Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DLala Creative Commons License 2007.08.27 0 0 16846

Tévedés. Engem üldöznek.

:-))))))))

Előzmény: Vinyó (16841)
wazzzee Creative Commons License 2007.08.27 0 0 16845

miert kerestek annyira kétségbeesetten? :))

mellesleg nem vagyok senki ál-nickje....egyszerűen versenyen voltam, azért tűntem el ennyire.

Előzmény: Törölt nick (16824)
sappka Creative Commons License 2007.08.26 0 0 16844

Sziasztok!

 

Ez a verseny sem úgy sikerült ahogy kellett volna.

Ez még hobbinak is katasztrófa!

 

V.I.P sátor, eszem-iszom, dínom-dánom, csoki, ropi, süti, fagyi, hostesek, WRC

simulátor igazi verseny üléssekkel, csak az "igazi versenyauto" hiányzott.

Ja nem is hiányzott,mert az idő nagyrészét a sátor alatt töltötte nem a versenypályán.

Nézegették, simogatták.

 

Minden esetre az összkép a kívűlállóknak biztos nyagyon impozáns volt!

 

Üdv mindegykinek!

Vinyó Creative Commons License 2007.08.26 0 0 16843
Gyere "át"!
Előzmény: szamár123 (16842)
szamár123 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 16842
Hé! Te már itthon! Mesélj!!!!
Előzmény: Vinyó (16841)
Vinyó Creative Commons License 2007.08.26 0 0 16841

Neked üldözési mániád van...

Előzmény: DLala (16838)
DLala Creative Commons License 2007.08.25 0 0 16840

Na akkor szedjük össze nagy vonalakban, mi történt ma.

Leginkább az, hogy a pálya rendesen leamortizálta a mezőnyt. Sokan forfaitoltak, a szerelők teljes fordulatszámon a legtöbb csapatnál és fogy a pénz a sok tönkrement alkatrész miatt. Akik forfaitoltak, persze még jót versenyezhetnek és tesztelhetik az autót, de az eredmény elúszott számukra.

 

Nem hivatalos állás a szombati nap után:

1. Zapletal-Janacek 4:40:12
2. Kis-Czeglédi 4:44:57
3. Palik-Czeglédi 5:02:20
4. Porizek-Zdenek 5:11:19
5. Rigler-Maurer 5:11:27
6. Prochazka-Nemajer 5:13:12

A listát kopipészteltem. Nem feltűnő benne valami?

A tájékoztatás minőségére jellemző, hogy ezt a szarvashibát nemcsak a verseny honlapja, de a tereprallye.hu sem vette észre. Sima kopipészt.

Ezen kívül pedig a teljes magyar sajtó gyakorlatilag hallgat az eseményről (még a retekklub is).

Hiába jó egy verseny, ha azokon kívül, akik a helyszínen nyelik a port, senki nem tud róla. Ez elég szomorú.

DLala Creative Commons License 2007.08.25 0 0 16839

Azért kíváncsi lennék arra, mi is az én hozzászólásaimban a gáz.

Mondjuk tételesen. Megindokolva. Hogy pl. tanulhassak belőle én is meg mások is.

A létező legegyszerűbb dolog leszólni valamit, mindenféle magyarázat nélkül.

Tehát várom, hogy a hallgatás és a minősítgetés helyett valami érdemi információ érkezzen. Részemről nincs semmi csatabárd, leginkább mélységesen csalódott vagyok a történtekkel kapcsolatban, noha ahhoz nem vagyok már mai gyerek hogy bármin is meglepődjek.

 

A topikból a nyomdafestéket nem tűrő gyalázkodást a moderáció eltávolította. Szerintem kár. Itt kellett volna, hogy maradjon, hogy mindenki lássa, milyen szinten is áll az elkövetője.

 

Előzmény: Atar (16837)
DLala Creative Commons License 2007.08.25 0 0 16838

Áhh, szóval "feljelentettek" engem a terepen is. Nagyszerű.

