Sziasztok! Valaki el tudja nekem magyarazni, hogy pontosan milyen előnyökkel jár, ha a 2012es yeti 2.0crtdi 110le autoban VCDS-el kikapcsolom az egr szelepet? És pontosan, hol lehet a programban kiiktatni az egrt? Köszönöm
Megtudja valaki mondani hogy hívják ezt? Ha esetleg azt is tudja valaki hol lehet kapni ilyet, az még jobb.
Ez B8 2021-es, első kerék előtt van. Tulajdonképpen az első lökhárító alatti spoileren, a két kerékjárat előtti részén található kb 20-30 cm széles. Amolyan koptató szerű valami, gumiból van, ez ér le elsőnek ha közel állsz a padkához :)
Az első két kép jobboldal ahol megvan. A harmadik kép a balos ahol hiányzik.
2015-ös CC-m fura dolgokat produkál. A neten nem nagyon talátam hasonló jelenséget, leírom itt, hátha tudtok tanácsot adni.
Több hibajelenség van, ezek kb. az utolsó három hónapban jelentkeztek., nem tuodm van-e összefüggés közöttük.
1.) Infotainment/Dicover Media:
bizonyos pontokon érzéketlen érintőképernyő
változatos "automatikus" tevékenységek, pl. külső beavatkozás nélkül az autó indítása után, felhívja a kedvencekben eltárolt telefonszámokat, belép a menübe ott kiválaszt funkciókat. Ezek van, amikor megtörténnek van amikor nem. Reset nem segít.
2.) Tolatókamera nem húzódik vissza, nyitott állapotban marad, Alkalmanként visszahúzódik, de többnyire nem. Ez jelenség több éve előfordult, de ritkán. Most kb. mindig.
3.) Csomagtartó:
Legtöbbször a csomagartót nyitott állapotúnak érzékeli, ennek következében az autó bezárt állapotában is ég a lámpa a csomagtartóban
Távirányítóval nem nyitható a csomagtartó
A csomagtartó ha bezárt állapotban van, előfordul hogy nem lehet kinyitni sem az utastérben lévő nyitógómbbal, sem a csomagartó nyitógombjával, sem a távirányítóval. Többszöri ujraindítás után ez rendeződni szokott. M
4.) A tolató lámpára hibaüzenetet ír ki (többnyire, nem mindig) cserélve lett az égő, a probléma maradt.
5.) Leállításkor, az auó lezárásakor fura zúgó elektromos hangot ada aza utó a motorház irányából. Olyan mint egy erősen zúgó transzfomátor. Ez pár perc után megszűnik.
Akku csere kb két éve volt. Varta akkut szereltek be a szervízben.
Tömören ez a lényeg, aki tud segíteni ötlettel, tanáccsal kérme ne fogja vissza magát.
A szerviztől tartok, kicserélnek mindent sok százezerért.
Egy 2008-as B6-os Passatom (2.0 CRTDI, DSG6) van, jelenleg 350 ezer km-rel. Tudomásom szerint az előző gazdájánál fel lett újítva a váltó nagyjából 260 ezer km-nél, váltóolaj cserélve 320 ezer km-nél. Sajnos egy ideje egy búgó hanggal (kerékcsapágy problémához hasonló zaj) küzdök. Mostanra ki lett zárva, hogy más okozza ezt, egyértelműen a váltótól jön. Ez a zaj nagyobb nyomaték leadásánál hallható, egyrészt 90-100 km/h feletti sebességnél az út egyenetlenségei, akár emelkedők, lejtők szerint, illetve ez kombinálva a gyorsítással. Az intenzitás, gyakoriság csökken, ha utasok is ülnek (legalább egy) az autóban az anyós ülés oldalán. A váltó alapvetően szépen vált lefele, felfele, nem üt, nem rángat. Sajnos a kora miatt már nem érné meg százazreket költeni rá, viszont nem költséges javítás esetén még szívesen használnám egy-két évig. Találkozott már valaki hasonló gonddal VW konszernes autónál?
Nem rosszak, ne tuningoltasd meg, mert azt nem szeretik az euro 6-os motorok. Mármint ha ki van használva a többlet. Az összkerékhajtása Haldex tipusú, a legjobb a piacon. Figyelni kell a Haldex olajcserére, azt el szokták hanyagolni.
Which device or app you should use to display the current soot content often depends on personal preferences and the type of car. In addition to the paid apps available in the App Store, there may also be free options, and the user experience may vary depending on the app.
The information found in the Passat club can also be useful, and hopefully when you have your car, you can easily register and find even more useful information from the community there. em 2024 stadiums
Nem kell ezt ennyire túl misztifikálni! Regenerál amikor jól esik neki. Arra ügyelj, hogy viszonylag rendszeresen legyenek több 10km-es országúti etapjaid, és a többit bízd rá! Egyébként többnyire passzívan fog regenerálni, szóval észre sem veszed majd. Megtanulod majd elengedni ezt a dolgot idővel....
A 150 ló az mindenre elég! sőt... ennél többhöz már nagyon kell az összkerék. Ne feledd hogy azt a teljesítményt le is kell tenni az útra! Nekem is 150 ló van + dsg! Semmi bajom a teljesítménnyel, megy is húz is mikor mi kell! ma már nem ülnék vissza egy manuális váltós autóba.
Sziasztok! 2011-es passat cc-nek a jobb első futómű felől csak hidegben az kB az első 10kmen nyöszörgő hangot hallok de csak hideg időben rugózs közben hallatszik! Alámentem megrángattam semmi rendellenességet nem találtam!
