Minden megesett már vele amit írtatok és mindenre van megoldás.
Feszzsab az usából generátor tekercselve, gyujtótrafo sagem a bráváé ugyan az Figyelem nem szabad összekeverni a gyertyakábeleket a hengereknél.ha kell valakinek megvan a teljes SERVICE manual PDF ben Elküldöm ha kell. van texa gyári hibaolvasóm is ha segítség.
Szal a márkakereskedés 35 ezer pénzért/ db akart trafót szerválni.. Mire röhögőgörcsöt,majd sírógörcsöt kaptam :(
Nem semmi világ ez ..., szutyok francia trafókért. (mi benne a 35? Ha ez kínai játékban lenne,érne vagy 800 ft tot) Lehet,hogy kicsinyesnek tűnök de csak nem fogok magamból bohócot csinálni Vegyen filléres alkatrészeket 10 ezrekért akinek két anyja van!
Természetesen elhatároztam, ha ezen múlik a Capó élete akkor ennyi volt,
dögöljön meg!
- Aztán jött valaki és megműtötte .. újfent japán donort kapott a lelkem :) Duruzsol szépen!
..2 trafó kuka,de a 3ik is áthúz. Régebben olvastam vhol ,hogy gyárilag selejtes.. Milyen trafókkal lehetne helyettesíteni ( mint pl az önindító relét, töltésszabályzót stb)
Mégsem jó a motor.. Egyáltalán nem indul. Leszereltem a tankot,a légszűrő házat/mellékesen elég olajos a belseje/ kiszedtem a gyertyákat.. Egy trafón van szikra! Szerinted mi lehet az ok....,mit nézzek?
Szia! Úgy tűnik, lassan már ilyen -olyan bajai előjönnek a Capónakl Ma egy nagy mosás után (nem tom össze függ e..) elment az alapjárat... Szerinted mi lehet az oka?
Tudná vki,egész pontosan milyen olaj és mennyi illik a capóba?( volt egy pdf doksi a capóról vhol a neten, nem tudjátopk hol van? ) És hol lehet venni olaj és légszűrőt?