 

Nézd, szíved joga úgy látni a dolgokat, ahogy látni akarod. Vagy ahogy úgy gondolod, hogy elvárják tőled, hogy gondold. Én ebben megakadályozni nem tudlak és nem is akarlak. Egy biztos. Az a lejáratóhadjárat, amit ellenem (miért ki vagyok én?) kezd kialakulni, nevetséges és igaztalan. Ha a kérdésekre nincsenek válaszok, akkor nincsenek, ez egy helyzet, amiből számos következtetést lehet levonni, ám nem a kérdezőt minősíti, ha válaszok helyett dühödt nyíltszíni anyázást kap.

 

Ez az igazi gáz.

 

Én tudom, hogy a múltból nem lehet megélni, ám meglehetősen visszás, amit műveltek. Én vagyok legázozva. Nem is kicsit úgy érzem, hogy kígyó melengetése forog fenn. 

A szurkoló az szurkoljon, minden időpillanatban elvárható tőle, hogy feltétel nélkül szurkoljon a csapatnak, ám ezen túl neki kuss, kérdezni ne merészeljen.

Szerintem nem ártana átértékelni ezt a hozzáállást, mert az, hogy én itt topikgazdaként meg merek kérdezni egyet s mást, kvázi ugyanolyan szintű kérdéseket merek feltenni, netán kritikát megfogalmazni, mint pl. a Palik féle csapat esetén, az nem azt jelenti, hogy ezek a kérdések csak énbennem fogalmazódtak meg. Az ellenem való dühödt vagdalkozás és minősítgetés a többi, nem csapatbeltag olvasó számára is több, mint elgondolkodtató.

 

Nekem nem ártotok ezzel a hozzáállással, csak és kizárólag magatoknak ártotok. Ideje lenne ezzel szembenézni. A hitelességet ugyanis csak egyszer lehet elveszíteni.

Előzmény: Atar (16837)
Atar Creative Commons License 2007.08.25 0 0 16837

Kedves DLala,

 

Én nagyon régen nem szóltam hozzá a Fórumhoz, de többen felhívták a figyelmemet ma a Baján, hogy olvassam el a hozzászólásaidat...

 

Csak egy valamit tudok mondani... nagyon gáz.

Előzmény: DLala (16810)
DLala Creative Commons License 2007.08.25 0 0 16836

A végleges nevezés még kevesebb, mint az előzetes:

 

Profi autó: 27
Challenge autó: 17
Kamion: 1
Challenge kamion: 1
Motor: 12
Quad: 18

Prológ nem hivatalos eredmény:


autók:
1. Zapletal-Janacek 10:59
2. Sykora-Sykora 11:22
3. Szalay-Bunkoczi 11:35
4. Kis-Czeglédi 11:36
5. Gál-Oroszlán 11:38
6. Rigler-Maurer 11:59

motor:
1. Katrinak 05:20
2. Jakes 05:21
3. Varga 05:34

Előzmény: DLala (16818)
DLala Creative Commons License 2007.08.25 0 0 16835
Nah, Lacika utoljára kergeti meg a kisautót most hétvégén, ezután egy újabb gépbe ül át.
feha Creative Commons License 2007.08.24 0 0 16834

Nagyon jó képek!!!

Előzmény: szamár123 (16832)
fűkocka Creative Commons License 2007.08.24 0 0 16833
rég jártam itt. akkor még más volt a hangulat....
szamár123 Creative Commons License 2007.08.24 0 0 16832
DLala Creative Commons License 2007.08.23 0 0 16831

Akinek inge...

Ki a fene beszélt rólad?

Előzmény: Törölt nick (16823)
brava_ Creative Commons License 2007.08.23 0 0 16830
......ma már beindult a mozgolódás a Baja-n ..... :-))
... elkezdődtek a gépátvételek ...

kis kamion

palik
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.23 0 0 16829
Afene, lebuktam :-P
Vinyó Creative Commons License 2007.08.23 0 0 16825

Csalódást kell okoznom, mert egyik sem én voltam! :)

De sztem Te se foglalkozzál ezzel! Majd akit zavar, az kinyomozza, hogy ki volt!

