Elakadtam a kínai robogóm javításában, segítséget szeretnék kérni.
Motowell Magnet 4T robogóm egész idáig jól működött, egyszer csak, szinte egyik pillanatról a másikra, elment az erő, nem pörög ki. A motor maga a BN139QMB (ZN50QT).
Gyönyörűen beindul, ketyeg, látszólag jó, de ha megyek vele, semmi erő, nem akar pörögni, sőt olyan hangja van, mintha a gyújtás maradna ki, olyan dadogós már közepes fordulaton.
Amit megnéztem: benzin van, benzincsap (vákumos) jó, karburátor tiszta, úszó elzár, fúvókák tiszták, légszűrő rendben, van erős szikra, szelephézag rendben, olaj rendben (cserélve is lett), kipufogó nincs eltömődve (levett kipufogóval is dadog).
Egyszerűen nincs ötletem, pedig életemben rengeteg motort szereltem.
A gyertyát kicseréltem másik használtra, semmi változás, de ma veszek újat és kicserélem, hátha nagy fordulaton nem ad szikrát. Nem tudom a gyújtáselektronikával nem lehet-e ilyesmi gond.
Esetleg a szelephézag kicsi volt (minimálisat állítottam a kipufogó szelepen, de előtte is volt szelephézag) és beéghetett a szelep?
Sziasztok. Most vettem egy 2014. es F-Act Cityt,azt szeretném kérdezni hogy amikor gyújtásra adom felvillan az olajvisszajelző lámpa aztán elalszik,ugye nem ez jelzi az olaj hiányát?Ha ez menet közben égve marad akkor kell olajat tölteni bele?Továbbá érdekelne hogy milyen olajat használjak bele?Az előző tulaj elhalálozott sajnos,így nem tudom jelenleg milyen van benne.800km van a motorban,benne van még a gyári fojtás, annak ellenére hogy kínai szeretnék valami minőségi olajat adni neki,munkába járnék vele naponta 2x4km-er a tervezett cél,ha valakinek van valami jó vagy rossz tapasztalata kérem ossza meg velem,sokat barangoltam az elmúlt két napban a fórumon de csak régebbi infókat találtam ez pedig elvileg már újabb modell azoknál amikről gyakrabban szó volt. Székesfehérváron sajnos megszűnt a Keeway kereskedés és javítás így senkitől nem tudtam/tudom megkérdezni a dolgokat pedig sokminden érdekelne,kezdő vagyok a témában,ha valaki tud becsületes robogó szerelőt Fehérváron azt is megköszönném..
Üdv! Ha gyárilag erre a sebre van állítva akkor Lehet egyszerű: nézd meg légszűrő nélkül mennyit emel a suberen a gázhúzás. Ha nem nyitja ki teljesen a torkot, akkor az emelőmembránnál van a fojtás.
Üdv! Ha gyárilag erre a sebre van állítva akkor Lehet egyszerű: nézd meg légszűrő nélkül mennyit emel a suberen a gázhúzás. Ha nem nyitja ki teljesen a torkot, akkor az emelőmembránnál van a fojtás.
Hello. Kerdesem a kovetkezo. Adott egy 49 ccm es roller. (Rex) es az a problema vele h ha fel van toltve az aksi akkor faszan indul oninditorol viszont masnapra lemerul vagy kicsit kesobbre es igazabol onnantol semmi. Se a berugokar nem inditja se ugye az onindito mert lemerult az aksi. namost a toltesszabalyzot kene kicserelni vagy a generatort? Vagy tudjatok h mitol lehet? Koszonom szepen.
ha ugyvan irjatok meg mailben is legyszi hatha itt nem veszem eszre.
Van egy Baotinan Tanco49robogom 4 utemu, megrepedt a blokk de mostmar elegsokminfent cserelni is ken benne ezert inkabb kcserelnem az egesz blokkott az lenne a kerdesem hogy melyik tipusok kompartibilisek ezzel a mocival?
Rieju toreo 50 4t robogóm van, egy jó ideje működésképtelen. A probléma az, hogy indítás után, ameddig sztenderen van a motor és a hátsó kerék szabadon tud pörögni, szépen is jár, de amint a kerék ellenállásba ütközik, azaz hátsó fékkel blokkolom a kereket vagy lerakom a sztenderről, elkezd dadogni a motor és eltűnik belőle minden erő.
Esetleg ötlet, hogy mi lehet a probléma, vagy találkozott már valaki ilyennel?
(Tökmindegy a típus, a Yoyo 4t is ugyanezt csinálja, ugyanaz a motor és környezet.) Motor teljesítménye rendben. Végsebesség rendben. A gyertya szép. Kuplung, vario, szíj OK. Egyetlen bajom van vele, hogy elinduláskor olyan rossz a gázreakciója, hogy az valami szédületes. Nagyon lassan pörög fel a motor. Van, hogy felpörög egy pillanatra, majd visszaesik és onnan pörög fel. 1-2 mp "csak", de bosszantó. Próbáltam az alapjárattal variálni, a súbertűt ide-oda tenni, az alapjárati csavart is mindenfelé állítani, semmi. Olyan, mintha gázadáskor a súbert nem húzná fel időben a vákuum. A gyorsítófúvóka működik, azt is néztem. Létezik az, hogy ez a fajta karbi ilyen és kész? Vagy van ennek a jelenségnek a megszüntetésére valami megoldás?
Vettem egy 2012 Kawada Commander 125 ccm mocit. Kérdésem az lenne hogy a folytás hol van benne? Ki szeretnénk venni belőle, hogy kicsit jobban menjen. Előre is köszönöm a segítséget.
Adott egy flex tech retro firenze robogó , tegnap nagy esőben jöttem haza , mára a jobbindex folyamatosan égett a bal rendesen müködött, majd a biztositék kiégett. kicseréltem beidult index próbaután újra kiégett.
sziasztok nekem olyan problémám lenne hogy vette egy 50 cm3 keeway hurricane robogot de aksi nélkül még haza tudtam hozni de másnap már nem indult el .benzit kap a gyergyája jó .és nem tudom hogy mi lehet a baj valaki tud nekem tanácsot adni ??,
na végre összeraktam a robogót. Működik. Az egyik fúvóka le volt szűkülve. A gyorsításnál van gond: meg-megtorpan a motor félgázon túl. A golyó amely eltűnt a gyorsítófúvóka alatt volt. Kipótoltam hasonlóval, de ez még nem igazán jó. Ennek a golyónak a pontos mérete kéne!
Rendben, köszi! Először csak átmostam a karbit, de semmit sem jelentett neki. A membránja nem szakadt. Úgy nézem, hogy a fúvókák is átjárhatóak. Levegővel kifújatom még a karburátort.
Sziasztok! Van egy kínai 4 ütemű 50 ccm robogóm. Beindítás után rögtön leáll. A karburátorra gyanakszom (CVK), de ha valakinek jobb ötlete van, szívesen veszem a segítségét. Az úszóházban lévő alapjárati fúvóka alatti golyó méretére is szükségem lenne-elveszett! Előre is köszönöm a segítségeket