Két napja tartó problémában szeretnék információt kérni, hátha van valami érdemi ötlete valakinek mielőtt szervizbe vinném az Audi A4 (2011) B8 Diesel 2.0 kocsimat.
A jelenség a következő. Hirtelen gyorsításkor, üzemmeleg motornál különösebb előjel nélkül kivillan a sárga izzítás visszajelző lámba (sárgán villog) és a motor leszabályoz nincs erő a kocsiban. Ez nem minden gyorsításkor jelentkezik (eddig 2x történt, előtte soha), hanem teljesen véletlenszerűen. A kocsival ilyen esetben megállok és a motort leállítom, majd újra beindítva elindulok akkor a probléma megszűnik.
Motor, váltó bakok cserélve. Érezni a kocsin és a váltokaron hogy előre hátra mocorog a motor. Elől középen van egy úgymond billenésgátló! Az lehet a gond??? Köszi.
Motor, váltó bakok cserélve. Érezni a kocsin és a váltokaron hogy előre hátra mocorog a motor. Elől középen van egy úgymond billenésgátló! Az lehet a gond??? Köszi.
Rádió nem KH-s, nem poti hibás. A chip döglik meg bennük. Van lengyel megoldás a chip megkerülésére, vagy a chip cseréje szakemberrel. Mindkettő drága lesz egy 660ezret futott autóba. Gyári jó rádió pedig nem létezik, ha pedig igen akkor aranyáron és az is megdöglik majd hamar. Vegyél valami bloetoothos rádiót 20ezerért.
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy mikor volt A4-es dizájnváltás? Az én A4-esem 2018 márciusában volt forgalomba helyezve, most néztem az A4-eseket, másmilyenek. Vennem kell egy új autót és most kaptam egy listát, de nem látom, melyik az új style...
Nyilván nem tudhatom a pontos okokat, de a világítás kacsoló ilyen idős korban már gyakran szétkopik. A féknél ha a jeladó és kábelezése rendben van nézd át a féltengely ricnizését, elég ha egy kis darab hiányzik belőle. Rádió potija gondolom szétkopott azért rossz, vannak cégek akik ilyesmivel foglalkoznak pl. https://pixelfix.hu/
Úgy alakult, hogy gatyába kellene ráznom. Apró, de bosszantó hibái vannak amiben kérném a segítségetek.
A ködlámpa nem kapcsol be hidegben. Márpedig általában hidegben van köd. Hogyha helyzetjelzőre kapcsolom a világítást akkor bekapcsol. Arra gyanakszom, hogy a reflektorral együtt világítást gátló relé állhat be hidegben. Nem tudjátok melyik az?
Vagy hogy mi lehet a gond?
Az ABS beindítás után az első fékezéstől hibát jelez. Ezt az első kerék csapágyának cseréje óta csinálja. A computer jeladó hibát jelez, de már az összes cserélve lett.
A rádió vagy néma, vagy üvegen üvölt.
A rádión és a középső kijelzőn is eltűnnek karakterek.
Sziasztok! Egy 1999-es a4 b5 kulcs programozására lennék kíváncsi .vagyis hogy a csomagtartót hogy lehetne programozni? Mert csak a kulcs elfordításával tudom nyitni (folyamatosan zarva van)
Sziasztok! Segitséget kérnék,2011 2,0cr be cseréltem olajat 3adik napja járok vele és még mindig nemmutatja az olaj szintet! Ilyenkor mit kell kezdeni vele? Az olajcsere intervallumot kinulláztam, válaszotokat elöre köszönöm
Igen, én is olvastam jellemzően külföldi fórumokon kérdéseket ezzel kapcsolatban, de ott is csak lövöldöztek erre arra... Termosztát, vízpumpa stb stb.
Az mit jelent, hogy ismert jelenség? Egy hibátlan autónál is így kell működjön, ennyire nehezen kell melegedjen a motor?
Ismert jelenség. És még szerencséd van hogy 75 C os a vized. :)))
Találkoztam egy leírással ahol egy cső átkötésével megoldották a jelenséget, de mivel nekem benzinesem van állandó 90°C vizzel, így nem érdekelt és továbbléptem.
Lényege az volt hogy talán az egr fűtés csövét cserélték fel valamivel.
Pár hónapja vettünk megbízható forrásból egy itthoni B8.5 A4-es mindössze 57.000 km-rel. (Ismerősé volt, hétvégi autóként volt használva). (2.0-es crtdi 120 LE motorral). Csak a kötezelő szerzvizekre volt szüksége, más hibája eddig a kocsinak nem volt.
Olvastam, hogy ezek az energiatakarékos dizelmotorjai az Audi-nak nagyon lassan melegszenek, de szerintem nem normális a jelenség, amit tapasztalok. A motor ilyen hidegben csak akkor melegszik 90 fokra, ha 90-100 fölötti tempóval 2000+-os fordulatszámon kezdem használni. Aztán ha visszamegyek főútra, városba 50-60-as tempóra, a hőmérséklet visszaesik 75-80 fokra.
Találkozott-e esetleg már valaki hasonló jelenséggel? Az autó teljesen hibakódmentes, semmilyen szenzora nem jelez problémát. Termosztáthiba okozhat ilyen jelenséget? (Hátha van valakinek tapasztalata ilyen téren...).