"Ma volt az első nap, hogy a sok hülye autós nem vitte reggel fél nyolckor a gyerekét az iskolába."
Idegesítő egyoldalúság ez is. Belvárosból belvárosba, vagy metróállomástól metróállomásig természetesen gyorsabb a BKV, de legalábbis hasonló a menetidő, mint autóval, ám próbálj meg kicsit messzebb menni, vagy éppen onnan befelé - mert Bp. nemcsak a Nyugatiból meg a Klinikákból áll - úgy folyik szét a munkanap, mintha sosem lett volna. Autóval kis szerencsével felénél is kevesebb lehet az idő, ami több mint egy órás útnál (csak oda!) már egyáltalán nem mindegy.
Az "erősen csökkent" érdekes vélemény, mindenütt azt írták, jócskán elnyúlt a reggeli dugó... Amúgy igaz, a nyári szünet komoly tényező.
Demszky 200 kátyúról beszélt. Annyi van a városban. Ha végigmenne a Pasaréti úton, a Szilágyi Erzsébet fasoron, mind a 200-at megszámlálhatná.
Van egy akkora kátyú a Pasaréti út Radna utca sarkon, hogy belefekhetne, és vihetne magávan még egy embert. A kerekek által kidobált flaszterdarabokkal pedig hidegebb napokon betakarhatná magát.
Nem jobb a helyzet persze máshol sem, csak én éppen ezen a vidéken vendégeskedtem, és vendéglátóim bemutatták a 200 helyi kátyú történetét!
Kiváncsi vagyok, mikor számol be Demszky arról, hogy kátyú már egy se!
Demszky egyébként láthatóan olyan rossz állapotban van, hogy igaz lehet, miszerint délután 4 után, már semmire nem használható! (Szerintem négy előtt sem beszámítható, nem véletlen, hogy olyan a város, amilyen.)
Az a baj, hogy Demszkyék azt képzelik, hogy kizárólag csak nyáron lehet utat építeni. Mindezt pedig ráfogják a közbeszereztetésre és a költségvetés elkészítésének időpontjára. Pedig ha nem egyszerre az egész várost túrnák fel, hanem tavasszal is csinálnának valamit, sokkal jobb lenne a helyzet. A Lajtán túl ez másképpen van, ott nem csupán nyáron vannak felújítások!
Ezek kontárok nagyon beindultak a kampányra. Én szoci vezetésű kisvárosban élek. Itt is feltúrták a főteret. 50 éve működött, mindenki már megszokta, erre jön a kampány és ezek szétbombázták az egészet. A forgalmi rend gyökeresen megváltozik. Kiváncsi leszek a balesetek számára is. :)
Azért nevetséges volt végigkövetni az igéretek és a megvalósulás dolgait itt is. Igértek: új művház, több termes mozi, fedett uszoda stb. Már az előző választásokon ki volt téve a városban a terv, hogy biza így fog kinézni, megmilyenjólesz.:) Azóta annyi történt, hogy még azt sem bontották le, aminek a helyére akarták építeni a művházat. Tervek csendben elrejtve. :) Mostani MSZP-s kampány újságban ugye már a megvalósult dolgokaról illik írni. Tele éppen nem tudták írni. A város egyik leghosszabb útját felujították uniós pénzekből. :D Ennyi, meg írták, hogy a főtér mennyire szép és jó is lesz...Jah, amúgy innen származik a mostani pü. miniszter. :P
Ezt az állitólagosan sok munkálatot viszont arányosan szétoszthatták volna a 4 évre, nem úgy, hogy a ciklus hajrájában csinálnak meg mindent. Dehát kellenek a szavazatok, és az emberek jövő tavasszal, ha jó utakon közlekedhetnek, már eszükbe sem jut az a sok kellemetlenség, amit most ezzel a lázas építkezésekkel okoztak nekik...
Azért mielőtt szidni kezded őket, nem ártana, ha ki is próbálnád a közlekedést. Ma volt az első nap, hogy a sok hülye autós nem vitte reggel fél nyolckor a gyerekét az iskolába. És emiatt erősen csökkent a dugók száma és nagysága, feltehetőleg ezért időzítették mostanra a metróátépítést. SZvsz csak egy hülyeséget követtek el a BKV-nél, azt hogy a Keletinél a 161-es busz ugyanott áll meg mint a metrópótló, és az is alacsonypadlós, és az oldalára nincs ráírva hogy nemM2.
Ha már ilyen mértékben dúlják fel a várost, akkor tök mindegy, hogy kocsiban ülsz, vagy metrópótló-buszra kényszerülsz.
Nem nekem kell "hitelesnek" tünnöm, hanem a városnak kellene élhetönek, gondozottnak, tisztának, folyamatosan karbantartottnak lennie!
Ehelyett -a régi receptnek megfelelöen- miután eddig csak köldöknézés és lenyúlás
folyt évekig, most a választások elött 10 hónappal a lázas tevékenység kitört demszkyéken, és mindazt, amit eddig tenni kellett volna, most a város lakóinak feláldozásával és életük ellehetetlenítésével tömeges, egyidejü, az egész városra kiterjedü lezárásokkal, bontásokkal, pótjáratokkal teszik.
Azért nem ártana eldönteni a hozzászólás előtt, hogy autóval vagy metróval járóként szidod a kontárbandát, mert így együtt nem tűnik túkl hitelesnek, egy seggel csak egy lovon lehet ülni egyszerre.
Budapesten a mai nap beköszönt a teljes közlekedési káosz. Nem kell nagy képzelöerö, hogy belássuk : a tolvajbanda mellett kontárbanda szervezi a felújításokat.
Miután május elmúlt és a kátyuk zöme maradt, a számuk tovább nö, a fövárosi vezetök mint cigány az anyjának, nekiestek Budapestnek. Kettes metró, Keleti gödör, felüljárók, föutvonalak, HÉV, stb. Hetet egy csapásra!
Rohadtul nagy lendületben van a város : a folyamatos, gondviselö városépítés-megörzés helyett kampány a 2006-os választások jegyében, a túrista szezon kellös közepén és a város életének semmibevételével, az életet is megútáltató lélekölö
és benzin-gázolajfüstölö állásra kényszerült autókkal, a szállítások lebénításával.
Demszkyék látvány-dolgoznak.
Ebben a városban már lehetetlen élni. Nem kellene végre tényleg elcsapni a mohó dilettánsok bandáját, akiket városvezetésként is emlegetünk?