Keresés

Részletes keresés

Daty Creative Commons License 2008.07.30 0 0 24
Az igazság az, hogy már voltunk itt-ott, csak épp fényképezőt nem vittünk.
Végigmotoroztuk már Eger és környékét, Aggtelek és környékét, stb...de fényképező nélkül!:-(
Az ott pihent csendben az róasztal fiókban otthon:-)

Széles utat!

Daty
Előzmény: bgstrom (23)
bgstrom Creative Commons License 2008.07.30 0 0 23

Azon gondolkoztam, hogy a telefonszolgáltatók elég gyakran adnak ingyen készülékeket az ügyfeleiknek. Kaptam én is párat már. Az egyiket amiben van fényképező oda adnám neked, hogy készíts már pár képet a túráidról, mert látnám ha látnám és szívesen :)

Tudom, hogy sok pééz egy fényképező, ezért adnék neked ingyen egy gépet, csak képet rakj már be a 3 kerekűűűűdről ahogy nem az udvarban pózoltok !

lééccci :) 

Előzmény: Daty (22)
Daty Creative Commons License 2008.07.20 0 0 22
Harmadik tankolás:

11,02 L 291 km-re, tehát 3,78 és ebben minden van.

Amúgy 939 km van benne, kedden reggel 9-re visezm ezres szervízre.

Motorolaj, olajszűrő, hátsó agy olaj csere, munkadíjjal együtt itt Miskolcon 20.000 Ft.

Ma mentem vele óra szerint 145-öt, nem tudtam tovább pörgetni, mert a forgalmi helyzet nem engedte. (Lelassítottak az autósok!:-DDD)

145-be pillanatok alatt beleugrott, még volt kicsi gáz, de szerintem ha nem fogyott volna el az út, akkor is max. 150 lett volna a vége.

Kis oldalszél volt, de még így sem tűnt instabilnak.

Ja, természetesen egyedül voltam!:-)

Széles utat!

Daty
bgstrom Creative Commons License 2008.07.16 0 0 21
 A hétvége nem valami rózsás, de azért talán lesz némi tekeregésre alkalmas pillanat.
Előzmény: Daty (20)
Daty Creative Commons License 2008.07.15 0 0 20
Szia Somas!

Köszönöm szépen!

Széles utat!
Daty
Előzmény: Somas (19)
Somas Creative Commons License 2008.07.14 0 0 19

Szia Daty Mester!

 

kíváncsi voltam, h van-e mp3 fórum és van! bár ez Tőled nem meglepő, rutinos topicnyitó vagy! ;-))

 

jók a képek és a leírásod is, sok ezer balesetmentes km-t Nektek!

 

bqstrom képein sem rossz a fekete... motor!:-)))

 

Üdv!

 

Daty Creative Commons License 2008.07.13 0 0 18
Szia Jim!

Hát az tuti, hogy igazából néhány nagy arcnak majd akkor okoz meglepetést a vas, ha látják, hogy a 120-130 nem gond neki, és a szerpentinen sem szarja össze magát!:-)

Természetesen, ha tudok, megyek veletek szlovákiába!

Széles utat!

Daty
Előzmény: jim32 (16)
Daty Creative Commons License 2008.07.13 0 0 17
Szia Bezz!

Való igaz, a szélvédelem leírásáról elfeledkeztem, köszi a kérdésedet!

Egy szó még a fékekhez: gyárilag fém fékcsövek vannak rajta, ami nagy szerepet játszik a hőmérséklettől független kiváló fékteljesítményhez!

Deréktól lefelé nincs értelme beszélni róla, hisz egy csepp szél, eső nem sok, annyi sem éri el a vezetőt az idomok kialakítása miatt.:-)

Szélvédelem deréktől felfelé: Mint látjátok, elég alacson a légterelője.
Ennek ellenére, én is elcsodálkoztam, hogy mennyire jól eltatlálták!
170 centimet szinte teljesen megvédi.
Gondolom magasabb vezetők érzik a fejükön a szelet, de lehet hozzá pleximagasítót kapni.
Minden esetre nem bánom, hogy a DL után, az állandó fejrázás, és turbulencia elmaradt!
Még valami: mikor megvettem, gondoltam, egy kézvédőt igazán tehettek volna rá.
De!
Ez is felesleges, mert a szélvédő olyan szélesen és szögben van kialakítva, hoyg a kezedről is letereli a szelet.
Legalábbis nagy részét.
Én ujjatlan kesztyűben vezetgetem, mégsem fáztak az ujjaim végei.

