Hááát végigolvastam a cikket és az ucso mondatok kicsit felhuztak miszerint a Ktm 1 szar!!!Félreértések miatt tényleg sajnálom csorikámat mert király ötlet és nagyon bátor ügybe fogott!Na de egyedül, egy teszteletlen,kiforratlan systémával és érzésem szerint minimális mociszerelési tudással nem lehet ilyen okos végkövetkeztetést irni!Ilyen alapon minden moci szar mert el tud romlani!K
A nekem is eszembe jutó dolgokat az előttem szóló tanult klubtársak már leírták, úgyhogy csak kicsit ötletelek hozzá: gyanítom, ez a motor egy túltárolt darab, amit nemrég vehetett meg. Ha így van és nem sokat ment vele, akkor esetleg lehet ez valami ezzel összefüggő, az állásában tönkremenő kis bizbasz hibája!? KharpeeT is ilyesmit vett és rögtön a benzincsap tömítését és még mittudoménmit kellett cserélni.
A legesleghasznosabb ötletem az lenne, hogy beszéljetek Norbival (Ócsa).
Ami biztos, hogy a csövön tud jönni benzin akkor is, ha a kis csavar el van zárva (nekem pl. most is alapjáraton böfögi ki ott, ami arra utal, hogy az úszó nem zárja el rendesen a benzint). Tehát akár lehet valami olyan gond is, de mondjuk ez csak arra megoldás, hogy miért folyik, nem pedig arra, hogy miért fullad. Szóval ennyi.
Fiúk sajnos bajban van a barátunk. Legyetek szívesek segítsetek neki, ha tudtok! Bemásolom a levelét ide, nem muszáj felhívnotok, én felhívom holnap, csak írjátok le, mi lehet a szar vele!
Szia Zsore!
Sajnos nem az Afrikába tartó kompon ülök, hanem itt Almeriában este egy rohadt kempingben egy bungalóbaól írom ezt az emilt.Ma éjfélkor kompoltam volna át, de a KTM megtréfált "egy kicsit". Segítségre lenne szüksége gyorsan ha mondhatok ilyet szombat este. Képzeld el felpakoltam a gépet, elindultam a kikötőbe és a következő jelenség történt, már másodszor a gép életében. Valami karburálási probléma lehet az ok. Hidegen tökéletes a gép, mikor benzinben dús keverékre van szükség. Ahogy melegszik, először az alapjárat megy el,tehát leáll a motor, később pedig már el sem indul és ha nagy nehezen elindul, ha ráhúzom a gázt rögtön lefullad és irtózatosakat durrog a kipufogó. Aztán már el sem tudom indítani, csak ha lehűlt a motor. Hidegen minden stimmel. Még megemlítem hátha fontos, hopgy állásában zárt benzincsap mellet is folyamatos benzinszag van a gép körül és a karburátor alján lévő leeresztő csövön csöppen a benzin, a benzincsapt ha megnyitom a jelenség nyilván fokozódik. A kis csavart már többször meghúztam, de mintha felljebről jönne a csurgás, csak nem tudom hogy kerül a kis csőbe... Már volt egyszer ez a jelenség, és akkor elvittem a FullGashoz és azt mondát valami kis kosz volt valahol azért volt a jelenség. Utána nem volt, de indulás előtt ugye nem is mentem sokat, csak egy pár kört, és minden rendben volt. Utána egyszer az alapjárat ment el, hogy mindig leállt, de leszedtem a tankot, lehúztam egy-két vezetéket és a karburátor alján lévő nagy csavart lecavartam és a főfúvókát megpiszkáltam, összeraktam csodák csodája semmi gond nem volt és megnyugodtam teszteltem egy 30 kilómétert és semmi. Egészen idáig. A jelenség érdekes módon akkor következett be mindkét alkalommal, mikor rendesen meg volt pakolva a motor, de szerintem ennek semmi köze de leírom mert már