Egy virágzó sivatagi rózsa lélegzetelállító látványt nyújt. Nemrég szerettem bele jómagam is, ami csak egy pillanat műve volt. Hazánkban még alig ismerik ezt a gyönyörű növényt. Cseréljünk információt és képeket a tartásukkal, gondozásukkal kapcsolatosan.
Sziasztok! Nagyon új vagyok, most találtam a fórumra, elkezdtem olvasgatni, de úgy döntöttem inkább írok, hátha előbb választ kapok🙂Van többfajta virágom, de még kezdő vagyok a kertészkedés terén, viszont nagyon szeretem ezt a virágot és mivel sikerült belefutnom egy csaló hírdetésbe inkább itt próbálkozom, hogy van-e esetleg valakinek eladó magja, vagy tud-e ajánlani megbízható oldalt ahonnan tényleg azt küldik, amit szeretnék? Válaszokat előre is köszönöm!
Szia! Majd írd meg hogyan sikerült a dolog. Egyébként néhány éve én is próbáltam, ugyan nem az alvórügyeket akartam vele beindítani, hanem a magvakat kezeltem vele. Az eredmény felemás lett, mert ugyan a kezelt adenium magvak valamivel jobban csíráztak, viszont a magoncok a kontrollhoz képest jóval hosszabb ízközöket neveltek. Arra gondoltam, hogy talán a maghéj megszívta magát, és így az abból kioldódó giberellinsav nyújtotta meg őket. Üdv. gdezs.
Hát ez jól hangzik. Nálam meg szégyenszemre a két hete pikírozott magoncok egy részét ellepték az atkák. Nem akartam hinni a szememnek, láttam már korábban is, hogy valami nem stimmel, de arra gondoltam, hogy csak sokkot kaptak amiért kikerültek a zord világba az addigi idillből. Eleinte nem is értettem hogyan fertőződhettek meg, de aztán rájöttem, hogy egy Cyperus a bűnös. A hétvégén Flumite 200-al lekezeltem őket, de addigra már igen visszavetette a fejlődésüket az atka támadás - így jártam.
szia-magoncok most tolják az első levélpárt-még kettő emelet és kapják a bap-ot.
gazak- lendületes hajtásban-most jönnek a friss levelek.
dugványok úgy 70% sztem megmarad.
thaiföldön meg nem tudom mi van -sztem decemberben már vethetek is.
megtaláltam egy régi ebayos emailcímét- fenn van néha még- tehát mozgásban van.