Imádott 320d-m (adagolós 136 LE) félmelegen nem hajlandó rendesen indulni. Volt-e valakinek hasonló tapasztalata, nem tudom merre induljak a megoldás felé. Egy éve vettem, még ismerkedünk egymással :)
Hidegen izzít és kifogástalanul azonnal indul télen hidegben is. Üzemmelegen leállítva majd újraindítva nem izzít, de rendesen újraindítható. Kb 20-25 perc várakozás után kezdődnek a gondok, ekkorra valamennyit visszahűl a motor, nem izzít és nagyon sok indítózás után (van amikor 10-12 mp) hajlandó csak őfelsége elindulni, rendesen kinyírva ezzel az akkut. Amikor félmelegen elindul, sok fehéres színű gázolajszagú füst jön a kipuffból. Ez néhány másodperc után teljesen megszűnik. Mindegy, hogy a félmeleget melyik oldalról éri el, a jelenség kb ugyanaz (hidegről melegedve majd leállítva, vagy üzemmelegről leállítva)
A motor nagyon jó kondiban van, olajat gyakorlatilag nem fogyaszt, úgy tűnik gondos tulaj volt az előző, meg én is annak tartom magam. Üzemanyag fogyasztása rendben, hosszútáv autópálya 4.8-5, vegyesben 5.6-5.8, csak városban és rövid utakon nem járok. Összesen annyi gond van még vele, hogy tankolásonként (1200 km kb, elfogyaszt fordulatszámtól függően 0.5-1.2 liter vizet. Nagy fordulaton többet, kisebben kevesebbet. A hengerfej tüneteket nem mutatja(olaj jó, kipufogógáz színtelen, vízhőfok középállásban), valószínűleg egr hűtő inkább.
Most nyírta ki teljesen az akkut, ha van ötletetek, kérem osszátok meg, merre induljak. Én szerelem, van mindenem hozzá.
Szia Nekem Garrett GT2556V van fent! 2.2 bár nagy intercooler az adagoló is módosítva lett Motor vezérlő lett még át írva Padon mért adatok 200 Ló és 420 NM 2500 fordulaton kezd el tölteni az igen nagy turbó sem jó mert alacsony fordulaton nem lesz töltés! De simán nem fog be menni a nagy turbó én a motor tartó bakot módosítottam! a Váltózó geometria meg úgy van be állítva hogy 2 bár körül el engedje a kipufogó gázt és így a turbó sem pörög szét és nem tölt túl! anyibol jó hogy ha gyári BMW turbót teszel fel pl : 330D 530D stbi hogy a felfogatása ugyan az és nem kell sokat faragni nekem a lég szűrő ház alatt lefelé simán el fér és nem feltűnő!
Üdv urak! Rakott már valaki 2260-at 25tds-re? Érdekelnének a tapasztalatok, észrevételek, átalakítások minden apróság ami vele jár. Köszönöm előre is a válaszokat!
Volt 95 évj tds em az nem rángatótt aluminium szívósoros! Légtömeg mérő nélküli volt! A mostani 97 évj tu pedig légtömeg mérős műanyag szívó soros! Több meg hibásodású lehetőséggel! Kipörgés gátlós stbi! Csak a találgatások mennek nagy autószerelő mondja cseréljek vezérmű tengely jeladót! Nincs is benne vezérmű tengely jeladó! :) csak a találgatások mennek sajnos!
Az jó hogy még van tds :) hát az én 325 tds em az nagy átt alakitáson ment átt csak hogy beszámoljak egy kicsit! 200 ló és 420 Nm Padon mérve :) gyárihoz képest plusz 60 ló :) bár nem tudom hogy valaki tudna e segiteni mért van az hogy rángat ? Mindent ki cseréltem 2 milliót rá költöttem! Vagy még többett is! A 3 év alatt mióta meg van még teljessen gyárin is rángatott! És az alap járat is ingadozik! Az összes szenzor ki cserélve! A kettős tőmegütől kezdve a kardán felfűgesztő csapágyig minden! De mivel álló helyzetbe is rángatózik a motor ezért való színű nem a hajtás láncba van a hiba feleslegessen cseréltem a kettős tömegüt is és a kuplung surlódó tárcsa is gyári színtű szinet semmi kopás nem volt rajt gyári bmw alkatrészek voltak benn! Rá költöttem három százat és még mindig rángatózik mar a motor cserén gondolkodom! Bár a motor nem csörög zörög nagyon huzz nagyon megy! De a rángatózás okára nem jöttem még mindig rá! Ja és az űzemanyag rendszer is rendbe van! Találkozott már valaki ilyen tűnetekkel? Nyomom bele a pénzt mindent ki cserélek és még is a rángatás meg marad :( valakinek ötlete van?
Porlasztó csúcsot tehetsz bele másikat, aminek más a porlasztási képe. De minek? És a jeladósat hogy fogod kicserélni. Ez egy elő kamrás dizel, hamar hengerfejesre vágod és szidni fogod.
Persze ez az én véleményem.
Ha több erőt akarsz a motorvezérlőt kell piszkálni. :)
Kérdezném nincs e valakinek, e39 25tds-hez jeladós porlasztó. A mai napon úgy gondolta, hogy brutálisan elkezdte engedni a gázolajat kifelé. Tehát érdekelne olyan jeladós porlasztó ami nem szívárog.
Úgy tűnik az EWS felé lesz a gond ,mert az abba menő csokiban 2 vezetéket összezártunk ,és most már teker az önindító ,de nem indul az autó....Vettem hétvégén kábelt is hozzá meg próbáltam az INPA-t felrakni egy topira ,de a kapcsolat még nem jött össze az autóval...Egy másik TDS-re tudtam csak rádugni eddig szóval ez nem a nem induló autó hibája. A vizes ötletet köszi ,el is felejtettem ,pedig én is jártam már így ,csak az enyém automata volt. Össze vissza ugrált a gáz ,véletlenszerűen rudgosta magának ,nálam így jelentkezett a hiba.Persze épp egy piros lámpa felé gurulva kezdte el ,nem ijedtem ám meg nagyon ... :) :) :)