Sorozatok minden mennyiségben, ömlesztve. Ha van, amiről lenne mondanivalód, de nincs akivel... itt bontakozz ki!:)) Spoiler-ügyben... inkább ne. Vagy módjával...
Figyelem!
A freeforum-os linkekre mindenki csak a saját felelősségére kattintson rá, adatlopásra alkalmas hely.
Az oda történő beregisztrálás/olvasás után az a veszély is fennáll, hogy az így ellopott jelszavakkal az oldal üzemeltetője belép más fórumokra a sértett adataival és BTK-ba ütköző beírásokat tesz.
Az ottani IRL adatkiadásos esetek miatt a jogi lépéseket megkezdtük, csak az menjen arra a fórumra, aki utána nem bánja, hogy bírósági megkeresésre tanúként vagy tettestársként idézést kap.
Sorozatokról kis politikával, ugy van olyan szinész aki ugyan trump hivő, de olyan zseniális hogy megbocsájtja neki az ember: Jon Voight pld. Viszont a Tulsa King olyan megafos, Sly szintén, hogy neki anmyi. Diló a faszi
értem, értem, de azért én esténként inkább szórakozni szeretnék és amellett látom szívesen, ha nem fentezit kell ehhez nézegetnem. ez az ajánlód, azért nem erről szól, nagyobb nekifutást igényel. ezeket máskor szoktam nézni;)
szinte mindegyik koncepciója a cowboy kultuszra, mint a férfi nemiség netovábbjára épít. ilyen szempontból mondhatnánk rá, hogy egy hímsoviniszta filmes, de ott van a Lioness....ami ugye, pont ellene megy ennek. szerencsére.
Taylor Sharidan ontja magából a jóságokat! Skyshowtime-on elérhető már ez az olajtársaságok működésébe betekintést nyújtó sori. Elég kemény témát fogott meg ez is.
Bene Gesserit szemszögéből látjuk, szóval a domináns női karakterek léte valamennyire indokolt. De azért itt van Fimmel is, aki a tőle megszokott (Vikings, Raised by Wolves) eszelős-megszállott karaktert jól hozza. Nekem inkább a díszlet, a CG, a színek emlékezetnek az Alapítvány sorira.
Nekem kicsit fura, hogy ez tízezer évvel Paul Atreides előtt játszódik, de sok minden nem változott ez idő alatt...
Nekem meg kicsit az, hogy ez itt megint a ma oly divatos női flow. Női alkotók, döntően női karakterekkel, leginkább az ilyenekre adekvát történetvezetéssel és hangsúlyokkal. Illetve férfi karakterek női nézőpontból.
Persze alapvetően semmi bajom ezzel, mert lehet ezt jól és rosszul is csinálni, mindkettőre vannak példák bőséggel.
Amennyiben érdekes tud majd maradni a sci-fi kedvelők számára, akkor teljesen mindegy mi a kiindulási alap.
Mondjuk a túlsúlyban tini lányos disney SW rémképe itt szerencsére semmilyen formában nem bukkan elő.
The Day of the Jackal (2024 sori) - hát ez nem semmi sori, Eddie Redmayne simán viszi a sorit. A Sakál ezúttal is kíméletlen, okos, de nem mindig eléggé körültekintő, ahogy megyünk előre, egyre több hibát vét, az MI5 rajta van, természetesen egy fekete nő üldözi, aki legalább annyira okos és kitartó, de kevésbé kíméletlen. Sok jelenetet itthon forgattak, ami különböző EU államok városainak megjelenítését jelenti ez esetben. Legalábbis az első 4 részben Budapest nem jelenik meg a történetben. Ezek a budapesti jelenetek némileg kizökkentenek, de túlélhető, mert elég jól vannak a képek szerkesztve, nem a tipikus turista szpotokon játszódnak. Nagyon cinematic az egész, a történet pörög, végig feszített, a zene szinte tökéletes. Csak ajánlani tudom, a Peacock-on fut vagy a tékából nézhető.
Ugyanaz a téma, egy zálogház mindennapjai. Mégis mekkora különbség van. A csillagok egy normális adok-veszek műsor. Viszont a királyokban állandóan balhé van. Tiszta Mónika só. Kevés pénzért akarják megvenni, ügyfél ordít, káromkodik, úgy kell kidobó emberekkel kidobatni. Ráadásul rasszista műsor mert az balhézó ügyfelek feketék.
kőkemény. Hogy Stephen Rae elvette feleségül, amikor szabadult Dolourst, ezt sem, s sok mást sem tudtam az IRA történetéből. Gerry Adams szerepét most sem értem…mai napig tagad.
Sajnos, vége lett a sorozatomnak, úgyhogy elkezdtem nézni a Feketelistát, az első 4-5 rész nagyon jó volt, de kezdem úgy érezni, hogy egyre zavarosabb. Olyan szinten összekuszálódnak a szálak, hogy nekem erre esténként már nincs elég friss intellektusom :)