Nem vígasztal, de nálam is ez van. Amúgy szerintem neked is dupla termosztátos, vagyis 2 körös. Nekem is szerintem a másik termo adta meg magát. Nem tudom, hogy az hol van, nálam nagyobb szakik szerintem zsigerből nyomják.
Sziasztok. Adott egy Audi Q5 2.0 CR TDI (170 LE) autó. Olyan problémám van, hogyha beállnak a mínusz fokok, nagyon lassan melegszik be a motor. Eléri az óra szerint a 90 fokos hőmérsékletet, de ha valamilyen oknál fogva gurulni kell vagy lejtmenetben nem terhelődik a motor (és ugyebár nem fog) visszaesik műszerfalon a víz hőmérséklete. Nem ugrál fel-alá, nem pattog, hanem rendesen visszahűl, ha nem terhelem. Álló helyzetben alapjáraton pedig be sem melegedik 90 fokra. Ez szerintem nem normális. Tavaly cseréltünk rajta termosztátot (MAHLE-t kapott, idáig a gyári volt benne, de szerintem annak semmi baja), de ezek szerint ez nem oldotta meg a problémát. A jeladó nem hiszem, hogy hibás, mert ha szoftverrel olvasom ki az értékeket akkor is 60-70 fokig visszajön, és a motorolaj hőmérséklete is valahol 65 körül mozog. Elviekben én úgy tudom, ha egyszer bemelegedett a motor csak extrém hideg esetén eshet vissza a mutató. Merre fele induljunk tovább, voltatok hasonló helyzetben? Köszönöm a válaszokat.
Segítsetek beárazni egy autót, amely konkrétan pont az enyém:
2005-ös évjárat, Passat Variant 2.0 FST (de turbos; 147kW)
210eKm van benne.
2013. óta van a tulajdonomban, ebben a 10 évben mentem vele 50eKm-t (nem vicc). A saját cégünk autója volt, azaz nem tekert. Gyakorlatilag szó szerint 2. autónak volt használva, egyrészt a fogyasztása miatt, másrészt, mert a garázsban pihent és anya autója, ami a garázs előtt állt, könnyebb volt A-B-be menni.
Az autót kuplung hibásan vettem, sajnos a szétszedéskor derült ki, hogy a kettős tömegű is kiment, SACHS kuplung cserét kapott. A CAMFOLLOWer cserélve lett, a 180eKm-nél a vezérlés is.
Az autó jön-megy, "persze" esztétikai hibái vannak. A tetőkárpit lekínálkozott, most kárpitoztatom újra.
Szerintetek mi lenne a reális ára?
Dióhéjazást nem kapott, pimpelve nem lett, teljesen gyári állapot, sajnos az extra lista sem túl hosszú benne (nincs tempomat, nincs xenon, kézi 6-os váltó).
Ha valaki nagyon rá akar nézni az ügyfélportálon, KAC-602 a rendszáma.
Egy árat szeretnék rá kapni, ami reális.
Egy baja van, amiről tudok: 2 helyen voltam klímásnál, mind a kettő mást mondott. Ha az autó nincs fordulaton és nincs menetszél, akkor a klíma nem megy. Ha olyan 80-90 -el megyek elkezd hűteni, de akkor is olyan 14C-os a levegő. Egyik azt mondta rá klíma kompresszor a másik azt, hogy ventilltor hiba (nem kapcsolt be, ez igaz). A ventit cseréltettem, a hiba megmaradt. Ha a kompresszor a KO, akkor is ~150eFt-ból megvan a csere.
Hiába nézem a hahu-t ott egyrészt irreális árak is vannak, másrészt 2.0 TFSI Passat Variant nincs is, vagy ami van, az külföldről behozott. Ez, végig magyar volt.
Nekem egy 2018-as hasonló 150 lovas TDI autóm van DSG váltóval, sosem, és sehol sem éreztem kevésnek a motort, simán pályázok vele 160-180-nal akár tartósan is, és ilyenkor sem fogyaszt 6,5-7 liternél többet! Odafigyelve a fogyasztásra és a sebességhatárokat betartva akár 5 liter alatt is fogyaszthat! Ha belefér a dízel és nincs parád a dízeltől akkor tudom javasolni. Kb.: 10 ezrenként kell AdBlue-t tankolni, de lehet kapni nagyobb áruházakban kannás kiszerelésben is, szóval nem para ha nincs a közeli kutakon. Egy Arteon-nal van kevés tapasztalatom a benzines motorral, szintén DSG-vel, az is jó választás! Problémákról nagyon nem tudok egyik motornál sem... A dízelhez kell, hogy legyen alkalma rendszeresen regenerálni, szóval annál a rendszeres városozás kizáró ok, de ahogy írod, a te felhasználási szokásaidhoz bőven jó bármelyik.
1000 éve nem jártam itt. Ki tudna nekem ebben hitelt érdemlően segíteni?
B6 2005-ös Passat Variantom van. Kiégett a jobb első fényszóró H7-es izzója. Gondoltam, kicserélem és jó lesz. Kicseréltem, nem működik továbbra sem.
Gondolom, a biztosíték adta meg magát. De még a gépkönyvben sem találom, hogy hol van a jobb első biztosítéknak a helye? Mindenféle gázkisüléses izzót találtam benne, de enyém hagyományos, nem xenon.