Ezt ne tőlem kérdezd. Én csak tapasztaltam, hogy a térképen látom pl. a késő éjjeli 19-eseket , de hiába nyomok rá inaktív, mint amikor a végállomáson áll és még nincs kiválasztva a következő menete. Automatikusan a FUTÁR biztosan nem fog menetét generálni, egyszerűen az adott járműhöz hozzá kellene tenni még ezeket a meneteket, mégha papíron nincs meghirdetve, akkor is. Mert az appok és a kijelzők legalább tudnák.
Reggel a csúcsidő végén 3 kocsiszíni menet van a Bécsitől a Csóka utcáig a 19-en, ez a papír alapú menetrendeken is rajta van... Megfigyelésem szerint ezeket sem írja sem az oszlop, sem az app időadatokkal....
Megfigyelésem alapján a FUTÁR-appban, és a kijelzőn is csak azok a járművek jelennek meg, amik meg vannak hirdetve a megállóban található papír alapú hirdetményen is.
A nem meghirdetésnek meg rengeteg oka lehet: gyakran változó garázsmenet, vagy akár ideiglenesen fennálló garázsmenet valamilyen okból, stb...
Mikor fog működni végre kocsiszíni meneteknél is a FUTÁR?
Pl. Ma reggel 19-es Csóka utca felé..... Nézem az appban, áll bent egy 19-es CAF a Batthyány téren, rohanok a HÉV-től ahogy csak bírok , de mire felérek, már elhagyta a megállót (HÉV késett 30 másodpercet). Látom ki van írva az oszlopra, hogy 41-es jön 9 perc múlva... király.... majd eltelik 1 perc, és egy kocsiszíni 19-es beáll a megállóba...oszlopon semmi, appban meg a következő látszik, csatolom. Miért nem kerülnek be normálisan a rendszerbe, miért nincsenek hozzá időadatok????? Talán én sem rohanok a CAF-hoz, hanem kényelmesen felmegyek, és no problem... régebben mintha ezt tudta volna a rendszer kezelni, de mostanában megint nem megy a dolog...
A FUTÁR-os Combino-kal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. A BKK FUTÁR alkalmazásban szoktam figyelni FUTÁR-os Cobino-kat, ill. az napi "munkájukat" winmenetrend.hu segítségével, és azt tapasztalom hogy menet teljesítése közben eltűnek a térképről. Ha winmenetrend odalán nézem meg, akkor jármű kidás grafikonon a menetek bejelentkezést mutató vonal szakaszosak. Erről képet is készítettem. Ezzel kapcsolatban az lenne kérdésem, hogy amikor nem látszanak térképen, akkor utastájékoztatás sincs vagy csak platformokkal nem kommunikál?
Érdeklődni szeretnék, hogy Combino-kban FUTÁR renszer jól működik, amelyik már rendelkezik ilyennel?Amennyiben nem üzemmel tökéletesen milyen hibák vannak?
Üdv! A Futárt miért bolondította meg ennyire a kocsiszíni menetek nem saját vonallal való közlekedtetése? Pl.: 2-esen 4 kocsi van bejelentkezve a többit mind 1-esre jelzi a Winmenetrend illetve a 17/F4-es is 1/F4-esként járja köreit reggel óta, 62-esen is 37-re ír 2 kocsit a délutáni Hungáriából való kiállás óta.
Amíg nincsenek konkrét menetre belépve addig egyiket se mutatja annak. Előbb megnéztem néhányat a listáról, meg néhányat ami épp nem lépett még be a következőre. Mindegyik esetben úgy volt, hogy amint belépett megjelent a kerekesszék mellette.
Bárcsak ez lenne a legkisebb probléma, de nincs alacsonypadlósnak jelölve NCZ558, MPW618, MPW619, NBW006, PDB385, PDB378, LOV856, LOV859, LOV878, FKU909, FKU922, FKU925, FKU937, FKU939, MUU902, MHK912, PDB714, FLR735.
A FUTÁR rendszer több funkciói hiányosságára (pl. átszállási kapcsolatok hiánya) felhívtam már a BKK figyelmét . A válaszaikban ilyenkor mindig arra hivatkoznak hogy az általuk „dobozos szoftvernek” nevezett szoftver fejlesztési csomagjának tartalmáról nem ők döntenek, csak javaslatot tehetnek. Amíg a Synergon Integrator Kft. volt a fő vállalkozó a fejlesztések jobban megvalósultak. Ebben szeretném segítségeteket, kérni hogy mi áll ennek a változásnak a hátterében? Valamit a Synergon Integrator Kft. idején vált elérhetővé átszállási kapcsolatok funkció, majd csődbe menetele környékén megszűnt . A csődben jutásának volt valami köze az átszállási kapcsolatok megszűnéséhez? Ha nem, akkor mi volt az oka átszállások megszűnésének?
