Az a B betűs tábla nincs túl jó helyen. Sok állomáson ha ott max fékre berakom, akkor az állomás közepén áll meg, I.P. Pavlovánál meg nem biztos hogy beférek még az állomásra.
Egyébként az előbb kezdő szinten majdnem végigmentem Kacerovig 0 hibaponttal, csak 1-2 állomással a vége előtt lefagyott.
Hááát, ez a BVE-val ellentétben értékel. Viszont a játék kitalálója túl kis felbontású bmp-ket készített, így nagyon kockás. Nagy előny, hogy lehet az ajtókat vezérelni. A játék késik egy kicsit, mert 1 másodperc a játékban kb. 1,5 másodperc a valóságban. Viszont menetrend nincs, csak minimális tartózkodási idő. Én megszerettem. És a legnehezebb fokozaton is végig tudok menni 0 hibaponnttal. A BVE viszont 1 dolog miatt jobb, lehet emelkedőt, meg lejtőt csinálni, itt 2D-s objektumok vannak, tehát csak vízszintes pályát lehet csinálni. Meg mondjuk kanyart se láttam a vonalban, a térképpel ellentétben.
Az utolsó mondatban én is kételkedtem, a lényeg, hogy nagyobb feszültség=nagyobb gyorsulás
abban viszont bg-nek van igaza, hogy én jól írtam, hogy 800 volt fesz. esetén || kapcsolásnál 400, soros kapcsolásnál 200 volt van, mert egy motorra jutó feszültséget írtam. Az meg hogy melyik két motor van állandóan sorba kapcsolva, a lényegén nem változtat.
Jólvan, állj szépen Peti mellé:-)
A motorPárok kapják a nafta felét soros, illetve az egészét párhuzamos kapcsolásnál, a motorok értelemszerűen ennek a felét kapják...
Természetesen rövidrezárt ellenállások esetén, mert azok is a feszültséget szabályozzák.
Halló, megkaptam a leveledet, csak még nem volt időm válaszolni rá. Megnéztem azt a linket, de azért picit nagy falat lehet lefordítani, nem ígérek semmit! ;)
bár próbáltál nagyon laza lenni, megint óriási bakot lőttél, mert párhuzamos kapcsolásnál (kvázi) a hálózati feszültség juthat a vontatómotorokra, sorosnál ennek a fele.
azután a vontatómotornak nem a teljesítményét határozza meg a feszültség (illetve annak szabályozása) (érdekes lenne), hanem a fordulatszámát.
Próbáld meg, hogy mindent elindítasz előbb, ami benne van a VDMsound könyvtárában, és utána próbálkozol a metróval.
"Mi az hogy soros és párhuzamos?"
Ugybár egy kocsinak van két forgóváza, két forgóvázon négy motor. A forgóvázakon belül mindig sorba vannak kapcsolva a motorok, lévén kétszer akkora feszültség csörgedezik a delejsínben, mint a motorok névleges feszültsége. Viszont a forgóvázak sorosan és párhuzamosan is lehetnek egymáshoz képest kapcsolva, ha sorosan vannak kapcsolva, akkor mondjuk 800V delejellátás esetén 200V-ot kap egy motor, ha párhuzamosan, akkor 400-at. És a feszültség határozza meg a motor teljesítményét.
Linuxon dosbox, xdosemu alatt elindul, de az intro után kilép (a hangkezelő file-t nem telepítettem)
wine alatt nem találja a dos4gw.exe-t pedig ott van a könyvtárban.
Zoli
bejön a kezdőkép a szimulátor nevével, aztán bejön egy metró fényképe, akkor tölti a dolgokat, kéretik türelmesen kivárni, aztán jön a menü, amiben az eldő menüpont a start, azzal elindul, a bat fájlokat használd, az exe-t ne.
elmondom mi van: elinditom, majd elindul valami "zene", de rögtön vége is. vált a képernyő, bejön egy metrókocsi.
elsőre eddig jutottam. csak reset-tel tudtam kijönni belőle.
másodjára továbbment, bejött valami menü, de sajnos addigra már annyi mindent összenyomkodtam, hogy egyből továbbugrott, így nem láttam mit irt ki. aztán megfagyott.:)