a 102-es gép igalmasan hangzik. ha jól értelmezem, '53-ban selejtezik csabán... 10 évet áll, majd oroszlányba kerül 1963-ban?
egy 1962-es iratban azt említik, hogy egy a gőzösök számára tervezett vizsgálóakna nem készült el, de a gv üzemfőnöksége már nem is tartja szükségesnek a befejezését, mert dízelvontatásra tértek át.
MÁV 395,101 - 1897. Krauss Linz 3638 gysz. - Ungváron volt MÁV állományban 1939-1944 között
MÁV 395,102 - 1906. Böhm 175 gysz. - Beregszászon volt MÁV állományban 1939-1944 között, 1951-1953 Békéscsaba, 1953- S. 1963.III.22. Oroszlány, mint GVI 381,069
MÁV 395,103 - 1898. Krauss Linz 3817 gysz. - 1939-1944 között volt MÁV állományban Beregszászon
Egy szakember figyeli a hozzászólásaimat, lehet, jön egy-két kiegészítéssel keresetlen szóval... :-(
100 db aljra lebontva mi mennyi $, bőrönd kontra műanyag tipli? Hogy a betonaljakat ki kell szedni és vissza kell tenni, ne számoljuk fel költségként, lévén, hogy a társadalmi munka ingyenes...
Nos, az említett alj-javító készlet. A sokat látott MÁVGÉP-es szakik is érdeklődve forgatták. Csereberéltem érdekes írásos anyagokat is az egyik nagyfőnökkel, de erről majd telefonon...
Van hozzá pár tubusnyi trutyi is, egy megfelelő helyen majd tesztelhetjük :-).
Tájékoztatom a tisztelt egybegyűlteket, hogy még mindig nem eszem embert, még ha ezt terjesztik rólam, akkor se. Egyik kedves topiktárssal megállapítottuk, hogy extraperverz vagyok, de ennyire azért nem... :-D
innentől abszolút ON:
Az egyik szomszédos ország egyik kisvasútjának pályamesterétől kaptam egy aranyos kis koffert, ingyen és bérmentve. Benne kitűnő minőségű tipli-javító készlet, bármilyen típusú betonaljhoz használható! Azt hiszem, Kémesen ki is fogom próbálni :-).
Nagy ötlek,de nem nagy kunszt ! Az biztos a srácoknak jó lesz megkímélin Őket a fölösleges fáradoztásoktól. A 306-055 -ös tiplit nem jó ketté vágni -én már rácsesztem miatta.
Dehogy ! Emlékszel valamikor együtt voltunk "Akasztón " ott a kifúrt fatipliket egy erős,de kisszemcséjű betonmázzal öntökkék ki . Száradás és szilárduás után a teherbírá jóval meghaladta a műanyagét !
Egyszerű és olcsó szerintem idő is van a beton szilárdulásához..
(((((((( A T betonaljhoz való kétrészes tipli egyetlen vágás után pont jó a szegváron is használt 760mm-es aljakba de PSSSSZZZZZTTT!!!! De az L és LX aljakhoz való hullámos műanyagbetétből se bonyolult megcsinálni! ))))))))))
Látom és értékelem a szorgalmatokat -ajánlom, hogy legalább egy felelős műszaki vezetőt bizzatok meg a munkátokkal ( van olyan az ismeretségetekben biztos !! )
Kérlek fogadjatok el egy olcsó, de nagyon hatékony bevált aljjavítási módszert- tőlem !
Az ok egyszerű csak harcoltam a hajtányosok elleni törvénnyel! ( Nézz csak utána Te linkelted be ! )
Közhírré tettem és ugy jött le, mintha rossz közöm lenne hozzá !
Szerencsére még csak szakmai berkeken belül van belőle vita.
Megigérte egy országgyűlési kéopviselő 2011 szeptember eleján B.fenyvesen hogy interpelláció lesz a hajatányosk ügyéből -nem lett .Vond le a következtetést!
Az én hajtányom is tárolóvágányon van.
Van egy olcsó és jó vasbetronalj javítási módszer szívesen ajánlom engesztelésül a