Nem vicc, de a járművezetők olyannyira nem nézik, hogy ezzel a bérlettel, illetve az elődjével három hete utazgatok Pécsen, és egyszer sem mondták, hogy nem jó. (Persze pécsi is van nálam, csak nem azt mutatom fel.)
Ez vicc? A sok szöveg helyett a dátumnak kellene nagybetűsnek lennie, hogy a sofőrnek ne kelljen silabizálnia. A töltelékszöveget meg a hátuljára is rá lehetne nyomtatni a gépbe befűzött papírtekercsnek.
Hozzám került egy-két jegy ismét: http://www.vatera.hu/gyujtemeny_egyeb_papirregisegek_c664.html?us=M%E9sz%E1ros+T Én bárcákat, régipénzt gyüjtök. Szivesen elcserélem őket. Mail címem publikus. Izelítőül csatolom a képeket.
Szolg. üz.: Paca, nem jössz el valamikor a jegyeidért? Itt punnyadnak minden nap a táskámban, de szerintem ez még akkor sem tesz kimondottan jót nekik hosszú távon, ha be vannak nejlonozva és dossziéban vannak :)
Ha kell valakinek: http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=13403520 http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=13403572 http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=13403575 http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=13403579
Ugyebár a kommunisták eltörölték a társadalmi osztályokat, így ennek kihatása volt a vasúti közlekedésre is. Később mégis visszatértek az osztályszámozásra.
Amúgy a III. osztály mikor szűnt meg?
Amerikában sincsenek osztályok a vonaton, hanem elnevezések vannak helyette.
Elképzelhető, de szerintem az sem kizárt, hogy az utolsó kiadás napja alkalmából került rá. A kallernek sok vesztenivalója nem volt, mert másnap már nem adhatta ki.
Elég komoly gyűjteményből származik, lehet hogy a gyűjtő maga pecsételtette le.