Oldalszél stabilitás: gondolom ismét a 3 kerék, és az alacsonyabb súlypont előnyére írható, hogy sokkal könnyebb vele oldalszélben motorozni, mint egy magasabb súlypontú vassal.
Sajna a mostani szeles időjárást tekintve, volt benne részem bőven!:-(
De mint írtam, knnyebben elbántam vele, mint a 650-essel.

Várom továbi kérdésedet, esetleg azt, hogy mit fényképezzek le róla közelebről!

Széles utat!

Daty

Előzmény: bezz (15)
jim32 Creative Commons License 2008.07.12 0 0 16
Szia!

Integetés miatt ne izgulj: ha átülök a robogóra, engem is csak kevesen vesznek motorosszámba. A múltkor nagy lelkesen integettem egy kék FJR-esnek - levegőnek nézett. (Nem tudhatta, hogy nekem is van, de akkor is).
A legjobb épp tegnap volt: sportmotor (honda valami) megelőz a Prielle Kornélián a lámpánál, kihajt a zebrán túlra, és amint megáll a forgalom, kanyarodik is a lágymányosi felé. Köszönés persze nuku.
Piros-fehér bőrcucc, szép mintás bukó, az igen.
Én megvártam a zöldemet, utánamentem, kanyarban utolértem. Nem bírta negyvennel bevenni azt a rohadt kanyart, ha nem fékezek, nekimegyek.
Szerintem egy pár nagyarcot te is meg fogsz viccelni a szerpentinen:-)

Örülök, hogy tetszik a vas, majd motorozzunk együtt párszor!
Én 2 hét múlva elporolok pl. a nordkapphoz, nem jössz? :-))

(Ez vicc volt, de Szlovákiába gyere velünk, megyünk kb. hetente.)
Előzmény: Daty (14)
bezz Creative Commons License 2008.07.12 0 0 15

Hali!

Szélvédelme milyen??

Előzmény: Daty (14)
Daty Creative Commons License 2008.07.12 0 0 14
Kedves Motoros Barátaim!


Eddig azért nem írtam, mert nem akartam abba a hibába esni, hogy 100 km után áradozzak a gépemről.
Most 500 km van benne, szerpentin, autópálya, város, falu, rossz út, 2 személy stb....
Úgy gondolom most már reáisabb képet tudok festeni a motorról.
Kezdeném.
A legszomorúbbal.
10 motorosból kb 1-2 int vissza, így hát én is kezdek leszokni az integetésről.:-(
Eddig ezt csak a csopperes kollégáktól tapasztaltam, de mióta az Mp3-on ülök, nem egy DL ment el úgy mellettem, hogy a vezetőjük nem intett vissza.
A másik szomorú tény.
Aki csak megáll mellette, az két dolgot jegyez meg a fiának, feleségének, vagy aki épp mellette áll:

- na látod fiam, ilyet veszünk neked is mert 3 kereke van, nem tudsz vele felborulni.

másik:

- szép kis játékmotror ugye fiam?

Félre ne értsetek, nem a hiúságomat sérti, hanem az, mint amit előbb taglaltatok.
Hót analfabéták a motorhoz, mégis azonnal "szakvéleményt" mondanak a dologról, holott sosem láttak ilyet, legtöbben még képen sem, hisz elárulta a kereskedő, hogy borsodban ez az első.

Néhánynak, aki vette a fáradtságot, és kérdezett, annak megpróbáltam elmagyarázni, hogy igen is eldől, stb... de süket fülekre találtam.
Na innéttől kezdve nem exponáltam magam, hagytam, hogy megnézzék, és rájuk hagytam mindent.

No, ezen kis bevezető után próbálok objektív, tényeken alapuló véleményt, írni az új szerzeményről.

Fogyasztás: első tank benya, autópálya, egy személy: 298 km 10,89 l benzinnel.
Vagyis 3,65.
Ez szerintem nem rossz egy bejátartós motortól.
Természetesen már most látszik a benzinszintmérőn, hogy mindez 2 személlyel, városi közlekedésnél, rosszabb utakon több lesz valamivel, de erről majd írok ha ott tartok.

