Elvben KISS-ek már februárban is lesznek. Március közepétől viszont elindulnak a kiránduló forgalmú hétvégi vonatok meghosszabbítása Szobig (reggel/délelőtt Szob felé, délután/este Budapest felé), amire általában mozdonyos vonat van kiadva a kerékpáros forgalom miatt.
Tegnap a berlini és a varsói stokk a 271-essel érkezett. Ha valamelyik stokk tbbet késik, a másik nem szokta azt bevárni, eljön a soron következő Metropolitannel.
Nem közlekedett le. Idejében biztosan nem. Amikor írtam, ez még üres volt, de ha jól megnézed, ez sem valós, nem mutat tényleges közlekedésre utaló jeleket.
A mai reggel sem vonul be a 70-es vonal sikertörténetébe.
A mai S2329 sikeresen leközlekedett, egészen Zebegényig. Onnantól törölve. Az utasai és az arra várakozók máris fél óra késéssel indították a napjukat. A későbbi vonatok kisebb nagyobb késéssel, de leközlekedtek. Egészen az S2437-ig. Az én történetem itt indul.
7:42-kor a dunakeszi állomási kijelzőn nem szerepelt, hangos hallgatag, de pár perc múlva már a következő 2447-es 10 perces késését "tájékoztatja". A 2437 a térképen sem látszik, mégis, pár percre rá a hangos arról félre tájékoztat, hogy jön az, csak 10 perc késéssel. Természetesen nem lopakodó módban volt, nem jött. Ellenben jött a 2447, természetesen nem 10, hanem akkor még csak 15 perc késéssel. Jött, de helytelenben fogadva, helyesen előz valami EC féle, Gorilla cirka 5 kocsival. Olyan, mint ha szerelvényt hozott volna, Metropolnak rövid, Metropolitannak is az, sőt annak még korai is volt. Mindegy, elküldték, mégse indulunk. Érkezik a neki helytelenben a páros S70, majd az is el, 2447 még mindig áll, nagy nehezen ajtót zár, sokan a peronon maradtak, két vonatnyi utasnak hirtelen kevésnek bizonyult a csonkolt (5+1) tolt inga. Ez a szolgáltatón kívül senkit nem lepett meg. ;) Indulás (8:15) után kijárat lépésben megközelítve (hívó??), majd gyök kettővel vissza a helyesbe. Alsón sok csodálkozó, de annál is több dühös arc, akik maradtak ott, még legalább egy fél órát levegőzhettek, pedig lehet, már több mint fél órája ott álltak. Rákosrettentőn 35-kor sikerült leszállnom.
Az, hogy kipusztul egy szerelvény hajnal 5-kor nem örömteli, de hát ez nem rendkívüli (tudom, majd jönnek a KISS-ek). Az, hogy nííííííncs kocsi, gép, személyzet, hát.... már ez is mindennapos, néha az a furcsa, amikor minden van.
De az, hogy közel 3 órával később se az Elvira, se a Mávinform nem képes tájékoztatni és nem félre tájékoztatni, az MINŐSÍTHETETLEN! Arról, hogy Bácsalsób@szodomon lehalt egy BZ, és aznap az összes (úgy max. 30) utas késésre számíthat, az bekerül az Info-ba. Itt több száz (ezer) ember munkába/iskolába járásáról van szó.
Apropó: a 2347 státusza még a bejegyzésem írásakor sem tisztázott Elvira szerint. Lehet eladják a megrendelőnek, mint leközlekedettet?
A 2447 után közvetlenül jön egy gyorsított, ami a többitől eltérően nem áll meg Dunakeszin. Miért nem és miért pont az nem? Jó lenne már egy újabb utasszámlálás, mert az elmúlt pár évben igencsak megnövekedett Dunakeszi utasforgalma a P+R parkolók és a ráhordó buszok miatt (is).
Arra gondolsz, hogy nem otthagyta, csak nem vitte tovább? Mert akkor igen. Ha arra, hogy valaki hibázott, amiért az utasoknak kellemetlensége származott, akkor nem.
off
Attól tartok, hogy az olv.társ minősítése inkább zsigeri, mint tartalmi jellegű. Az meg itt off. Mint ahogy az is, hogy sajnos ma a hírhamisítás nem üldözendő, sőt, jutalmazandó tevékenység hazánkban. Még akkor is, ha azt jogerős bírósági ítélet mondja ki.
On
Az egységsugarú utast a munkaidő, vezetési idő, stb. egyébként fontos (de nem neki!) és pontos definíciói nem különösebben érdeklik. Az annál inkább, hogy ez az incidens csak egy volt az arra a napra jutó (ha jól számolom) háromból.
Az érkező vonata vár, amiből fordul. A Nyugati és Rákosrendező közötti menetidő a napokba jelentősen megnőzz, mert hosszú vágány részen bevezettek egy 10 km/h-s lassúmenetet.