Ha tul nagy a kartergáz akkor történhet ilyen vagy pedig maga a kartergázelvezetésel van a gond. Igen nem lehet megmondani mi a gond vele legalább is én nem tudom igy neked igy megmondani. Már nem emlékszem h ott van e olajnak kis elvezető futar a szimering és a csapágy közt mert ha az elvan dugulva akkor megint lehet ilyen probléma.
Szere28 kicsi segítséget kérnék 2004-es 150 cm3 -es (rotax blokk) Leohoz. A variátor felől a főtengelyről elengedett a szimering és elfolyatta az összes olajat a variátorházon keresztül. Levettem a variátort eltakarítottam mindent és egy új a gyári leírásnak megfelelő 25x52x7 szimeringet vettem amit be is tettem, majd finoman bekocogtattam a helyére úgy hogy látszódott a "letörés" fészekben. ezután összeraktam, új olaj (1 Liter) majd próba indítás dekni fedél nélkül, kb 3-5 perc alapjárati pöfögés után egy szisszenő hang és "kilövi" a szimeringet és folyik az olaj a variátorházba. Ezt a 2x csináltam meg. Mitől lövi, szisszen el az új szimering? sok olajat tettem volna és túl nagy az olajnyomás? (bár az előírt 1 litert tettem bele) vagy a főtengely elkopott?
Aki megcsinálja neked. Hát azt sem tudjuk merre fele vagy országban. A másik h ki csinálja meg szinte bárki aki ért a motorokhoz. Akár egy autószerelő is.
Ja és ha indítózás előtt kiveszed a gyertyát, azon nem látsz semmit. Még kint szikrát is ad. Gyertya nélkül megtekertetve kidolgozza a vizes üzemanyagot a motor és visszatéve ugyanaz a gyertya már fogja indítani. Ez a véleményem.
"sokat indítózok mire kiveszem a gyertyát már tele van üzemanyaggal. " Akkor indulna, ha így lenne. De szerintem vizes üzemanyaggal, ami már elektromosan vezetőképes és a gyertyában rövidzárlatot okoz. Amikor nem indul és kiveszed a gyertyát kint nézd meg, hogy ad e szikrát.
Köszi, ha több napot áll és indítás előtt kiveszem a gyertyát az mutathat vmit a gyertyán? Amúgy szépen ég csak ugye, ha reggel mondjuk elsőre nem indul be és sokat indítózok mire kiveszem a gyertyát már tele van üzemanyaggal.
Szia: Nem olyan régen raktam össze én is a motrot, nekem is henger fej tömitést kellet cserélnem , igy jólett. Nekem más képpen jelentkezet , hogy hengerfej tömitést kell cserélni ,ugyanis a motor olajszint megnöt , hütöfolyadékom meg eltünt. Szere tanácsát meg fogadmeg , meg olvasni , olvasni ,és megint csak olvasni az elejétöl, hogy megismerd a motorod . Szia és további szép estét