A 760-at vettem, pont a leírtak miatt. Hát kezdetben a város, életkép. Majd később szeretnék sportot is. Persze tájkép is szóba jön. Én most Yorkshire élek, Leeds-től nem messze, úgyhogy a tájfotózás itt adja magát.
Boldog Karácsonyt! Már nem lesz olyan szűkkörű a klub. Én is beruháztam egy ilyen szerkezetre, bár én valószínűleg inkább kérdésekkel jelentkezem majd, mert én még totál kezdő vagyok. Egy Nikon D5300-at akartam kittel, de mikor utána néztem az objektív választéknak, ezért inkább a canon mellett döntöttem. A 750 meg e közti ár különbség miatt meg már nyilvánvaló volt ez.
Úgyhogy van ez meg egy Fix 50-es 1.8 as fényerejű obi ez lesz a tanuló gépem.
Közben megoldódtak a problémáim. Be akartam üzemelni a wifis távirányítást, de elsőre nagyon nem ment, aztán megoldottam :)
Viszont, azt tudod-e, hogy wifis, távirányítós mókolás nélkül időzítővel hogyan lehet megoldani azt, hogy lefotózzam magamat? Tehát, hogy megnyomom az exp. gombot, odasétálok a kamera elé és akkor fókuszáljon rám, közvetlenül az exponálás előtt.
Én úgy gondolom, hogy a canon saját fotói azzal és úgy készültek, ahogyan azt írják. éppen csak nekik lehetőségük van az adott objektívből a lehető legjobban sikerültet használni, ők tudják legjobban, hogyan lehet a legtöbbet kihozni a gépekből és a RAW állományból. Nem hiszem, hogy megérné nekik ezen felül trükközni. Én azt látom, hogy a modelles fotónál például nagyon ügyeltek arra, hogy minden részlet szép rajzos legyen, ami jól mutat a képen. Ennyi.