lehet hogy képzelődöm. Az első eset után benzinszűrőt is beépítettem, de ez a kosz duma a szerelőtől (mos t kezdtek el KTM-el foglalkozni) csak hanta volt az igazi okra nem jött rá. A gépen MIKUNI karburátor van. Holnap szétszedem, de mivel az "EXPEDÍCIÓ" került alapvetően veszélybe, jól jönne egy kis segítség mert érzem nem nagy a baj, csak a sza ktudás hiányzik hová nyúljak. Ha van az ismeretségedben olyan kolléga a ki az LC4-es Mikuni karburátor tudora, kérlek közvetítsd a problémát és a telefonomat hozzá, hátha közösen az irányításával le tudom a bajt küzdeni. Ha jelentkező akad, felhívom és hátha közösen összehozzuk. Ha így nem megy akkor hétfőn itt keresek helyben egy KTM szervizt, és ha itt sem megy cuccolok és megyek haza. Ma, mikor szakadó esőben a kikötőben toltam fel a KTM-et a futóra, négy spanyol GS ment a komphoz és integettünkl egymásnak. Akkor jutott eszembe, hogy talán rossz motorral jöttem? A BMW olyan amilyen, de ha elindulok haza is hoz.... Elnézést, hogy ilyennel piszkállak de most jól jönne egy kis segítség. A telefonom: 30-820 8329 Ja és még egy apróság, ne legyen publikus a dolog, vannak akik örülnének annak, ha megtudnák a kudarc felé tartok... Előre is köszönöm a segítségedet: Üdv.:Sulyi
Köszi srácok a hozzászólásokat! Amúgy a kocka el van vetve. Emberünk csütörtökön elindult EGYEDÜL TIMBUKTUBA! Nekem ne mondjátok, hogy nem normális...Mindenki szét parázza magát miatta, gyerekek,feleség, stb...Szóval azt mondta, hogy lesznek olyan etapok, ahol 700-800 Km van két tankolási lehetőség között. Muszáj volt megbuggyantani a vasat. Nagyon kemény menet lesz, szorítsunk neki együtt! Elvileg rendszeresen ad majd hírt magáról, az onroad.hu - n követhetőek a fejlemények, de én is belinkelem ide, ha megjelenik vmi. híradás róla. Asszem éppen ma éjjel megy át a kompja Afrikába, holnaptól indul az igazi nagy kaland....
Nekem saját készítésű alu oldaldobozaim (kb 40 l/db) vannak '02 adv-ön és ha megpakolom rendesen nekem is imbolyog, de nem érdekelt. Mondjuk nekem nem volt fennt + 4 db 5 literes kanna. Ismerek futárt akinek a doboz mindig eltörte a leghátsó áthidalást. Esetleg a két hátramenő vas + áthidalása vagy összekötése segíthetne. Ha ilyen hosszú útra mennék biztos megerősíttetném egy hegesztő szakival. Sok szerencsét!!!
Mivel nem tudom, hogy pontosan hány kiló volt az a "sok" így nehéz bármit is mondani. Tény azonban, hogy ezen a motoron van doboztartó, ami szerintem javít a stabilitáson, hiszen plusz merevséget ad a hátuljának. Én mentem úgy Dorcsival, hogy egy kurvanagy hengerzsák volt hátul (alig bírtam cipelni) plusz mi ketten, de semmi ilyesmit nem tapasztaltam. Csak mint Faki is említette, kicsivel stabilabb lett a hátulja, meg könnyebben emelgette az elejét.
Nem nagyon tudok okosat írni, nekem eddig nem tűnt fel ilyen probléma se a mostaninál (2006), se a réginél (2000), de szerintem nem is terheltem extrémen. Utassal+csomaggal sem éreztem hasonlót, inkább még stabilabb volt egy kicsit aszfalton (vagy csak úgy éreztem :-)). Gumisi tett fel aludobozokat és akkor kóválygott neki, de a légellenállásnak tudtuk be, mert ott sem volt valami bazi nagy súly.
Nem akarom lebecsülni a tapasztalatát, de nem ez a gumi tréfálja meg?
