Keresés

Részletes keresés

Lovrin Creative Commons License 2021.09.05 -1 9 9397

Ez az ember már azt sem tudja mit beszél.

Előzmény: f_k (9396)
f_k Creative Commons License 2021.09.04 0 2 9396

https://magyarnemzet.hu/belfold/2021/08/kerekparutfejlesztes-putnok-kornyeken

 

"Eger-Szilvásvárad-Putnok vasútvonal másfél évtizede nem üzemel, de bízom benne, hogy a most elkezdett Eger-Szilvásvárad vasútvonal felújítását követően a Szilvásvárad-Putnok vonalat is helyreállítják – hangsúlyozta Fónagy János, aki szerint a térség kötött pályás közlekedésének helyreállítása idegenforgalmi szempontból kiemelt fontosságú." 

Freebob Creative Commons License 2021.08.10 0 2 9395
Freebob Creative Commons License 2021.08.10 0 0 9394
Abymot Creative Commons License 2021.07.22 0 0 9393

Köszönöm szépen, ez hiányzott.

Bosszantó, hogy a cellákat nem állítják be, mielőtt pdf-be konvertálják, vagy tennék fel excelben (is).

Előzmény: alex_86 (9392)
alex_86 Creative Commons License 2021.07.22 0 1 9392

35516 mindkét motorja és a mellék megy 5531-essel Füzesabonyba. Az eleje ott alszik, másnap 5510-el kezd, vége megy Egyekre 6621-ként.

6631 fordája: 36563(3/3) - Kál - 25028(4/1) - FA- (ÜV) - 6631.

Utóbbiban történt változás, amúgy csak az excel celláját nem állították át, nem teljes a fordasor.

Előzmény: Abymot (9390)
király2644 Creative Commons License 2021.07.20 0 3 9391

Épp most reklámozza a NIF az egri elkerülőt, ami kvázi az M25 folytatása...a vasútfejlesztés meg sehol arra, min 1 órával gyorsabb lesz kocsival a térség, mint vonattal, de inkább több :(

Előzmény: Jozsef Csank (9388)
Abymot Creative Commons License 2021.07.20 0 0 9390

Kedves Fórumtársak!

Egy kis segítséget kérnék: az érdekelne, hogy milyen fordába van illesztve az 5531-es, a 6621-es és a 6631-es vonat szerelvénye?

A nyilvános SZVÖR miskolci lapján van két, nyilván hiányos fordasor:

„5510(3/1) - 35512(3/3) - 35517(3/1) - 35522(3/3) - 35515(3/1) - 35514(3/3) - 35523(3/1) -35516(3/3)-"

„5519 - 5510(3/3) - 35512(3/1) - 35517(3/3) - 35522(3/1) - 35515(3/3) - 35514(3/1) - 35523(3/3) -35516(3/1)-"

esetleg ezek folytatása lenne valahogyan az 5531-es, a 6621-es és a 6631-es?

M41 2175 Creative Commons License 2021.07.07 0 1 9389

Cimbi ne álmodj így marad legalább is a felső szakasz arra senki nem fog pénzt áldozni

Előzmény: Jozsef Csank (9388)
Jozsef Csank Creative Commons License 2021.06.26 0 0 9388

Úgy értem hogy az országban mennek a nagyméretű felújitások ezzel szemben az Eger-Putnoki vonalon SEMMI! pedig most tudtam meg hogy 2024-ben Fogathajtó VB lesz Szilvásváradon és a vonal ramaty állapotban van, se jármüfejlesztés se pályaépités!

Abymot Creative Commons License 2021.06.21 0 0 9387

Hogy érted a 87-es vonallal kapcsolatban, hogy helyzet van? A "járványügyi" vonalak egy részén kívül is akarnak megszüntetni?

Előzmény: Jozsef Csank (9386)
Jozsef Csank Creative Commons License 2021.06.20 0 0 9386

Mi van topic társaim elfogyott volna a téma? Pedig helyzet van felújitás vagy leépités,Állitólag nincs pénz. Szerintem AKARAT nincs!!!

Jozsef Csank Creative Commons License 2021.04.10 0 0 9385

Köszönöm nagyon sajnálom a félsorompó elkelne!

Törölt nick Creative Commons License 2021.04.09 0 0 9384

Egerben a Braun-völgynél található vasúti átjáróban vonat és autó ütközött.

Előzmény: Jozsef Csank (9382)
retek2 Creative Commons License 2021.04.09 0 0 9383

halálos baleset 

Előzmény: Jozsef Csank (9382)
Jozsef Csank Creative Commons License 2021.04.09 0 0 9382

Ma a délután 1530-as és a 1830-as vonat kimaradt. Mi történt?

