A 256-os a néhány hónapos felújított forgóvázával szenvedte el életét megpecsételő balesetét. Költségtakarékosságból legegyszerűbb ez a megoldás volt, hogy a 256-os alkatrészeit áttelepítik a 127-esbe és némi szekrényfelújítással egybekötve talpraállítják.
Üdv. Egy kérdésben szeretnék egyik kedves fórumozóval zöld ágra vergődni.:) Segítséget szeretnék kérni abban,hogy a 2000-ben a balesetet szenvedett 256-os forgóvázait valóban a 127 kapta-e meg?Emlékeim szerint némi kis lakatosmunkával a sérült forgóváz helyre lett pofozva.Remélem tud valaki ebben segíteni,és a válaszokat előlre is köszönöm:-)
265 revízióra jött, annak helyébe ment fel a 108-as pöstre. Csörgő is van, revízióra járnak még rendszeresen a Nyugatiból, ráadásul éjjelente debreceni gép is megfordul napizni az fth-nál:) 1219-es meg már menetrendváltás óta ott van, az új erőt képviseli Hatvanban, állomási tartalék esténként, meg Midszent fele járkál néha néha.
A csörgők eltávoztak ismét Hatvanból. Maradtak a Szergejek, a Dákók és a Púposok. Az utóbbiak szerintem már leállítva, ugyanis mind bent volt a fűtőháznál.
Volt ma egy vendég(?) gép is: M47 1219. Nem tudom mi járatban volt. A Fradis 265-ös Szergej bent állt a műhelyben, ki tudja miért.
Szia. Lehet, hogy akkor már áthelyezték, pontosan nem emlékszek. Annyi még rémlik, hogy valamikor 88-körül javították sokáig, de nem volt már stabil. Ezt én is kihagytam, 064-es is Hatvani volt. Őt is valamikor a 90-es években tették el.
Üdv: 101-est kihagytad. Ő is hatvani volt. Lehet, hogy 90-körül került el, annyira emlékszek, hogy egyszer csak nem jött többet, soha többet. Amúgy a 105, 107-eseket Hatvanba már csak selejtezni hozták. Székesfehérvári volt annó a nagy csapat. M62 104, 105, 106, 107.
Mai nap folyamán csatlakozva a békéscsabai selejt adaghoz, e 3 is elment utolsó útjára (a 206-os és az 1096-os szerves részét képezték a hatvani fűtőház mozdonyparkjának, az 1155 csak alkatrésznek érkezett, nem dolgozott már amikor ide került):