 

Inkább koncentrálj a hétvégére! Végre verseny lesz! :)

Előzmény: Törölt nick (16824)
DLala Creative Commons License 2007.08.22 0 0 16822

Ja és köszönjük a két elsőhozzászólásos nicknek, hogy ők is itt vannak. Éljen a másodnick.

Meg a skizofrénia. Ez a kettő ugyanis gyanúsan ugyanahhoz a fórumozóhoz tartozik. :-)))

Nyugodtan felfedheted magad, ez nem a polfórum.

DLala Creative Commons License 2007.08.22 0 0 16821

Affene.

Akkor megint egy kérdés. Nem akarnak versenyezni a magyar kamionosok? A Flexesek se? Pár hete alig bírtam őket leelőzni az M3-ason, 140-nel tolták a gépnek.

Így tök értelmetlen a kamionos kiírás.

Előzmény: wazzzee (16820)
wazzzee Creative Commons License 2007.08.22 0 0 16820

DLala, csak az a baj ezzel a csak beesik a rajtig még pár kamionos kívánságoddal, hogy bár elvben szép lenne, a gyakorlatban ez nem működhet, ugyanis a nevezési zárlat után nem nagyon lehet már nevezni....az meg augusztus 14. volt

 

Előzmény: DLala (16818)
baszke Creative Commons License 2007.08.22 0 0 16819

Szerintem egy kissé túlzásba vittétek ezt az ovis vitát. Már rég nem a SZDT szerelőinek hozzáértéséről van szó, csak egymást zrikáljátok. Nem ér annyit, hogy emiatt senki ne írjon többet ide.

Inkább koncentráljatok a hétvégére, sokkal többet ígér a verseny, mint gondolnátok.

 

DLala Creative Commons License 2007.08.22 0 0 16818

Az eddig leadott nevezések:

autós: 34

autós challenge: 15

kamion: 2

motoros: 13

quad: 20

 

Az autóknál idén Sykora kapta az egyes rajtszámot, majd Kis, Zapletal, Gál Baba, Palik, Porizek, Sarrang, Szalay, Lukács, Prochazka, Kristóf, Rigler.

 

A motorosoknál és a quadosoknál többen vannak mint tavaly, de sajnos az autósoknál kevesebben, a kamionok meg továbbra sem akarnak versenyezni. Hol a fenében vannak a magyar kamionok?

 

Reméljük csak beesnek még páran a rajtig.

DLala Creative Commons License 2007.08.22 0 0 16817

Kis Sanyinak vadonatúj motor és váltó került a kocsijába és azt ígéri ő tövig nyomja a pedált a hétvégén.

DLala Creative Commons License 2007.08.22 0 0 16816

Ere a levegőbeszívó izére kíváncsi lennék. Van ugye a kötelezően előírt 38-as (asszem) szűkítő, ami miatt a V8-as a töredékét nem tudja hozni annak, amit egyébként tud. Emiatt sokan azt mondják, a V8-ast nem lehet rendesen kihasználni, csak holt súlyt cipel miatta az autó. Nem véletlen, hogy a gyári csapatok 6 hengeres motorokkal mennek, úgy látszik, az az ideális a jelen szabályok között. Kivétel Gordon és Schlesser, de ők buggyt hajtanak, azokra meg más a szabály.

Több levegőt a nagyobb teljesítményhez csak nagyobb nyomással lehet átkergetni, azaz fel kell gyorsítani a levegőáramlást. Valami ilyesmiről lehet szó, de persze a technikai részletek nyilván nem publikusak. Mindenesetre néhány lóerőt biztosan jelethet pluszban.

De mit sem ér a többletteljesítmény, ha a pilóta nem nyomja jobban. A mostani teljesítmény is elegendő lenne nagyobb tempóra. Ezért én is csatlakozom azokhoz, akik szerint Balu nyomhatná jobban is. Persze, tudom, a szponzor...

