Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Schnitzer 525 Creative Commons License 2020.05.24 0 0 21027

Hol van az a helyi bontós? Csak, hogy tudjuk merről vagy. :) Van ilyenem ha nem vagy messze.

Előzmény: mlas45 (21025)
Rumcice Creative Commons License 2020.05.23 0 0 21026

Milyen autóról is van szó? 91-ig volt 524td (E28 és E34), 91-től 525td és 525tds (E34 és E39).

 

Utóbbiakhoz Dunát lehet rekeszteni alkatrészből, előbbiek ritkábbak. Az E34 topicban tudnak neked segíteni.

 

https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9020771

 

Amúgy újban is rendelhető a BMW-től, az 1-2-3-as illetve a 4-5-6-os hengerhez, hármasával. Ha minden kötél szakad.

Előzmény: mlas45 (21025)
mlas45 Creative Commons License 2020.05.22 0 0 21025

1997-es 524 TD-hez kéne elölről számolva 5. befecskendezőhöz menő cső. Az enyém el van repedve a nyaknál :( helyi bontósnak sincs.

Ha valakinek van eladó, vagy tud forrást, megköszönném!

trip2science Creative Commons License 2020.03.29 0 0 21024

Sziasztok!


Imádott 320d-m (adagolós 136 LE) félmelegen nem hajlandó rendesen indulni. Volt-e valakinek hasonló tapasztalata, nem tudom merre induljak a megoldás felé. Egy éve vettem, még ismerkedünk egymással :)

Hidegen izzít és kifogástalanul azonnal indul télen hidegben is. Üzemmelegen leállítva majd újraindítva nem izzít, de rendesen újraindítható. Kb 20-25 perc várakozás után kezdődnek a gondok, ekkorra valamennyit visszahűl a motor, nem izzít és nagyon sok indítózás után (van amikor 10-12 mp) hajlandó csak őfelsége elindulni, rendesen kinyírva ezzel az akkut. Amikor félmelegen elindul, sok fehéres színű gázolajszagú füst jön a kipuffból. Ez néhány másodperc után teljesen megszűnik. Mindegy, hogy a félmeleget melyik oldalról éri el, a jelenség kb ugyanaz (hidegről melegedve majd leállítva, vagy üzemmelegről leállítva)

A motor nagyon jó kondiban van, olajat gyakorlatilag nem fogyaszt, úgy tűnik gondos tulaj volt az előző, meg én is annak tartom magam. Üzemanyag fogyasztása rendben, hosszútáv autópálya 4.8-5, vegyesben 5.6-5.8, csak városban és rövid utakon nem járok. Összesen annyi gond van még vele, hogy tankolásonként (1200 km kb, elfogyaszt fordulatszámtól függően 0.5-1.2 liter vizet. Nagy fordulaton többet, kisebben kevesebbet. A hengerfej tüneteket nem mutatja(olaj jó, kipufogógáz színtelen, vízhőfok középállásban), valószínűleg egr hűtő inkább.

Most nyírta ki teljesen az akkut, ha van ötletetek, kérem osszátok meg, merre induljak. Én szerelem, van mindenem hozzá.

Köszönöm.

Zoli 325 tds Creative Commons License 2020.03.01 0 1 21023

Szia Nekem Garrett GT2556V van fent! 2.2 bár nagy intercooler az adagoló is módosítva lett Motor vezérlő lett még át írva Padon mért adatok 200 Ló és 420 NM 2500 fordulaton kezd el tölteni az igen nagy turbó sem jó mert alacsony fordulaton nem lesz töltés! De simán nem fog be menni a nagy turbó én a  motor tartó bakot módosítottam! a Váltózó geometria meg úgy van be állítva hogy 2 bár körül el engedje a kipufogó gázt és így a turbó sem pörög szét és nem tölt túl! anyibol jó hogy ha gyári BMW turbót teszel fel pl : 330D 530D stbi hogy a felfogatása ugyan az és nem kell sokat faragni nekem a lég szűrő ház alatt lefelé simán el fér és nem feltűnő!  

Előzmény: Setényi Balázs (21022)
Setényi Balázs Creative Commons License 2020.03.01 0 0 21022

Üdv urak! Rakott már valaki 2260-at 25tds-re? Érdekelnének a tapasztalatok, észrevételek, átalakítások minden apróság ami vele jár. Köszönöm előre is a válaszokat!

Zoli.78 Creative Commons License 2020.02.29 0 0 21021

Értem. Csak azért gondoltam mert egy sor további alkatrészt mégiscsak be kell szerezned e36-ból. 