Úgy látom fejlődés mutatkozik meg a kocsiszíni menetek terén, már ha Etele útról áll be egy 17/41-es a Barossba akkor már 1-es jelzéssel megy nem pedig idegen viszonylatjelzéssel. Viszont azt még mindig nem sikerült megoldani hogy az egybeszerkesztett kocsiszíni menetnél a Futárban is megjelenjen a tényleges utastájékoztatás (pl.: Puskás F. Stadion M / Hidegkúti N. Stadion - Magdolna utca) ne csak a Nem szállít utasokat szöveg ami az utolsó kiírandó felirat az egybe szerkesztett járatból. Várható valami változás ez ügyben? Mégis csak elég sokan használják az alkalmazást és egy nem jártas a dologba könnyen azt hiheti tényleg nem viszi el a villamos.
A peronemeléses projekt tartalmazta kijelzők telepítését.
Amúgy tényleg nincs kijelző, csak áttelepítéssel lehet "újakat" nyerni, egyelőre. Jövőre 31 új kijelző telepítése várható. Sajnálatos módon ennek jó része monitor az M4 állomási kijárataihoz.
A 17-41-47-56-os villamos Etele út / Fehérvári út megállójában a FUTÁR kijelzővel nem lehetne kezdeni valamit? Az esetek nagy részében nem a valós érkezési időket, hanem a menetrendi indulásokat mutatja.
Illetve tavaly év elején írtam a BKK-nak, hogy az Albertfalva irányú Bikás park megállóban hasznos lenne egy kijelző. Akkor azt válaszolták, hogy nem tudnak oda telepíteni, mert nincs több utcai kijelzőjük. Ehhez képest utána a Fehérvári úton telepítettek az Albertfalva kitérőhöz, a Hauszmann Alajos utcához és a Csonka János térhez. A Széll Kálmán téren tettek a fonódó villamosok összes megállójába is, ez újabb 4 kijelző, továbbá került a Széll Kálmán tér irányú BAH csomópont megállóba is. Ha tavaly év elején azt írták, hogy nincs több kijelző amit telepíteni lehet a városban, akkor ez a 8 hirtelen honnan került elő? Nem hiszem, hogy máshonnan telepítették át.
Ma reggel, Batthányi téren készült schreenshot-ok:
Majd 10 perccel később ugyanerről a menetről készült képek:
Szóval én elhiszem, hogy a villamosnak kerülnie kellett a Krisztinán át (se előtte, se utána nem került arra se 19, se 41....
De ez akkor sem megfelelő így.
Igazából a legszebb, és amiért ezeket a schreenshot-okat megcsináltam az az, hogy a Batthyány téren a FUTÁR oszlop normálisan írta, hogy jön a 41, miközben nem arra közlekedett. Egy szó mint száz, ismét kiamaradt egy járat, amiről nem volt normális utastájékoztatás (egyáltalán miért írta ki az oszlop, amikor már tudni lehetett, hogy nem arra megy????????? Majd jött egyébként egy CAF, és a Rudasnál utol is értük ezt a menetet....
Mellesleg az alsó két kép sem konzisztens egymással...
A Combinok FUTÁR-ral felszerelését elnyerő vállalkozás (Smart InfoCom) telephelye található a Tatai út 95. szám alatt. Erről a helyszínről a jelet nyilván a beszerelés előtt álló egységek adták.
Azért fordulok fórumhoz, mert winmenetrend.hu-n a járművek listájában megjelentek új Combino-k (ami azt jelentheti,hogy kaptak FUTÁR-t,azonban ezeknél járműveknél nincs telephely írva. Megnéztem a pozíciójukat, a térképen Magyar Vasúttörténeti Park közelében vannak. Aki látta mostanában a képen bekeretezett szerelvényeket, vagy tud róluk valamit,kérem írjon hozzászólást. Csak azért kérdezem,mert lehet, hogy nem is az igazi szerelvényeket takarják a FUTÁR-ban. Előre is köszönöm a segítséget! (forrás: winmenetrend.hu)