást?

Előzmény: Wic (231)
Wic Creative Commons License 2024.10.10 -12 0 231

Nem tudom, tudod-e kína minek köszönheti ezt a "hihetetlen" előretörést. Nézz utána a híres (hírhedt) 996 munkarendnek.

 

És, ha annak köszönheti, akkor mi van?

Mellékesen nem csak annak köszönheti. Kína egy csomó fiatalt küldött Európába és Amerikába tanulni. Akik utána hazatérve már otthon kamatoztatták a tudást. Kína már nem lop, hanem fejleszt, vagy lop és továbbfejleszt.

Európa szépen lemarad. A régebben kiváló minőségű német mosógépek egyre szarabbak. Bármelyik Haier mosógép kenterbe veri őket ár/érték arányban. Igen, ez egy kínai mosógép.

 

de azt hiszem a többség nem kér belóle. Mi európaiak szeretnénk munka mellett élni is.

 

Az európai fiatalok lassan egyáltalán nem akarnak dolgozni. Ja várj csak, lassan alig lesz európai fiatal, csak a migránsok tartják fent a létszámot.

Ugye te is tudod, mi lesz a vége, és reménykedsz, hogy azt te már nem éled meg...

Előzmény: kalevaleeeeeez (230)
kalevaleeeeeez Creative Commons License 2024.10.10 0 2 230

Nem tudom, tudod-e kína minek köszönheti ezt a "hihetetlen" előretörést. Nézz utána a híres (hírhedt) 996 munkarendnek.

 

Lehet, hogy Te és orbán csodálva nézitek és bevezetnétek európában is, hogy heti 6 napon, reggel 9-től, este 9-ig legyen ajánlott (kötelező) dolgozni, mint Kínában, de azt hiszem a többség nem kér belóle. Mi európaiak szeretnénk munka mellett élni is.

 

https://hu.wikipedia.org/wiki/996_munkaid%C5%91-rendszer

Előzmény: Wic (227)
Kothan Creative Commons License 2024.10.10 -1 0 229

Törókország a héten szabadkereskedelmi megállapodást kötött ukrajnával úgyhogy az ukrán termékek ezentúl szabadon jöhetnek be törökországba és azon keresztül az EU ba.

Előzmény: Watchdog (228)
Watchdog Creative Commons License 2024.10.10 0 0 228

Törökország még nem EU tag, de 1996 óta már benn van a vámunióban, úgyhogy ez szép húzás volt a kínaiaktól...

Előzmény: Wic (225)
Wic Creative Commons License 2024.10.10 -12 1 227
Silver Rabbit Creative Commons License 2024.10.02 0 0 226

Akkor innentől európai autó lesz a BYD is.

Előzmény: Wic (225)
Wic Creative Commons License 2024.10.02 -14 0 225

https://www.auto-motor-und-sport.de/verkehr/byd-baut-autofabrik-in-der-tuerkei/

A kínai márka gyárat épít az uniós büntetővámok ellen

A BYD autógyárat épít Törökországban, válaszul az új büntetővámokra. Az európai autópiacot onnan látják el – vámmentesen.

 

Ennyit a büntetővámokról.

Wic Creative Commons License 2024.10.02 -12 0 224
Wic Creative Commons License 2024.09.10 -15 0 223

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!