Azt tudod, hogy az EU-s csatlakozási tárgyalásokat 1-ső Orbánia folytatta?
De a tulajdonképpeni belépési feltétéeleket Gyurcsányék biztosították.
Ők robbantatták fel a cukorgyárakat, ők ölették le a marha és sertésállományt, ők vágatták ki a szőlőket és gyümülcsösöket, ők alkottak betarthatalan szabályozásokat, amikkel lemészárolták akis és középvállalkozásokat, hogy legyen olcsó munkás a betelepülő multiknak.
Amint az ábra mutatja, Gyurcsényék az EU érdekében tették tönkre az országot, Orbánék pedig az ország érdekében vállalják a konfliktusokat az EU-val.
Gyurcsányék idején az EU imádott bennünket, de államcsőd volt meg szemkilövetés, meg a nemzeti vagyon felének elvesztése.
Orbánék idején az EU köpköd ránk, de szárnyal a gazdaság, fejlődik az ország gyarapszik a nemzeti vagyon meg az aranytartalék...
Egy multinál azt a minõséget fogja a dolgozó produkálni amit a multi elvár. A Suzuki semmivel sem lesz szarabb attól hogy itt gyártják és nem a németeknél - azért van a cégeknek Pl. minõségbiztosítása. Ami a különbség az az, hogy ide a végekre általában az alacsonyabb hozzáadott értékû termelési folyamatok kerülnek. És nem azért, mert az itteniek hülyébbek vagy lustábbak, hanem azért mert a fejlesztõ központokat oda érdemes telepíteni ahol nagy, nemzetközi színvonalú egyetemek vannak, másrészt a cégek központja általában vagy ott van ahol a cég létrejött, vagy nagy pénzügyi/gazdasági centrumok közelében, és nem a periférián.
az itteni bérek nevetségesek, nyugaton a borravaló ennyi.
Ezt verd le a szemkilövetőn.
Ő vitte bele az országot az EU-ba Európa legalacsonyabb fizetéseivei, hogy az országba csalogassa a multikat a "versenyképes" fizetésekkel.
És hogy az országnak ne is legyen választása, lemészárolta a kis és középvállalatokat is.
Szóval ha hirtelen akarod emelni a fizetéseket, akkor a multik felpakolnak és elmennek, a KKV-k meg nem tudják kigazdálkodni... Az eredmény pedig sokszázezres munkanélküliség.
És, igen, ez Gyurcsány bűne, ami azért is vérlázító, mert nagyon lassan lehet csak javítanii rajta, ráadásul az ellenzék MINDENBEN kereszbetesz a kormánynak amikor javítani akar... De igy is sikerült megduplázni a béreket 10 év alatt.
Ez pontosan így van. Persze az is igaz, hogy ahhoz hogy itt tudás alapú társadalom legyen, picit kevés lesz ha mindenkinek a kezébe nyomnak egy genderszakos diplomát. Ezzel max. azt lehet elérni, hogy nálunk lesznek a legmagasabb végzettségû betanított munkások.
Menj végig a 23-as busszal és nézz körül, hol lehetne "technikailag" átvinni a - jelenleg két vágányos, ramaty állapotú - sineket az út alatt/fölött!
Nem bicikli út kellene oda, hanem (30 Celsiusban nem deformálódó: lásd Balatoni korszerűsítés) minimum 4 vágányos (2 oda, 2 vissza) minőségi pálya alagútban, vagy felüljáróként (mindkettőhöz megfelelő lejtésű/emelkedésű tuvábbi szakaszok).
És a Vasút utcától is van még pár méter "korszerűsítendő": újjáépítendő szakasz, a Ferencvárosi pályaudvar is jelentős "átalakításra" szorulna és hol van még, mire egy árva konténer átjuta a Dunántúlra.
Hol van itt még a technika?
Pénz, qrva sok pénz kell hozzá, amit - mert ennyi eszük van - még az örök és megbonthatatlanok sem hiteleznek. Soroksár, Vasút utca, végállomás!
Volt "szerencsém" végig szemlélni az Esztergom-Nyugati pu. "korszerűsítést".
Nos, hát ezt alapul véve, mire megvalósulna a "technikai probléma" elhárítása, a dédunokáim (talán) visszafizetik kínának a hitelt, viszont addig meg benövi a szuperpályát a gaz.
És Matolcsyé is valami hasonló. Meg Bokrosé, Kupa Misié, stb....Viszont a politikában az ideológia határozza meg az irányt. Szerinted mit csinálna a Fidesz szavazótábora, ha Matolcsy elkezdene kamatot emelni? :DDDD Na, ezért kell a rengeteg elterelő hadművelet, hogy a Zistenadta nép még véletlenül se a valós problémákkal foglalkozzon...:DDDDD