Előzmény: brava_ (16814)
DLala Creative Commons License 2007.08.22 0 0 16815
A viszont nem látásra!
Előzmény: Törölt nick (16812)
brava_ Creative Commons License 2007.08.22 0 0 16814
Mi lenne ha inkább a 7végére hangolódnánk .... :-)))


Kiéheztek a versenyzésre

A Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős legutóbb a július eleji romániai ob-futamon állt rajthoz, úgyhogy mindketten nagyon várják már az országos bajnoki sorozat legrangosabb viadalát, a Hungarian Baját, amelyet ezen a hét végén rendeznek meg Jutaspuszta környékén.
A július végi ob-futamot azért hagyta ki a páros, mert kisebb átalakítási munkákat végeztek az Opel Antarán - a General Motorsnál kifejlesztettek egy új levegő-beszívó rendszert, ezt építette be a csapat a versenygépbe, mert remélhetőleg az ettől még nagyobb erőre kap.
"Szükség van a folyamatos versenyzésre ahhoz, hogy az ember ne essen ki a ritmusból, és mivel már majdnem két hónapja ültünk utoljára az Antarában, ráhangolódásképpen szerdán teszteljük. Így a Hungarian Baján, amely a legnagyobb itthoni verseny, már remélhetőleg nem érhet minket meglepetés - mondta Szalay Balázs. - A hét végén az eredmény is fontos, de az is, hogy kielégítsük a versenyéhségünket."
Ami az ellenfeleket illeti, a pilóta szerint a bajnoki éllovas Kis Sándoron kívül Jozef Sykora és Miroslav Zapletal is nagyon nagy ellenfél - mindkettővel kemény küzdelmet kell majd vívni a dobogós helyekért. Mert természetesen ezúttal is a győzelem a cél.
"A pálya viszonylag gyors és eléggé technikás is, úgyhogy nagyon észnél kell lenni ahhoz, hogy ne hibázzon az ember. Ráadásul van egy-két alattomos bukkanó, amelynél jobb lassítani egy kicsit, ha vigyázni akarunk az autóra. Márpedig ha célba akarunk érni, vigyázni kell rá."
Természetesen ez a viadal is a Dakar-ralira való felkészülés része (Szalay Balázs a tizedik sivatagi show-jára hangolódik), a csapat érzi, hogy egyre jobban fogy az idő, hogy az autó fejlesztésének hamarosan az utolsó fázisához kell érkeznie.
De visszatérve a Hungarian Bajához: a verseny pénteken 16.30 órakor a jutaspusztai prológgal kezdődik, az igazi küzdelem azonban szombaton és vasárnap zajlik majd ugyancsak Jutaspuszta központtal. Az összáv: 838.92 kilométer, ebből a szelektív szakaszok hossza 641 kilométer.

www.dakar.hu
Vinyó Creative Commons License 2007.08.21 0 0 16811

Megint csúsztatsz! A csapatról össz.-vissz. annyit írtam, hogy a szponzor és a főnök mondja meg, hogy mi van, a többieknek meg kuss van! A többi a saját véleményem volt, amit ugyan csak nem sikerült megérteni, pedig le is írtam!

 

"...és tisztázzunk valamit! Én a magam nevében beszélek! Vedd úgy, hogy semmi közöm nincsen senkihez! Az az én magán véleményem, hogy "kicsit" furcsa stílusban szoktál néha írogatni!"

Előzmény: DLala (16810)
DLala Creative Commons License 2007.08.21 0 0 16810

Dehogynem értem. A mundér védése, ugye.

Áhh... (legyintés)

Azt te fel sem fogod, hogy amit a lila köd mögül művelsz, azzal ártasz a legjobban a csapatnak, amit védeni akarsz. Én méltányolom a nagy igyekezetet, önmagában dícséretes, ha valaki felveszi a kesztűt a csapata védelmében, én magam is ezt szoktam tenni, tehát abszolút megértem.

De jelen esetben sajnos nincs igazad. Ez struccpolitika. Ráadásul visszás.

Ha megnézed, hogy a Dakarral kapcsolatban a sajtó általában hogyan vélekedik (röviden kb: milliomos bunkók öncélú, környezetromboló játszadozása), akkor talán meg kellene kicsit becsülni azokat, akik nem így gondolják. Még.

 

gaborop,

Hagyd, a Dakar ennél sokkal több. Szerencsére.

Előzmény: Vinyó (16808)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!