Bzmot 353 Creative Commons License 2021.04.03 0 1 9381

Valószínűleg az Eger-Fehérgyarmat személy lehetett, az volt néha Uzsgyi

Előzmény: Cpt.Dave (9380)
Cpt.Dave Creative Commons License 2021.04.03 0 0 9380

Buta kérdés de tényleg nem emlékszem rá. 2011-es streetview képben járom andornak határát ahol le van fotózva egy Uzsgyi. Akkoriban jobban mozgatott a vasút de ez valahogy nem rémlik. Mikor és hogy járhatott felénk Uzsgyi?

Dincsike78 Creative Commons License 2021.02.05 -2 0 9379

Ujabb tervek a vonallal kapcsolatban! Szerepel benne  vasútvonal Ózdra történő bekötése mint ahogy az Eredeti tervekben szerepelt!https://www.heol.hu/kozelet/helyi-kozelet/tobb-otlet-is-van-a-szilvasvarad-es-putnok-kozotti-vasutvonal-hasznositasara-3357970/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=heol

benbe Creative Commons License 2021.01.27 -1 1 9378

Én is tettem föl egy pár képet a napról: http://www.benbe.hu/gallery/napi-vonatfotok-004/index.php

Előzmény: f_k (9377)
f_k Creative Commons License 2021.01.25 0 0 9377
f_k Creative Commons License 2021.01.25 0 0 9376
Előzmény: f_k (9375)
f_k Creative Commons License 2021.01.25 0 0 9375

https://www.portfolio.hu/gazdasag/20210124/kiadtak-a-figyelmeztetest-budapestre-es-9-megyere-a-nagy-havazas-miatt-466594?amp

 

Képen egy havazás miatt kidőlt fa miatt nyíltvonalon veszteglő Bz Szilvasvárad közelében..

Abymot Creative Commons License 2020.12.23 0 0 9374

Tudomásom szerint novembertől-áprilisig csak napi egy 8 órás műszakot tartanak fenn a vonal szolgálati helyein (korábban valamikor volt erről itt a topicon), abba kb. az férne bele, hogy a reggeli vonat 9.10-kor indul Egerből és kb. 16.50-kor érkezik vissza. De még talán így is jobb volna.

Előzmény: interpici400 (9373)
interpici400 Creative Commons License 2020.12.22 0 1 9373

Ez lenne ésszerű. Azt nem is értem, hogy a 35522-t miért kellett egy órával későbbre tolni, teljesen jó volt az eddigi indulás (-10 perc). A 35523-at célszerű volt mozgatni, hogy pesti vonathoz csatlakozzon (mint ahogy évek óta nem), de szerintem célszerűbb lett volna későbbre, mint korábbra (talán a legkorábban sötétedő időszakot, december-januárt leszámítva) 

Előzmény: Abymot (9372)
Abymot Creative Commons License 2020.12.16 0 1 9372

Mi lehetne szerinted a megoldás? A téli időszakban (amikor csak két vonatpár közlekedik), jobb lenne egy órával korábban Egerből a 35522, és egy órával később Szilvásváradról a 35523?

Vagy más problémát látsz?

Előzmény: Jozsef Csank (9368)
M41 2175 Creative Commons License 2020.12.15 0 0 9371

Pontosan ezt mondtam én is de nem úgy lenne logikus ha felújítok egy vonalat akkor több vonat jobb minőségű szolgáltatásnak kellene lenni. Ennek ellenére ez valahogy a mávnál fordítottan arányos

 

Más korábban írtam emailt 

Előzmény: f_k (9370)
f_k Creative Commons License 2020.12.15 -1 1 9370

Eger felé az órás ütemnek M25 autóút átadása miatt van értelme. 15 perc menetidő megtakarítás ezzel a vasútnak is versenyeznie kell.

A megszűnt sátoraljaújhelyi gyorsok sebesek megtartásával kellett volna megoldani a helyzetet, pl.:  Nyékládháza is elvesztette a közvetlen budapesti eljutást ami Tiszaújváros miatt lett volna fontos.

Budapest-Hatvan között a Gödöllő Hatvan szakasz  kiszolgálás vonatai is részben megszűntek a hatvani személy napközben csak Gödöllőig jár!

80 ason bizonyos szakaszokon egyes állomások így Galgahévíz vagy Hévízgyörk esetén is csökkent úgy, hogy a Hatvan Galgahévíz buszok is megszűntek időközben!

Előzmény: M41 2175 (9369)
M41 2175 Creative Commons License 2020.12.15 -1 1 9369

A 80 90 92 98 nak is

De értelmetlen órás egri ütem nagyon fontos volt pestre.amiatt az egész térséget megszívatták

Előzmény: Jozsef Csank (9368)
Jozsef Csank Creative Commons License 2020.12.13 0 1 9368

Új menetrend pofon a sz..nak az Eger-Putnoki vonalon.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!