Satbilitás: szerintem elfogulatlanul is írhatom, hogy sokkal stabilabb, mint bármelyik motor, hisz a 3 kerék épp ezt acélt szolgálja.
Már most sokkal nagyobbakat fektettem vele, mint a DL-le bármikor.
A majrécsík a gumi szélén már csak kb 5mm.:-)
Az eleje eddig egyszer sem csúszot meg, a hátulja azonban igen, de egy kis korrekcióra azonnal megszűnt a csúszása.
Kanyarodás: egész más, mint egy kétkerekű, de úgy gondolom, hogy ez természetes.
Szó szerint úgy értsétek, hogy mintha sínen kanyarodna.
Kicsit nagyobb kanyarívet fog, még ha kiülök, és rádőlök, akkor is.
Az utóbbi 100 km-en azonban már kezdek rájönni a nyitjára, tehát lassan ugyan úgy és olyan kanyaríven tudom dönteni, mint anno a 2 kerekűeket.

Fékek:nem csalnak a leírások, valóban klasszisokkal (szakemberek szerint 20-25%) jobb a lassulása, de ez sem csoda, hisz 3 részen fexik fel az útra, nagyobb a tapadási felülete, ami pl fogyasztásnál nem egy nagy előny!:-(

Erő: 34 LE, nem egy csúcs.
De ettől függetlenül mindenféle erőlködés nélkül ment felfelé Aggteleknek a szerpentinen 2 személlyel.
Gorsulás: én kielégítőnek találom, pedig mivel bejáratós, nem pörgettem szét az agyát.
Minden további nélkül, különös rákészülés nélkül lehet vele előzgetni a 100-110-el közlekedő járműveket még 2 személlyel is, csupán gázadás és már le is maradtak, és még csak nyélgáz sme kell.
Hogy a gyorsabbakat is lehet e majd így előzgetni, azt nem tudom, mert eddig 2 személlyel a max sebességem 120 volt, az is csak előzések erejéig.

Méret: Nekem is és az asszonynak is ugyan olyan kényelmes mint a DL volt.
Talán még nagyobb is az ülése.

Ülésmagasság: 780 mm, de mivel robogós jellege van, a lábtartó miatt nagyobbat kell terpesztenem, így kb úgy ér le alában mint a leültetett 650-esen.
Ennek ellenére, az alcsony súlypont miatt, sokkal, de sokkal könnyebb megtartanom, mint a DL-t volt.
Ez is billent már meg 2x, de simán meg tudtam fogni, a 244 kilós száraz súlya ellenére, még az én 65 kilómmal, és 170 magasságommal, és csekély fizikai erőmmel is.

Nem beszélve a 3 kerékről, és a villazárról, ami használatába kezdek belejönni, és tegnap Miskolcon már csak vagy 2x tettem le a lábamat.:-)

A 3 kerék stabilan tartja még 2 személlyel is.
Az igaz, hogy ha megbillenve zárom le a villazárat, akkor elinduláskor azonnal korigálni kell, de ha számítok rá, nem okoz nehézséget egy kis ellenkormányzás.

Csomagtér: 65 liter, azt hiszem ezzel elmondtam mindent.
Illetve mégsem.
A teljes értékű bukó, vagy a felnyitható nem fér bele, más akiképzése a csomagtérne.
Inkább nagy és laposabb.
Na azért annyira nem, hogy egy nyitott bukó ne férne bele, sőt abból ketttőt is elbír, és még bőven van hely mellette.
A digitálsi kijelző, és a fedélzeti kompjúter mindent kijelez.
Bordés ékszíj csere, variátor csere, szervíz ideje, stb.
Tartalék szinthez érve, a napi számlálóról azonnal a tartalék kijelzőre vált, és számolja, hány kilométert mentem tartalékon.

Hang: mivel 4 ütemű, 4 szelepes egy hengeres, király hangja van, még gyári dobbal is, szépen hallani, hogy viszaszív motorféknél!:-DD
A tetszmotoron Raptor dob volt, az meg egyszerűen isteni vol, még az asszonynak is tetszett, mély, lassú erőteljes pöfögés.

Ez még a jövő zenéje, de csábít a gondolat, pedig mint tudjátok nem voltam híve a sportdoboknak.
Annál is inkább, mert vágni sem kéne ha cserélném, mert rádugós, bilincses a könyöknél.
Csak azt nem tudom, hogy ha lecserélném, kellene e valamit utánaállítani az adagolásnál!

Ti tudjátok?