Előzmény: GIBI001 (21020)
GIBI001 Creative Commons License 2020.02.29 0 0 21020

Azért,mert találtam e34eket a közelemben.

 

Előzmény: Zoli.78 (21019)
Zoli.78 Creative Commons License 2020.02.28 0 0 21019

Ha már e36-od van, miért nem e36-ból pakolsz át mindent? Az olajteknőn kívül kellenek majd víz, levegő, olajcsövek. 

Előzmény: GIBI001 (21012)
Zoli 325 tds Creative Commons License 2020.02.28 0 0 21018

Olyan hibakód olvasót keresek amivel tudom nézni a TDS élő adatokat és amivel az adagolót is be tudom állítani! Ha valaki tud ilyent írjon köszi! 

Zoli 325 tds Creative Commons License 2020.02.28 0 0 21017

Egy éve lett fel újítva az adagolóm mérőpadon stbi! 

Keszthelyen Online Dizel Csikós Gyula csinálta! 

Előzmény: csillés1 (21016)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.28 0 0 21016

Bár nekem már nincs tds-em (: , de talán az adagoló fej lesz a hiba forrása) bár a tieden elvileg HDK-s van.  Lehet ki van kopva az érzékelő.

https://forum.index.hu/Article/showArticle?go=88829971&t=9166850  

2675- hozzászólásban látszik a különbség.

 

https://www.forum-bmwfans.com/   itt is ok infó van

 

https://www.darkgyver.fr/reparation-BMW/affiche-fiche-technique-0-0-section-mecanique.html

ez meg nagyon jó szerintem

A google egyre jobban fordít:)

 

Előzmény: Zoli 325 tds (21015)
Zoli 325 tds Creative Commons License 2020.02.27 0 0 21015

Volt 95 évj tds em az nem rángatótt aluminium szívósoros! Légtömeg mérő nélküli volt! A mostani 97 évj tu pedig légtömeg mérős műanyag szívó soros! Több meg hibásodású lehetőséggel! Kipörgés gátlós stbi! Csak a találgatások mennek nagy autószerelő mondja cseréljek vezérmű tengely jeladót! Nincs is benne vezérmű tengely jeladó! :) csak a találgatások mennek sajnos! 

Előzmény: Zoli 325 tds (21014)
Zoli 325 tds Creative Commons License 2020.02.27 0 0 21014

Az jó hogy még van tds :) hát az én 325 tds em az nagy átt alakitáson ment átt csak hogy beszámoljak egy kicsit! 200 ló és 420 Nm Padon mérve :) gyárihoz képest plusz 60 ló :) bár nem tudom hogy valaki tudna e segiteni mért van az hogy rángat ? Mindent ki cseréltem 2 milliót rá költöttem! Vagy még többett is! A 3 év alatt mióta meg van még teljessen gyárin is rángatott! És az alap járat is ingadozik! Az összes szenzor ki cserélve! A kettős tőmegütől kezdve a kardán felfűgesztő csapágyig minden! De mivel álló helyzetbe is rángatózik a motor ezért való színű nem a hajtás láncba van a hiba feleslegessen cseréltem a kettős tömegüt is és a kuplung surlódó tárcsa is gyári színtű szinet semmi kopás nem volt rajt gyári bmw alkatrészek voltak benn! Rá költöttem három százat és még mindig rángatózik mar a motor cserén gondolkodom! Bár a motor nem csörög zörög nagyon huzz nagyon megy! De a rángatózás okára nem jöttem még mindig rá! Ja és az űzemanyag rendszer is rendbe van! Találkozott már valaki ilyen tűnetekkel? Nyomom bele a pénzt mindent ki cserélek és még is a rángatás meg marad :( valakinek ötlete van?  

Richie 2 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 21013

Én vagyok és van 3db is !!  :)))

Előzmény: Zoli 325 tds (21010)
GIBI001 Creative Commons License 2020.02.26 0 0 21012

Halihó

E36 18tds motort meguntam.

A helyére szereztnék egy 34 25tds berakni.

Mivel kell számolnom az átalakításkor?

Olajteknő,váltó?ezeket néznem kell egy e36 25tds-ből?

Az e34 kábelkötege motorvezérlővel tudom párosítani az e36-ot vagy néznem kell azt is egy e36-ból?

buruss Creative Commons License 2020.02.24 0 0 21011

De van! Annak minden nyűgjével :D

 

Konkrétan látom van ilyen friss sztori. nekem is 95 utáni EWS II. kocsim van és nekem is elpusztult az immo. 

