Szia!Nekem van egy komplett rv4 es blokkom teljesen hiánytalan,Ha érdekel megbeszélhetjük.Polini 70-es henger van rajta.35 ezerért adom az egészet.önindító,gyujtótekercs is rajta van,ajándékba adok egy gyári légszőrőházat, és egy jó állapotú membránt is.Am6 blokkot építettem az enyémbe ezek nem kelenek hozzá.
50-esbe van 3, és négy sebességes is, a kerékméretet nem tudom fejből, de nem volt túl nagy választék tavaly mikor újakat vettem, nem a leg álltalánosabb méret, de elég nagy és széles is hátul.
Én is csak most találtam meg ezt az oldalt, igaz még csak két éve van Red Rose-om. Az alkatrész tényleg gáz, most volt egy motor felújításom, az volt a problémám, hogy csak tolásra indult. Most a teljes generál után már csak egy problémám van, csak tolásra indul. A szerelő szerint a lendkerékben a mágnes veszített a mágnesességéből, így ha működik az önindító, akkor nem elég a szikra az elinduláshoz. Bontott lendkereket tudtok e valahol 50-es eredetileg a motor, a gyárból 102000Ft lenne egy új. Gondoltam akkor inkább tologatom :-)
Szia! Nem tudom sikerült e meg oldani a hibát. Nekem hasonló gondom volt. Elszált a tekercsem meg a jeladóm az alaplapon ami tönkrevágta a gyujtás elektronikát. Kaptam egy-egy használtat. 50-ig ment és utánna mint amit visszatartanak. Elötte vitte a 80-85-öt.Akkor mondták hogy a gyujtáselektronikából 2 féle egyik gyárilag folytott. Ezen kívöl a lánckerekek fogszáma is változtat a sebességen.
Sziasztok! Segítség kellene a mocihoz. Alapjáratkor ha a lámpát felkapcsolom az fordulat visszaesik.Ilyenkor a fényszóró csak pislákol.Ez akkor igazán ciki mikor sötétben pl. kereszteződésbe érek és meg kell állni.Mi lehet az ok? A gyújtás alapot komplett kellet cserélni úgyhogy az új. A feszabályozót is most cseréltem újra.
Köszönöm, meglett a hibás, csak nem találtam meg ezt a fórumot. Az önindító bekapott valami alatta lévő gumit és begyűrte, ezért nem bírta magát megforgatni. Köszönöm a tanácsot! Amúgy Red rose alkatrészeket lehet valakitőlvenni? Érdekelne a légszűrő és a motor közti gumi cső, mert az ényém szétrohadt és csak a szigszalag tartja egybe. Előre is köszönöm!
Sziasztok!Nemrég vettem egy Aprilia Red Rose 50ccm-s motort.múlt héten neki is álltam kitakarítani, mert előző gazdája már elég rég nem használta, éshát egy kicsit rossz állapotban volt.Most gyertyát akarok benne cserélni mert nemnagyon megy a kicsike.20km-en kb volt pár perc pillanata amikor jobb kedvében volt és akkor is a maximum sebessége a 20-at nem lépte túl, amúgymeg kb 5el mentem egész úton.olyan mintha valami visszafogná a mentben, mintha be lenne húzva a fék menet közben.nem engedi felgyorsulni a motort és nemtudom hogy mi baja lehet...meg sajnos nemis nagyon értek hozzá.tudnátok segíteni hogy mi lehet vele a probléma?
Tényleg nagyon leült ez a topik,ez talán azért van mert kiveszőben vannak a Red Rosok.
Sokan inkább robogót vesznek, egyszerőbb vele közlekedni,olcsóbb fentartani.Viszont azt
az élmény amit ez a motor tud nyujtani egy fiatal kezdő motorosnak,más motor aligha tudja nyújtani.Ha lehetőség lenne rá biztos visszavinék 1-et időgéppel fiatalkoromba.Nekem is ez a
kis gép hozta meg a kedvet a motorozáshoz.Végülis nemtul vészes a fentartása sem,az enyémhez nemnagyon kelett.láncon lánckeréken kivül semmi.2szezont használtam,megbízható kis gép volt,azzal jártam munkába,mindenhova.Szerintem aki szereti a motorokat, kár egy ilyet kihagyni az életéből. üdv mindenkinek:Toni.
A fényképről egész pofásnak tűnik, bár nekem gyanús az alacsony ár, de mindenképpen meg kell nézni! Ha megnézed nem sok ilyen típusú motort találsz a neten és ha van is akkor 170-200 körül mozognak, de lehet hogy én tévedek! Jó lenne ha más is hozzászólna!
