valóban. kicsit benéztem a tipust. de gondoltam még belefér. végülis az uj verzio sem lett rossz, az általam olvasott tesztek alapján :) egyébként járogatom a kereskedőket, és katasztrófa az eladói felhozatal, illetve az árajánlatok... üdv!
A másik probléma, hogy már egyáltalán nem is gyártják úgyhogy ezt az 5-6 hónapot sem értem, hacsak nem indítják újra a kedvedért a gyártást, azért tart olyan soká.. :)
30.000 nem is olyan sok, hol kérdezted? Pappmotors, Nakedmotors?
Nekem is már csak 2000km kell és vihetem, viszont jobb olajat akarok belerakatni, mert ez a kakucsringi pálya annyira bejött, hogy gyakrabban fogunk kilátogatni.
06.23 szombatot megcélozhatjuk? Nekem az is jó, ha megadod a címét telefonszámát, és megbeszélem vele, bár jó lenne már veled meg a kék 'gyönyörűséggel' :) is összefutni, mindenesetre kösz hogy megkérdezted
ja-ja lassan vihetem... De nem csepel lesz belőle az biztos (szelephézag állítás 12k-nál... Na tudod kinek...) Viszont gyertyákat ugyebár kell cserélni 30.000ft körül lesz felhívtam pár szervízt.
Esni esett de mint tudjuk a Z750S-nek parádés a szélvédelme így eldobálta a vizet...:-) Az ázott kenguru szagot meg jó lenne ismerni de annyi pénzem nem volt ruhára...:-))) Így max az ázott marha szagot lehetett érezni de ahhoz meg nem kell ruha....:-)))
Beszéltem a festő gyerekkel, megoldható a hétvége csak össze kell hoznunk egy olyat ami mindekettőnknek jó! Ami most jön az biztos, hogy nem...:-)))
eszméletlen-kegyetlenül-nagyon király volt... 614Km, Első etap M6=200km/h-val tartósan pestig majd 140-160km/h főút fogyi 5,7l!!! 2. etap autópálya nélkül 160km/h 5,3l!!! (1person végig) 3.-at még nem tankoltam.... Ilyet tudnak a kékek!
Egy baj van: szegényke még mindig koszos mert nem tudtam még lemosni...:-))) De majd szombaton tixta lesz... 3szor áztunk szarrá...
Az a baj, hogy nem vagyok most otthon, de mostmár beszélek vele hétvégén!!! Kitartás...:-))))
Már egy ideje keresgéltem a fórumok között, hogy hol találhatok jót, ahol a fejidomos Zvel foglalkoznak. És íme, megtaláltam!:) Nos, nekem egy 2005ös Z750S-em van, és az első tulaja is vagyok. Előtte is kawám volt, igaz az egy kisebb EL250-es volt, de azzal volt a legjobb megtanulni motorozni:)Nah hirtelenséggel ennyi jutott eszembe. Más...a helyzetjelzőm nekem is kiégett múltkorjában és a cseréje egyszerű volt. A gumibabát simán ki kell húzni félbika erővel és utána vissza is lehet tolni. Nem kell se csavarozni, se pattintani. Viszont nekem is lenne egy kérdésem. A motorozások alkalmásval észrevettem, és már olvastam is más emberek panaszait erről, hogy az első futómű elég puha. Tud nekem vki mondani vmi lehetőséget a keményítésére? Rugó csere?Olaj csere?Vagy cseréljem ki az egész első futóművet????....Mondjuk ez nem tetszene a pénztárcámnak annyira!:S
Kellett nekem nagyszájúskodni...:-))) Holnap lesz egy kissebb gurulás 600km, aztán kenegettem a láncot, mondom megnézem a helyzetjelzőt! persze, hogy nem ég nekem sem...:-)))))) A szar idő remélem elkerűl minket!!!