(utángyártott kulcsház,hol látta a csipet hol nem,valszeg elugrott a kód, mindegy is)

Mit kell zárnom hogy tekerjen az önindító? vezérlőt cseréltem egy olyanra ami már ki van csontozva,önindítót rövidre zárva indul is a kocsi.

Előzmény: Zoli 325 tds (21010)
Zoli 325 tds Creative Commons License 2020.02.24 0 0 21010

Van itt még valaki? Vagy már nincs TDS bmw-je senkinek? :) 

Schnitzer 525 Creative Commons License 2019.11.30 0 0 21009

Ideiglenes megoldásként akár működhet is csökkentett teljesítménnyel.

Előzmény: Setényi Balázs (21008)
Setényi Balázs Creative Commons License 2019.11.29 0 0 21008
Jeladós porlasztó helyére lehet simát tenni?
csillés1 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 21007

Porlasztó csúcsot tehetsz bele másikat, aminek más a porlasztási képe. De minek?  És a jeladósat hogy fogod kicserélni.  Ez egy elő kamrás dizel, hamar hengerfejesre vágod és szidni fogod.

Persze ez az én véleményem.

Ha több erőt akarsz a motorvezérlőt kell piszkálni. :)

Előzmény: Setényi Balázs (21006)
Setényi Balázs Creative Commons License 2019.11.13 0 0 21006
Sziasztok! 325tds-be nagyobb porlasztót szeretnék.
Milyet ajánlanátok vagy milyen más típusé megy esetleg bele?
Atesz39 Creative Commons License 2019.10.30 0 0 21005

Sziasztok.

 

Kérdezném nincs e valakinek, e39 25tds-hez jeladós porlasztó. A mai napon úgy gondolta, hogy brutálisan elkezdte engedni a gázolajat kifelé. Tehát érdekelne olyan jeladós porlasztó ami nem szívárog.

Üdv Atti

HL75 Creative Commons License 2019.10.30 0 0 21004

Kollégák! Van ötletetek merre induljak, hol keressem a hibát ?

+15°C fok alatt gyorsításnál lüktetést érezni.

Akár bemelegedés után ha odalépek akkor le is tilt kb.

325tds

Előzmény: HL75 (20988)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2019.10.29 0 0 21003

Na,most akkor elújságolhatjuk, hogy az E34 beindult. EWS hiba volt ami ki lett iktatva a motorvezérlőből, így újra az utakon. :)

 

Viszont közben lett egy idevaló kis videó (m)  :D

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Jx-Qg-zfx14

Schnitzer 525 Creative Commons License 2019.10.15 0 0 21002

Ha itt van a vezérlője,hamar ki lehet belőle ütni az ews-t.

Előzmény: pozotds (21001)
pozotds Creative Commons License 2019.10.14 0 0 21001

Úgy tűnik az EWS felé lesz a gond ,mert az abba menő csokiban 2 vezetéket összezártunk ,és most már teker az önindító ,de nem indul az autó....Vettem hétvégén kábelt is hozzá meg próbáltam az INPA-t felrakni egy topira ,de a kapcsolat még nem jött össze az autóval...Egy másik TDS-re tudtam csak rádugni eddig szóval ez nem a nem induló autó hibája. A vizes ötletet köszi ,el is felejtettem ,pedig én is jártam már így ,csak az enyém automata volt. Össze vissza ugrált a gáz ,véletlenszerűen rudgosta magának ,nálam így jelentkezett a hiba.Persze épp egy piros lámpa felé gurulva kezdte el ,nem ijedtem ám meg nagyon ... :) :) :)

Előzmény: Schnitzer 525 (21000)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2019.10.13 0 0 21000

Az E34 az forgat,de nem indít. (Az én tudtommal,de van itt "pár" darab,mindjárt kipróbálom megint.)  :)

Előzmény: Ricsi89 (20999)
Ricsi89 Creative Commons License 2019.10.12 0 0 20999

Tudtommal az EWS modul megszakítja az indító áramát is és tiltja a motorvezérlőt. Tehát ha az vacakol, akkor pont ilyen hiba lesz.

Előzmény: Schnitzer 525 (20998)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2019.10.12 0 0 20998

Ha az ews nincs szinkronban,attól még teker az önindító,csak nem indít. Jelen esetben nem is teker. Lehet épp víz van a vezérlőben,de csak lehet....

Előzmény: pozotds (20997)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!