Na akkor szedjük össze nagy vonalakban, mi történt ma.
Leginkább az, hogy a pálya rendesen leamortizálta a mezőnyt. Sokan forfaitoltak, a szerelők teljes fordulatszámon a legtöbb csapatnál és fogy a pénz a sok tönkrement alkatrész miatt. Akik forfaitoltak, persze még jót versenyezhetnek és tesztelhetik az autót, de az eredmény elúszott számukra.
Azért kíváncsi lennék arra, mi is az én hozzászólásaimban a gáz.
Mondjuk tételesen. Megindokolva. Hogy pl. tanulhassak belőle én is meg mások is.
A létező legegyszerűbb dolog leszólni valamit, mindenféle magyarázat nélkül.
Tehát várom, hogy a hallgatás és a minősítgetés helyett valami érdemi információ érkezzen. Részemről nincs semmi csatabárd, leginkább mélységesen csalódott vagyok a történtekkel kapcsolatban, noha ahhoz nem vagyok már mai gyerek hogy bármin is meglepődjek.
A topikból a nyomdafestéket nem tűrő gyalázkodást a moderáció eltávolította. Szerintem kár. Itt kellett volna, hogy maradjon, hogy mindenki lássa, milyen szinten is áll az elkövetője.
Áhh, szóval "feljelentettek" engem a terepen is. Nagyszerű.
Nézd, szíved joga úgy látni a dolgokat, ahogy látni akarod. Vagy ahogy úgy gondolod, hogy elvárják tőled, hogy gondold. Én ebben megakadályozni nem tudlak és nem is akarlak. Egy biztos. Az a lejáratóhadjárat, amit ellenem (miért ki vagyok én?) kezd kialakulni, nevetséges és igaztalan. Ha a kérdésekre nincsenek válaszok, akkor nincsenek, ez egy helyzet, amiből számos következtetést lehet levonni, ám nem a kérdezőt minősíti, ha válaszok helyett dühödt nyíltszíni anyázást kap.
Ez az igazi gáz.
Én tudom, hogy a múltból nem lehet megélni, ám meglehetősen visszás, amit műveltek. Én vagyok legázozva. Nem is kicsit úgy érzem, hogy kígyó melengetése forog fenn.
A szurkoló az szurkoljon, minden időpillanatban elvárható tőle, hogy feltétel nélkül szurkoljon a csapatnak, ám ezen túl neki kuss, kérdezni ne merészeljen.
Szerintem nem ártana átértékelni ezt a hozzáállást, mert az, hogy én itt topikgazdaként meg merek kérdezni egyet s mást, kvázi ugyanolyan szintű kérdéseket merek feltenni, netán kritikát megfogalmazni, mint pl. a Palik féle csapat esetén, az nem azt jelenti, hogy ezek a kérdések csak énbennem fogalmazódtak meg. Az ellenem való dühödt vagdalkozás és minősítgetés a többi, nem csapatbeltag olvasó számára is több, mint elgondolkodtató.
Nekem nem ártotok ezzel a hozzáállással, csak és kizárólag magatoknak ártotok. Ideje lenne ezzel szembenézni. A hitelességet ugyanis csak egyszer lehet elveszíteni.
Akkor megint egy kérdés. Nem akarnak versenyezni a magyar kamionosok? A Flexesek se? Pár hete alig bírtam őket leelőzni az M3-ason, 140-nel tolták a gépnek.
DLala, csak az a baj ezzel a csak beesik a rajtig még pár kamionos kívánságoddal, hogy bár elvben szép lenne, a gyakorlatban ez nem működhet, ugyanis a nevezési zárlat után nem nagyon lehet már nevezni....az meg augusztus 14. volt
Szerintem egy kissé túlzásba vittétek ezt az ovis vitát. Már rég nem a SZDT szerelőinek hozzáértéséről van szó, csak egymást zrikáljátok. Nem ér annyit, hogy emiatt senki ne írjon többet ide.
Inkább koncentráljatok a hétvégére, sokkal többet ígér a verseny, mint gondolnátok.
Az autóknál idén Sykora kapta az egyes rajtszámot, majd Kis, Zapletal, Gál Baba, Palik, Porizek, Sarrang, Szalay, Lukács, Prochazka, Kristóf, Rigler.
A motorosoknál és a quadosoknál többen vannak mint tavaly, de sajnos az autósoknál kevesebben, a kamionok meg továbbra sem akarnak versenyezni. Hol a fenében vannak a magyar kamionok?