Úttartás: nagyon féltem, hoyg túloznak a tesztek, és a 12" elől nagyon kevés lesz ahhoz, hogy kisimítsa alattam a áldott magyar utakat!
Hát...kellemesen csalódtam!!:-))
Nagyon rossz utakon is teszteltem, ahol már jártam a DL-le, hogy tudjak viszonyítani.
Eredmény nagyon pozitív!
A DL 19" és a 17" ellenére maximum annyira rázott, a 12" mint a DL.
Egy szállal sem jobban!:-)
Egyre allergiás csak: a merőleges úthibákra, rossz minőségű, merőleges vasúti átjárókra.




Talán egy szuszra ennyi.

2 dolog amit tudom, hogy nem fogok szertni:

- a 34 LE

- a 140-150 km/h-s végsebesség.

Eddig még egyiket sem tapasztaltam, hogy hátrány lenne, hisz nincs róla tapasztalatom.
De az is lehet, hogy csak az írígység beszél belőlem a DL 67 lova és 190 km/h-s óra szerinti sebessége miatt!:-DD

Minden estere az biztos, hogy ha nem zavartok el közűletek, a 120-130-as túratempót simán fogom tudni tartani vele még 2 személlyel is.
Hát a Glocknerre nem indulnék el vele, vagy ott tutira lemaradnék, de szerintem máshol tartanám a tempót.

Ja, még valami, minőség: eddig mindenhol szépen eldolgozott, passzentos felületekkel, hegesztésekkel, illesztésekkel találkoztam, nem nyikorog, nem rázkódik, nem kotyog sehol.


Összegzés, ami szerintem már szubjektív lesz: sokkla, de sokkal jobban bejött, mint a DL, holott, mint olvastátok 500 km van benne.
A váltogatás nem hiányzik egyáltalán.
valahogy sokkal magaiztosabbna merek vele elindulni bárhová is, amit a dL-ről nem mondhattam el.
Mindíg olyan útvonalat terveztem, hogy kerüljem a városokat, lámpákat, vagy ahol meg kell állni.
Az Mp3-at lábon hoztam haza Pestről, a legnagyobb forgalomban, még sem féltem úgy, mint pl egy Miskolcon való átvonulástól a DL-lel.
Az az igazság, hoyg legszívesebben le sem szállnék róla, és már megbocsássatok, de ezt a DL-nél soha nem érzetem.
Annál azt éreztem, hogy amikor betettem egy gurulás után a garázsba, hálát adtam az istennek, hogy épségben hazaértünk, dőlés, vagy perec nélkül.


Na szóval ennyi.

Szóljatok, ha valamit kihagytam, és ha valamiről közelebbi fotót akartok.

Végezetük néhány kép:



Széles utat!

Daty
bgstrom Creative Commons License 2008.07.12 0 0 13

Kerestem egy kedvedre valót :))))

Ne félj én bottal se piszkálnám , tied lehet :)))

 

Előzmény: jim32 (11)
bgstrom Creative Commons License 2008.07.12 0 0 12

Mondjuk ide is be lehetne tenni az új szerzemény képeit, kissé részletesebben, legalább úgy, ahogy a kollégák a DL fórumban szokták anno mikor nyitottad azt a topikot :)

Ja értem, tekered a gépet és nem érsz rá fórumozni :)))))

Előzmény: Daty (10)
jim32 Creative Commons License 2008.07.07 0 0 11
Hát, ez a csaj elég ropi.
Talán így akar a súly/lóerő arányon javítani...:-))
Előzmény: bgstrom (9)
Daty Creative Commons License 2008.07.06 0 0 10
Köcce Bq!:-)
Előzmény: bgstrom (9)
bgstrom Creative Commons License 2008.07.05 0 0 9

Csupasz csajos képet nem találtam neked, de ez a néni is megteszi :)

 

bgstrom Creative Commons License 2008.07.05 0 0 8

Ne keseredj el.

Viszmajor.

Előfordul.

Ez égi jel. Lehet, hogy elnyaltál volna ha most megkapod és a felhőtlen örömöd elragad magával.

Ne feledd, hogy ez a pilincka is csak motorkerékpár. Azaz ugyan úgy el tudsz nyalni vele mint a régi libakergetőddel. Szóval csak óvatosan és higgadt fejjel Vazze :DDD

 

 

Előzmény: Daty (7)
Daty Creative Commons License 2008.07.04 0 0 7
Szopás van!:-(
Leghamarabb jövő csütörtökre lesz meg.
Elírták az alvázszámot, és a rendszámkiadáskor derült csak ki az okmányirodában, úgy hogy most kezdődik minden előről.:-(

Előzmény: Daty (6)
Daty Creative Commons License 2008.07.04 0 0 6
Szia Bq!

