Én kereskedő vagyok. Nálam már járt a VPOP ellenőrizni. első kérdésük az volt , hogy hozok-e küldföldről olajat? és mivel csak belfödi beszerzésem van nem volt probléma.
Miért van olyan olaj amire nincs ráírva hogy csúcsteljesítményű? :) :) :) Az összes borra ami látott szőlőt is rá van íva hogy minőségi, aztán közben tele az ország ihatatlan vackokkal. Persze aminősítési szabványok az csak jelent valamit, azt tuti nem lehet marketingből odahazudni.
Miért is csúcsteljesítményű ez a Mobil Synt S (Super 3000) 5W-40 motorolaj? Épp most esik át ráncfelvarráson: API: SL -> SM, BMW LL-98 - > 01. Valamikor, régen, talán, de most szinte minden teljesített gyártóművi előírásából van korszerűbb. És ezeket a korszerűbb gyártóművi előírásokat teljesítő Mobil motorolajok is léteznek a termékpalettán.
Nem mindegy hogy 1000 vagy 2000 :) Az utóbbi árbar azért már jó dolgok beleférhetnek. Nem kell mindent listaáron vásárolni :) A minősitéseket meg hát amennyire éntudom tudnia kell, ezeket ellenőrzik (remélem igaz). Ha nem tudja akkor meg kapnak a pofájukra nagyon.
Nekem is vannak fentartásaim amikor 1000-2000 forintért csúcsminőségű olajakat kinálnak. A flakonon rajta vannak a jóváhagyások. Kötve hiszem hogy ennyiért elő lehet állitani ilyen olajat és még haszon is van rajta.
Nem mintha baj lenne ha MOL van lenne benne. Gondolom nem a csúcsmodell Castrolokról van szó. Simán lehet hogy jobb amit itthon összekotyvasztanak... Annyi szemetet gyártanak nekünk a világban, azért mert egy termék agyon van reklámozvan nem jeelenti azt hogy minden modellje csúcsszuper...
Ki gondolta volna hogy Castrol néven is MOL-t kapni :D Nem gondoltam volna hogy erre a szintre fejlődött magyar a kenőolaj gyártás :) De ha ezek az említett márkák bércsomagoltatnak, akkor honnan lehet tudni hogy a többi nem egymástól vesz mindent :) Lehet csak 1-2 gyarto van a tobbi matrica :)
változó, mennyit eszik meg belőle, de jó általánosságban elmondható: 3-4 ezrenként mehet utána kb. 7 dl. Főleg autópályán használom, ebből a több mint százezerből legkevesebb 80-at pályán futott, amit beletettem. Ezzel magyarázható az is, hogy az előző fékbetétcsere óta mentem bő ötvenezret, és a betétek még legalább centi vastagok.
Egy B Vectrát nyüstölök 3 éve. A szekér lassan eléri a 250E km-t (még két hét és garantált, nem egész 3000 van addig, és megyek haza Rotterdamból), én 140 000-nél vettem. Tört autó volt, látszott rajta, főleg olajteknőn a felfutásnyomok, csomó törött műanyag alkatrész a motortérben stb... (ezek okoztak problémát nem keveset, most kezd igazából jó autó lenni). A motor egy X20XEV, és azt vettem észre, hogy a Liqui Moly Mo2S 10W-40-et eléggé szereti. Előtte nem tudom, mi volt benne, de ettől az olajtól érezhetően "élőbbé" vált a motor. A szelepek is sokkal hallgatagabbak:))) Kb a második cserétől ilyent használok. Azóta nem tartom a 15 ezres cseréket, igaz, eleinte féltem, mi lesz, de 16-17 ezrenként tökéletes. Egyszer hordtam túl csúnyán, közel egy tizessel, ám abból sem volt gondom (a nyavalyatörésen kívül, hogy hazavágom a kocsit, de pocsékul álltam anyagilag). Minden 3. cserénél mehet a vezérműszíj is. :)))
Ennek az ára:
Itt a hollandoknál nem láttam még szaküzletben sem, a németeknél az 5 liter 36 euró, otthon meg 15000 pénz a kannára való.
Mint ahogy a Magyar Telekom hálózat kimaradásával ironizáló Vodafone vezető állásvesztése is mutatja - a konkurencia minősítésénél illik szerényen, visszafogottan viselkedni. Főleg ha az "információ" hallomásból szerzett.
Sok külföldi cég is itt csináltatja a wearcheck vizsgálatot és nem azért mert ez jobb hanem mert nem kell annyi időt várni rá. Ha jól emlékszem máshol 2-3 hét. De igazad van...nem csináltattam máshol vizsgálatot. Ezt mondták. De én nem abbol indulok ki hogy mindenki hazudik csak hogy saját magát jobb fénybe tüntesse fel.