Ere a levegőbeszívó izére kíváncsi lennék. Van ugye a kötelezően előírt 38-as (asszem) szűkítő, ami miatt a V8-as a töredékét nem tudja hozni annak, amit egyébként tud. Emiatt sokan azt mondják, a V8-ast nem lehet rendesen kihasználni, csak holt súlyt cipel miatta az autó. Nem véletlen, hogy a gyári csapatok 6 hengeres motorokkal mennek, úgy látszik, az az ideális a jelen szabályok között. Kivétel Gordon és Schlesser, de ők buggyt hajtanak, azokra meg más a szabály.
Több levegőt a nagyobb teljesítményhez csak nagyobb nyomással lehet átkergetni, azaz fel kell gyorsítani a levegőáramlást. Valami ilyesmiről lehet szó, de persze a technikai részletek nyilván nem publikusak. Mindenesetre néhány lóerőt biztosan jelethet pluszban.
De mit sem ér a többletteljesítmény, ha a pilóta nem nyomja jobban. A mostani teljesítmény is elegendő lenne nagyobb tempóra. Ezért én is csatlakozom azokhoz, akik szerint Balu nyomhatná jobban is. Persze, tudom, a szponzor...
Mi lenne ha inkább a 7végére hangolódnánk .... :-)))
Kiéheztek a versenyzésre
A Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős legutóbb a július eleji romániai ob-futamon állt rajthoz, úgyhogy mindketten nagyon várják már az országos bajnoki sorozat legrangosabb viadalát, a Hungarian Baját, amelyet ezen a hét végén rendeznek meg Jutaspuszta környékén. A július végi ob-futamot azért hagyta ki a páros, mert kisebb átalakítási munkákat végeztek az Opel Antarán - a General Motorsnál kifejlesztettek egy új levegő-beszívó rendszert, ezt építette be a csapat a versenygépbe, mert remélhetőleg az ettől még nagyobb erőre kap. "Szükség van a folyamatos versenyzésre ahhoz, hogy az ember ne essen ki a ritmusból, és mivel már majdnem két hónapja ültünk utoljára az Antarában, ráhangolódásképpen szerdán teszteljük. Így a Hungarian Baján, amely a legnagyobb itthoni verseny, már remélhetőleg nem érhet minket meglepetés - mondta Szalay Balázs. - A hét végén az eredmény is fontos, de az is, hogy kielégítsük a versenyéhségünket." Ami az ellenfeleket illeti, a pilóta szerint a bajnoki éllovas Kis Sándoron kívül Jozef Sykora és Miroslav Zapletal is nagyon nagy ellenfél - mindkettővel kemény küzdelmet kell majd vívni a dobogós helyekért. Mert természetesen ezúttal is a győzelem a cél. "A pálya viszonylag gyors és eléggé technikás is, úgyhogy nagyon észnél kell lenni ahhoz, hogy ne hibázzon az ember. Ráadásul van egy-két alattomos bukkanó, amelynél jobb lassítani egy kicsit, ha vigyázni akarunk az autóra. Márpedig ha célba akarunk érni, vigyázni kell rá." Természetesen ez a viadal is a Dakar-ralira való felkészülés része (Szalay Balázs a tizedik sivatagi show-jára hangolódik), a csapat érzi, hogy egyre jobban fogy az idő, hogy az autó fejlesztésének hamarosan az utolsó fázisához kell érkeznie. De visszatérve a Hungarian Bajához: a verseny pénteken 16.30 órakor a jutaspusztai prológgal kezdődik, az igazi küzdelem azonban szombaton és vasárnap zajlik majd ugyancsak Jutaspuszta központtal. Az összáv: 838.92 kilométer, ebből a szelektív szakaszok hossza 641 kilométer.
Megint csúsztatsz! A csapatról össz.-vissz. annyit írtam, hogy a szponzor és a főnök mondja meg, hogy mi van, a többieknek meg kuss van! A többi a saját véleményem volt, amit ugyan csak nem sikerült megérteni, pedig le is írtam!
"...és tisztázzunk valamit! Én a magam nevében beszélek! Vedd úgy, hogy semmi közöm nincsen senkihez! Az az én magán véleményem, hogy "kicsit" furcsa stílusban szoktál néha írogatni!"
Azt te fel sem fogod, hogy amit a lila köd mögül művelsz, azzal ártasz a legjobban a csapatnak, amit védeni akarsz. Én méltányolom a nagy igyekezetet, önmagában dícséretes, ha valaki felveszi a kesztűt a csapata védelmében, én magam is ezt szoktam tenni, tehát abszolút megértem.
De jelen esetben sajnos nincs igazad. Ez struccpolitika. Ráadásul visszás.
Ha megnézed, hogy a Dakarral kapcsolatban a sajtó általában hogyan vélekedik (röviden kb: milliomos bunkók öncélú, környezetromboló játszadozása), akkor talán meg kellene kicsit becsülni azokat, akik nem így gondolják. Még.