Valami újat talált ki a koda, ilyen még nem volt. A topic nyitásakor még nem jelent meg az autó, de az autós újságírók már tesztelték és elismerően nyilatkoztak róla. Ide várom az első tesztvezetések tapasztalatait és a majdani új autó tulajdonosok észrevételeit is!
Igazad van, de a mostani Roomsterem is 5,5 M volt listaáron 2006-ban, ahhoz képest, hogy a Sportsvan "csak" 6,7M most és műszaki tartalma, felszereltsége fényévekkel van a mostani kocsimtól!
A Yeti -t is "kenterbe veri" bármelyik ázsiai gyártó, netalán ha én SUV-ban gondolkodnék és nem MPV-ben biztos hogy egy CRV mellett kötnék ki.
Skoda valahogy elvesztette a realitását és VW lesilányítja flottaparkká, ahogy most is csak minden 10. eladott Octavia kerül magánemberhez, ami a használt autó piacon veri agyon a típust!
Személy szerint én biztos nem vásárolnék használt fehér Octaviát a klasszikus dumával!
Egyetértek, a Roomster után a Skoda semmit nem tud jelenleg nyújtani. A Rapid jó lehetett volna kombiban, variálható ülésekkel. A Fabia kombi nevetségesen szűk hátul, és még csak nem is variálható. Az Octavia szimplán túl nagy batár. Az új Roomster egy Caddy lesz, na azért az már túlzás, 180 cm magas, kösz nem.
A VV Sportsvan nem rossz, de dupla-tripla áron pont azt nyújtja, amit a Roomster - használati értékben. Persze nyilván finomabb, stb, stb 6-7-8 millióért.
Ha már VW, az új Touran lett nagyon jó, de abból se lesz Skoda:
Teljesen egyetértek Veled, bár nekem a Yeti csomagtartója éppen elég nagy volt egy 2 hetes, 3 fős Erdélyi túrán úgy, hogy semmit nem engedek az utastérbe rakni amit nem lehet megenni menet közben :-)
Érdekes, hogy annak ellenére, hogy imádom a Yetit, amikor SUV-ot vettünk 1,5 éve, nem tudtam meggyőzően érvelni mellette, annyi pénzért amibe a jól felszerelt (és még mindig csak elsőkerekes Yeti) került volna egy szinte fullos Honda CR-V-t vettünk ami méretben és kidolgozásban is veri a Yetit.
Jó lenne 1-2 milkóval alacsonyabban árulni a Yetit, akkor lenne helye 7-9 MFt között a nagyobb Snowman-nek.
A Sportsvan meg egy jól eltalált méret és forma, nem az első ismerősöm vagy, aki emellett kötött ki hosszas mérlegelés után.
Igen-Igen, de a plusz 7cm-től csak a lábtér növekszik szerintem, mert a tengelytávot növeli vele, és nem a csomagtér méretére lesz hatással! Gyakorlatilag a lent említett árszegmensben (5-7 M) nincs használható városi családi kocsi a Skoda kínálatában.
Rapid, szűk és túl fapad az árához képest. Octavia már indokolatlanul nagy és drága a BP-i közlekedéshez. Én mai napig Roomstert használok és iszonyatosan jó lehet vele közlekedni, rövid, fordulékony és nagyobb csomagtartója van mint a Yeti-nek, illetve tágasabb belülről mint a Rapid. És ne feledjük el, hogy e modellnek is kellene egy magasabb üléspozíciójú típus, tágas variálható térrel!!!
Tehát én mai napig fájlalom a Roomsterrel kapcsolatos döntést, ha jól tudom már le is álltak a gyártásával!
Nagyon-nagyon kár érte, így lett egy Sportsvanom, ha egyszer megérkezik! (Hihetetlen milyen szállítási idővel dolgozik a VW!)
Egyetértek azzal, hogy a Roomstert tovább kellene vinni és azzal is, hogy kezd nagyon drága lenni a Skoda.
Ennek ellenére nekem tetszik ez a SUV vonal (bár kifizetni nem tudom).
A kínai Yetit (amibe 7 cm-t betoldottak a B oszlop mögött) is el tudnám képzelni mondjuk 200 eFt felárral, de ha jó lesz a forma, akkor a Snowman is bejöhet.
De ennek mi értelme? Ezt ki fogja megvenni 9-10 millióért? Inkább a Roomstert szedték volna ráncba! A rapid meg ezen csoda helyett kellett volna egy használható, a kornak megfelelő MPV úgy az 5-7 milliós sávba! Gondolom nem akartak belső konkurenciáit a VW-nek!
Mindig is "Skodás" voltam, de egyre jobban nem értem a modell politikát és ezért is tértem a VW-re. Egyszerűen elfeledkeztek az idősebb és családos korosztályról!
A trend, hogy egy kesztyűtartóba beépített motorral egy Ferrarit le tudj gyorsulni miközben hetente jársz lefejteni a visszatermelt üzemanyagot és az autód mögött tisztább legyen a levegő, mint előtte.
De ha neked az kell, hogy ne is tudd, hogy milyen a motorod a motortérben, mert csak az üzemanyagtöltő nyílás fedelét láttad egyedül belülről a kasztnielemek közül, akkor vegyél csak ilyen ósdi Ódi dízelt.
Mindenki másnak ott a Mastercad, a szervizes ingyen Wifi ....meg a csúcsszuper dízel a 10 fokozatú DSG-vel :-)
Szevasztok! Már rég voltam itt a cseh Yetis fórum valamivel elevenebb :-) Tán két hete volt egy Yetis találkozón a cse fórumosoknak. Itt csatolok egy képet. Találkoztunk élóben kilenc autóval, eldumálgattunk és egyet kozosen autóztunk.
Abban megegyezhetünk, hogy a Te autód szarul sikerült, a konstrukció -úgy tűnik- közel sem tökéletes, bízzunk benne, hogy sokadikra ugyan, de a javítás sikeres lesz, vagy megfelelő számú hiba esetén a vásárlástól való elállást lehet érvényesíteni és hozzájutsz a pénzedhez amiből vehetsz valami más típust.
A nyekergést csak általánosságban írtam, nálunk olyan hibára senki nem panaszkodott, ami a rendeltetésszerű használatot akadályozná.
Nem jó ezt az elkeseredettséget olvasni amikor tudom, hogy mennyire elégedett voltál a Skodával és mennyit válogattál, gondolkodtál mielőtt a Yetit megvetted.