Hát még én hogy várom!:-)
Ma délután 5-re ígérték, hog ykihozzák Miskolcra a helyi kerteskedőhöz.
Minden ok, ma reggel már csak a rendszámért mennek.
A miskolci kereskedő meg ma árúért, és vele küldik, olyan 2 felé indul.
Kíváncsi leszek, betartják e a szavukat.
Na az tuti, hogy érdekes egy teremtmény!:-)
Mint egy quaddal kersztezett rodogó, és mége gy kis kanál méhecske gént is tettek bele, mert szerintem az eleje olyan, mint egy méh.:-D
Mégis, mikor elindultam vele, annyira kellemes volt, hogy szinte el sem hittem.
Pedig mikor felültem rá, nagyon vakargattam a fejemet!:-)

Amint megkaptam, teszem a képeket!

Széles utat!

Daty
Előzmény: bgstrom (5)
bgstrom Creative Commons License 2008.07.04 0 0 5

Szia Daty.

Mikor , mikor mikor ???

Már nagyon várom a képeket !!!!!

Nem a netes képeket, azt én is láttam, sőt a Decatlon áruház elött meg is néztem egy kiállított darabot.

Érdekes na. Fura a szememnek elsőre az egyszer biztos.

Megálltam mellette az 1000es DL-el.  :D

Szóval ahogy megkaptad a döngicsédet azonnal legy kedves képet róla, mert megnézném ezerrel  :)

 

Keskeny, kanyargós és szerpentines, erdős, off-roados, sziklás, sáros, kavicsos utat.

Ja ezt nem neked, hanem nekem kell kívánni.

Akkor neked :

Széles utat :DDDDD

 

bgstrom

Daty Creative Commons License 2008.07.01 0 0 4
Szia JIm!

Na végre valaki, és ráadásul egy ismerős!:-)
Örülök, hogy benéztél!
Előre le volt beszélve!
Hát, nehéz dolgom lesz, már látom, ugyanis, ha olvastad az egyetlen importőr elárulta, hogy jelenleg Magyarországon 30 darab van belőle!:-)
Az egyik pl egy amputált lábú pesti idősebb úré!:-)
Nem tudom, hogy ebből a 30-ból mennyien neteznek, vagy érdeklődnek is a motorjuk iránt, vagy csak használják.
Minden estere, a környező országokból soknak van már "The Tree Whels Club"-ja!:-)
Hát, én úgy gondoltam, ha eljutok odáig, akkor a Magyar 3 kerekűek neve:


KKKerék Club Hungary lesz!:-)

Ha megjön teszek fel képeket!

Széles utat!

Daty
Előzmény: jim32 (3)
jim32 Creative Commons License 2008.07.01 0 0 3
Na, ez tényleg nem a legpörgősebb topic:-)
Ne keseredj el, az FJR topic is fél éveket hallgatott - aztán most beindult rendesen.
Moto Italiahoz csak bementél, hogy tesztelnél, vagy azért lebeszélted előre a dolgot?
Mondjuk 1 napra én is a kezeim közé kaparintanék egy ilyet.
Előzmény: Daty (2)
Daty Creative Commons License 2008.06.26 0 0 2
Szia!

Én úgy fogalmaznék, hogy érdekes, különleges formájuk van!:-)
Az egyenlőrét azért rtam, mert még nem döntöttem el, hogy melyik legyen, a hónap elején felutazok Pestre a Moto Italiába, és nyomok egy tesztet mindkettővel, és az majd segít a döntésben szerintem.

Te ültél már ilyenen?

Széles utat!

Daty
Előzmény: Törölt nick (1)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.26 0 0 1
egyenlőre?
Előzmény: Daty (-)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.26 0 0 0
0rt0péd egy f0rmájuk van :)
Előzmény: Daty (-)
Daty Creative Commons License 2008.06.25 0 0 topiknyitó
Üdv Mindenkinek!

Ma döntöttem el, hogy szeretnék egy ilyen háromkerekűt.
Egyenlőre, hogy melyiket azt nem tudom.
A döntésben várom segítségeteket, jó, és rossz tapasztalataitokat!
Amit tudok, én is megosztom veletek, bár ez egyenlőre vajmi kevés, és csak olvasgatáson alapszik, nem tapasztalaton.:-)
Eddig DL 650-et hajtottam.


Széles utat!

Daty

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!