Égéskimaradást okozhat hibás gyertya / trafó vagy tsi esetén koksz lerakódás a szívó oldali szelepeken. Esetleg üzemanyag ellátási probléma, tehát befecskendező hiba.
Adott egy golf 5 tsi. Égés kimaradás miatt világít a check lámpám,de tegnap 3ezres fordulat utána elkezdett villogni és picit dadogót az autó amint elvettem a gázt tehát meg szűnt a terhelés már nem dadogót és folyamatosan világított a lámpa. Tipp mi lehet?
Vissza kell vinni a szervizbe ahol vezérlést cseréltek, valami nincs a helyén. Mi minden lett cserélve? Milyen márka? A vezérlés elhangoló kerék (okos kerék) is cserélve lett vagy az kimaradt költségcsökkentés miatt?
Elég sokan költenek km óra cserére. Általánan a nagy kijelzőset szoktuk beszerelni. Vagy már az újabb fekete-fehér kiejlzőset mint ami a golf6-ban van. Az tudja a mutató seprést és olajhőmérséklet kijelzést is. Golf 5-ben 3 fajta óra van: alap ami szinte csak a km-t mutatja, fél mfa (kis kijelzős fedélzeti számítógéppel) és a nagy kijelzős. A fél mfa gyakori hibája, hogy melegben teljesen elhaványul. Ilyenkor nem lehet a km-t sem leolvasni és úgy nem megy át műszakin. Volt, hogy emiatt kellett már órát cserélni, mert az új kijelző bele ~30e ft, egy bontott nagy kijelzős meg 40e ft beszereléssel. És annak a kijelzőjével nem szokott ilyen halványodási gond lenni.
Lenne egy olyan kérdésem hogy van egy Golf 5 1.9pdtdi. Inditáskor ahogy inditózik az autó addig az 1mp-re a kijelző az óracsoportban teljesen kikapcsol és visszajön azonnal.. semmi adatot nem felejt el.az autó minden stimmel. Autoelektromos azt mondta erre hogy a az öninditó túl nagy áramot vesz fel. De a régi öninditóval csak néha néha kapcsolt ki a kijelzö.. vettem új öninditót gyárit.. és miota az.van bent a kocsiba azóta minden inditásnál kikapcsol a kijelzö.. nem létezik hogy a zsír uj öninditó is nagy áramot.vegyel fel.. akksi kb fél.éves. van valakinek valami ötlete??
Jól van, akkor már ezeken túl vagy. :) Nekem 17748-as hibával kezdődött , csere szenzorral is jött a hiba kód . Szóval más opció nem nagyon volt. :/ Majd az idő haladtával indításoknál lehetett hallani a lánc hangját. Szép lassan megérett a csere...
Kiolvasták VW szakszervízben (gyári kiolvasóval), kiolvastam én is a saját kiolvasómmal mindkettő végül NOX szenzor hibát dobott, pontosabban nincs elérve a cél érték a NOX szenzornál ki/bemenő jelnél.
Amit te is bemásoltál, azokon túl vagyok és nem oldották meg a problémát.
Nox szenzort nem szívesen cserélnék, de természetesen amennyiben tényleg a lánccal lenne gond azt mindenképpen cseréltetném.
Ezért is kérdezem, hogy nálad mivel jelentkezett a hibakód (lánccseréhez) vagy csak bedobta és ennyi? :o
Kaptam egy olyan "fülest" egy szerelőtől, hogy a hibakódom 17439 lehetséges, hogy nem vagy nem is csak NOX szenzor.
Ezt abból állapította meg, hogy hidegindításoknál általában (de van hogy teljesen változó) felmegy a fordulatszámom 1600-ig és kb 20-30mp nem túl egészséges hangot ad ki az autó.
Véleménye szerint lánccserével kellenne kezdeni első körben, mert akár az is okozhatja a NOX-os hibakódot és hogy ez az indításos történet csak a lánc lehet.
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy az 17748-as vezérműtengely pozícióérzékelő/motor fordulatszám érzékelő; helytelen korreláció hiba üzenet mit takarhat pontosan? Egy hete esett át az autó teljes vezérlés cserén 1.6 fsi BAG motorkódúról van szó. A csere után ha ki van törölve a hiba nem aktív , viszton 3-4 indítás után újra világít a check engine és ez a hiba üzenet.
5-ös golf kombim van, teljes panoráma tetővel! A ponyva amivel lehet árnyékolni bekadt hátul, tehát nem tudom (se elektromosan, se kézzel) előre húzni kvázi sötétíteni!
Az Ali-n 7-körül van az ára, nekem a Jettán is szórakozott az anyósülésnél, kiszedtem a gumidugót az ajtóból, ott látható egy piros bizgentyű. A gumidugóba beleragasztottam egy műanyagdarabot olyan 2cm körül. Azóta jó.
A motor végállásban bedöglik, a bizgentyű, ha kicsit meg van nyomva akkor nem éri el a végállást és a motor vissza tudja húzni. De! Ha túl nagy a műanyagdarab akkor bezár és nem tud kinyílni, úgyhogy pontosan el kell találni a méretet, épphogy egy picit kell csak eltartania.
Sziasztok, van egy Golf V (2005 1.6BGU) autóm, elszántam hogy rakok bele kilépőfényt sikerült is az első kettő ajtóba de hátulra nem sikerül, a kódolással nincs gond jó a kód. az a probléma hogy videóban 4.14. pinbe dugja de nekem a 14.-ben van egy kábel, valaki aki nagyon ért hozzá segítene? :) Köszönöm hogy elolvastad.
Sziasztok van egy 1.4 16 v Golf 4 -em .. abban szeretném kérni a segítségeteket,hogy tudja e valaki miért csinálhatja az autóm azt ,hogy kb 10km megtétele után bevillan az olajlámpa ,leesik a fordulatszámmérő és az autó leáll !! Ha ujra akarom imdítani akkor többszöri probálkozás után elindul , de ujra ugyenezt csinálja .. Elvittem villamossági szerelőhöz is aki rátette a számitógépre kijelezte a fordulatszámmérő jeladó hibát , de a szerelő átbaszott kifizettem a semmire 20 ezret .. a jeladót nem cserélte mert állitólag le kell bontaniba váltót hogy hozzáférjen ! Laikus vagyok ilyen téren szerintetek mit csináljak ???? Köszi a válaszokat
igen 2005. 12 havi. esetleg egy elérhetőséget ha tudnál adni lehet könnyebben tudnánk beszélni vagy irok egy emailt és akkor ott megirod privátba az elérhetőséged
Ha belemegy a kábelkötegbe, akkor csípd el, meg az újat és kösd/ forraszd össze a vezetékeket. 2006 előtti a golfod? Küldj egy évjáratot és megnézem kapcsolási rajzon.