Hát ilyesmire már nem nagyon van ideje asszem, de amúgy elég meglepő a dolog számomra. Nem hiszem, hogy egy utas súlyánál több lett volna a plusz súly, és eddig sehol senki nem sírt amiatt tudomásom szerint, hogy milyen pocsékul viselkedik az adventure ha utassal megy az ember. Pl. Xerx biztos sokat tudna erről mesélni, de Faki és más advencsör tulajok véleményét is szívesen meghallgatnám az ügyben. Az ismerősöm gépe utolsó szériás, vagyis a legjobbak közül való, így végképp nem értem a dolgot. Azt remélem, hogy esetleg valami egyedi esetről van szó, és hátha valaki nálam okosabb ( vagy a témában jártasabb ha úgy tetszik ) ad valami jó tippet, hogy mi lehet ennek a fura dolognak az oka...
en ugy tudom a dakar valtozatok mar gyarilag egy erositett segedvazzal jonnek sajnos az LC4-esek közt volt betegseg a segedvaz tores, repedes (duke, sm) lehet az Adv sem kivetel ilyen szempontbol! meg kene erdeklodni kaphato-e vmikent az erosebb kivitel
Sziasztok löcönégyesek! Azért fordulok hozzátok, mert egy kedves ismerősöm most készül egy egyhónapos Afrikai túrára egyedül!!!, és amikor tsztelgette a megpakolt gépét, számomra igen meglepő dolgot tapasztalt. Kiváncsi volnék, Ti találkoztatok-e már ilyesmi tapasztalattal? Nekem is volt ugyanilyen gépem, de ezt sosem vettem észre, bár igaz, hogy sosem volt igazán megbuggyantva...Na szóval idézem őt:
"Egy lényeges észrevétel a kis Adventure-hoz. A hátsó segédváz meglepően gyenge, az első pakolás után a motor szinte vezethetetlen volt, alig tudtam az utcából kimenni úgy nyeklett, csavarodott a hátulja és rángatta az egész gépet. Teljesen át kellet rendeznem a dolgokat és sok mindent itthonhagyni amivel a kockázatot persze növelem de nincs mit tenni. "
Ezt írta, és elég komoly embernek ismerem őt, hogy elhiggyem amit mond... A képen a már csökkentett terhelésű motorja látható, mivel azt mondta, hogy egy rakás motyót kénytelen itthon hagyni az említett ügy miat...
Sziasztok! Van van egy olyan km órám pluszba,mint ami van a motorom,gyári ktmes dobozban... meg van az óra,meg a cucc amire rá kell dugni és abból jön ki 2 kábel..sigma sport 500,excken volt 99ig,meg sxcken,scken 2002ig..ha esetleg valaki keres nálam akad egy 10 papírért,újonnan egy huszas.
Van még 1 lc4 index búrával, 2ezerért, meg van 1 búra nélkül 1 ezresért. Van rendszámtartó is, 3ezer.
A Blue Scorpions és a Pannonia MGTSZ álltal szervezett veteránmotorkerékpár bemutatóra, szépség és ügyességi versenyre.
A BSMC és a Pannonia MGTSZ szeretettel meghív mindenveteránost,és veteránmotorozásfelől érdeklődőt,2008.Április 5.Budapest,XIV.ker.Ötvenhatosok terén(volt felvonulási tér)megrendezésre kerülő veteránmotorkerékpár szépség ésügyességi versenyre.A veteránmotrkerékpár bemutató egy szezonnyító balesetmegelőzési rendezvény szerves része,ahova a rendezők minden motorost várnak ,akik a motorozás szépségei mellett tisztában vannak az abban rejlő veszélyekkel is.Az esemény védnöke:dr.Tóth Gábor r.dandártábornok úr,Budapest Rendőrfőkapitánya Díszvendég:Talmácsi Gábor 2007.Moto GP 125 cc. világbajnoka
A rendezvény 2008.április 5.-én 10 órától 14 óráig tartváltozatos programokkal.A rendezvényt egy nagyszabású motoros felvonulás zárja az Ötvenhatosok terétől a Citadellára.
A veteránmotorosok 9 órától gyűlekeznek a Közlekedési Múzeum elött.Ha van 30 évnél ídősebb motorod akkor megjelenésedre feltétlenül számítunk.
Tisztelettel:Fóti Gyula Pannonia MGTSZ (06 20 3 421 373)
Ez az írás másolható,és tovább küldhető minden jóérzésűmotoros részére,akinek fontos lehet a balesetmegelőzés.
Hali, ajándék áron eladó 2002-es KTM 625 SC Supermoto, szép gyári állapotban, 26ekm-rel. Keihin FCR karbi, SXC kipufogó, kézvédő, vázvédő. Ár: 890eFt. Alku nélkül, már így is röhej. :-( Hitelt tudok intézni. Tel: 20/3508433