Sokat én még nem tudok mondani, mivel néhány napja jutottam egyhez rossz állapotban, amit én tudok elmondani hogy alkatrész ellátása elég nehézkes és nem is a legolcsóbb de ezeket feledteti az hogy egy ilyen motorod lehet!
Olvass vissza néhány oldalt és meglátod hogy sok szépet írnak róla, én is régen vágytam egyre és nem bántam meg, bár még nem üzemképes az enyém.
Kezdő motornak szerintem tökéletes, alacsony, kényelmes, könnyen fordul, szerintem tökéletes választás de lehet van aki másként gondolja! Egyenlőre én ennyit tudok mondani.
szeretnék tanácsot kérni! amikor megláttam az Aprilia Red Rose-t teljesen oda voltam meg vissza. nagyon megtetszett és mivel most csinálom az moped jogsit ez lenne az első motorom. még nagyon kezdő vagyok a témában és szeretném ha mondanátok véleményt. első motornak megfelelő? mik az előnyei, hátrányai? és mi a véleményetek erről:
Mivel a napokban szert tettem egy aprilia red rose 50 típusú sasra ezért gondoltam szétnézek a neten ekkor találtam erre a fórumra, szépen az elejétől végigolvastam a hozzászólásokat, de amint látom mostanra szinte megállt az élet! Eltüntek a red rose motorok???
Ha valaki tud alkatrészellátásról reális áron azt megköszönném! Az enyémre ráfér egy kis felújítás, az előző gazdája nemigazán foglalkozott vele!
Nekem is ugyan ez a gondom, és szétszedtem az önindítót, elől a fogaskeréknél takarísd meg hogy könnyen járjon a fogas, ha ez nem segít akkor szénkefe a hibás!
Egy 90-es red rose-om van. Az a problémám vele, hogy nem indul. Az önindítót nyomva a motor erőlködik, de nem indul, lassan forog csak és "nyekereg". Először az akksira gondoltam. Feltöltöttem, de nem lett jó. (Még ki is folyt belőle a cucc) Szóval vettem egy másikat, egy újat, de azzal is ugyan ez a probléma. Ötlet? Tanács? Minden segítséget szívesen elfogadok!
92-es évjűratú, 125-ös Red Rost hajtok. A motor Power szelepes. Meg tudnátok mondani, hogy meddig lehet pörgetni a nélkül, hogy széthajtanám? Tapasztalatom szerint olyan 6000-es fordulatnál kezd komolyan húzni a gép.
Nekiláttam felújítani a motorom redrose 92-es, gondoltam megnézem a teleszkópokat is az egyik igencsak gyenge volt így szétszedtem, ami nem volt nehéz csak széthúztam és ennyi, kérdezem ez normális, a másik, hogy nem volt bene rugó, csak két szimering és olaj.
Esetleg valaki meg tudná azt is mondani milyen szimeringek kellenek bele mert csak az alsón látok számokat a felsőn nem.
50-es vázba van a haveromnak az AM6-os blokk.Belemegy csak beállitás kérdése.Nekem saját tervezésű rezó van rajta amivel alacsony fordulatszámon elérem a max nyomatékot.Kb 3-4 ezren húz.Tovább nem is szereti ha pörgetem.Nem 10ezres fordulaton közlekedem vele.A karbiddal az a gond hogy kevés levegőt kap a blokk és a nagyobb fúvókával,vagyis több benzinnel próbálja pótolni a levegőhiányt.Te erőt akarsz belőle de ő csak több benzinnel tudja ezt produkálni.Ezeknek e cruiserereknek egy négyütemű blokk lenne az igazi.Azzal szép lenne a hangja is.Én beérem a két ütemmel és sok hangtompítót használok hogy ne halják.De akárhogy is ezen a mocin mindíg menézik az embert.
Azt láttam, de az 125-ös váz, állítólag az 50-es vázba nem megy bele az AM6-os. Nem is akarnék száguldozni a nagyobb motorral, csak azt szeretném, hogy alul kényelmesebben tudjon húzni. A karbival még szórakoznom kell, mert lehet nem rávaló. Túl kicsinek érzem a torkát, és ha a fúvóktát hozzá mérem (65-75) akkor durrog, mint vadászpuska. Viszont ha beleteszem azt a 100-as körülit, amivel vettem, akkor megy szépen, kényelmesen.
Kellene egy AM6-os kölcsönbe majd valahonnan, amíg belepróbálom.
Az igazi viszont egy 4 ütemű 125-ös pitbike blokk lenne!! :)))
Red Rose 125-ön a műszer panelen felül van 2 piros lámpa. Mivel az írás teljesen le van kopva, nem tudom mit mutatnak. Egyik gondolom olajszint lehet...