Sziasztok,.Még új vagyok ,nem tudom lehet e itt ilyet ,vLenne eg eladó y lancia Dedrám 1.6i.e benzin 92 évj..rendezett papírokkal,müszaki és zöldkártya nincs,és sajnos eleje törött .Nincs szívem a méhtelepre vinni,így inkább eladó LETT.Kerekek nincsenek.06205646315
Sziasztok már 8 éve 1 dedra 2.0 ie boldog tulaja vagyok de most kezdek kiszeretni belöle:) A probléma a fogyasztással adódik nagyon megnött az utóbbi idöben 13 14 litert is képes bhabzsolni és nem értem a miértjét?? Katalizátor lekerült róla 12 pár éve vki azt mondja azért. Vkinek vmi jó ötlet?? Üdv
Eladnám 1992-es Dedrámat 2.0ie fekete metál, digit műszerfal, alcantara belső, elektromos napfénytető (működik), alufelni. Még van rajta pár hónap műszaki (2009.06.27) Most épp bedöglött az indításgátló és nem ad áramot az üzemanyag szivattyúnak. Valamint a vezető oldali ajtó nem nyílik valami nem bírta a fagyot, év eleje óta áll már szegény. Az autó Budapesten van.
Ha valakit érdekel így hívjon.Nem kérek sokat érte ebben az állapotában.
Kis vacak műanyag, de mert repedt, elszivárog a hűtőfolyadék:
Ha valakinek van megoldása - bontott, vagy hasonló, az sem baj, ha nem légtelenítős, megköszönöm a segítséget. Átmérője 15-16 mm, a kiegyenlítőbe csatlakozó vékony tömlős kiágazásé pedig 6-8 közötti lehet, nem akartam lehúzni a sövet, nehogy teljesen letörjem. Köszi!
Köszi a tanácsot gigabursch,megnéztem a fórumot és irtam is.Sajnos még mindig nem boldogulok a problémával,már autovillamossági szerelő is megnézte de azt mondta a digitális müszerfal neki magas.Maradna a csere,ha kapnák valahol.Azért nem adjuk fel.
Esetleh nálad is járt az elektromos ipari Kókány GMK, és valamit átkötött valamivel. ?mondjuk a jeladó mikor már elegendő áramot vesz fel, akkor egyszerűen leoldja a gyújtás kapcsoló felől a főrelét. vagy valami ilyen.
Sajna nálam sokat dolgoztak a fenti szakik.
EGyébként neked is javaslom, hogy gyertek ide át a Lancia topicra, mert itt már régóta és főleg Dedra vonalon már sok-sok okosság született, ill találódott ki.
'92-es Dedrámhoz keresek (már lassan 1 éve ) digitális müszerfalat,mert sajnos 2 ablak nem müködik,az egyik pont a sebesség-mérő.A jeladót már kicseréltettem,de sajnos még mindig csak "0"-val megyek.Járom a bontókat,nézem a hitdetéseket,de kevés a remény. Ha valaki tud ilyet: djtschaby@freemail.hu. Köszi.
Dedra tulajdonosoktól szeretnék segítséget kérni. Nekem egy 91-es évjáratú, 1.6-os Dedrám van. És van vele egy olyan gondom, hogy ha a viz elér egy bizonyos hőfokot, akkor leesik az alapjárat, és lefullad a motor. Ez álltalában akkor fordul elő, ha kereszteződésben, vagy lámpánál megállok. Szerelőnél voltam, alapjárati motort kicserélték. A hiba mégis azóta is fenn áll. Mi lehet a gond ??????
Segítséget szeretnék kérni. Tulajdonosa lettem egy 1.8-as injektoros (motorkód:835A2046) Lancia motornak. Arra igen gyorsan rájöttem, hogy ez egy viszonylag ritka szerkezet és az alkatrészek még ritkábbak hozzá. Érdeklődnék, hogy a 2 literes motor komputere, légtömegmérője, elektronikája, lendkereke stb. jó lehet-e ehhez a motorhoz. Keresnék bontandó motort vagy egy linket ahol a motor robbantott ábrája látható. Előre is köszönöm a segítséget. Sanyi
Sziasztok! kecskemétről irok, 2.0 i.e LX -es tök jo állapotu dedrám van, de kellene nekem, 1 garnitura gyujtáskábel a gyertyákhoz, néha szaggat a motor este sötétben se látom felvillanni aszikrát némelyiknél.,Nem volna baj ha bontott is csak jo állapotu legyen, ,nem átégett,valami reális áron!!! postai utánvétellel is átvexem vagy ha nem tul messze van elmegyek érte. ha valaki tudna segiteni, jolenne. I tt ugyan van olasz bonto, de nincs másik a közelben!! Amugy nem vagyunk oda a gépért, ááááá...... dehogy. A baráti körömben csak 4 van belöle. ))))))
ja, amúgy sziasztok. tóth csaba vagyok, és egy 20vt fiat coupe átépítéséhez keresnék 4x4-es bontandó dedrát vagy deltát, ami alatt a hajtáslánc ép. ha jól tudom, az alváz közös, szóval nagyobb átalakítás nélkül implementálható.
Nagy gáz, ha sok az olaj a karterban? Dedra 2.0 TDS maximum fölött egy centivel .... Elszámoltam magam egy flakonnal. Muszály levenni belőle? Mi baja lehet, ha egy literrel több van benne? Lehet valami baja?
Hali! Meglestem a lengés felfogatását.Ha a kereket leszeded látod a hátsó hidat(gomibakk fogja a kasztnihoz) azon van a gumidugó amit meglátsz a lengés vonalában,azt kiszeded és hosszabb csőkulccsal(17-19) kitekered a csavart(elég mélyen van,de meglátod) azután kiszedheted a lengést.A másik felén hegesztett anya van,ezért nem kell ellentartás. Sok sikert
Még teljesen nem néztem meg,csak amennyire le tudtam most szedni a kereket és odaláttam,meg korábban nagyjából néztem,hogy ha majd kell cserélni mit kell bontani.Na meg a hátulján(is) cseréltem(javítottam) már majdnem mindent,kivéve a lengést.
Na,ilyen problem volt nekem is,még a Prismán is.A dedrám előző tulaj "szak"zseniszerelője úgy csinálta meg a féket,hogy a dugók porvédőjét inkább letépte.Be is állt. Az üléseket hiába szeded ki,mert a hátsó futómű egyben van egy a kasztnira felcsavarozott hídon.Abban van a felső csavar.Enyémen is volt a bal oldalon festék hójag a sárvédőn,és amikor leszedtük,meglepő volt a doblemez látványa.Erre készülj fel.Enyém is 17 éves(volt) Rakok fel képet a doblemez hibályáról.Volt mit csinálni. A sárvédőt leszedve és a rozsdát megütögetve ilyen lett.Aztán megcsináltuk az egész hátulját.
Nem vészes a sárvédő pubertálása, az ív mentén fel van puffadva kicsit a festék, kicsi helyen, 2-3 tízforintosnyi terület. Ebben a tempóban talán, ha 3 év múlva lesz aktuális a javítás. Ami a csillapítót illet, holnap kiveszem a hátsó üléseket és mögé nézek, azt hiszem ott lesz a felső csavar hozzáférhetősége, mert alulról képtelenségnek tűnik. Majd beszámolok róla. Ja, valamit nem említettem, a hátsó fékek problémásak egy idő után, de 6-700 ft-os karmantyúcsere a munkahengerben és megy minden tovább. Volt idő, amikor megszívatott, a szerelő már az egész fékrendszert kicseréltette velem és csak fogott a hátulja ... Akkor nekiálltam magam .... még ő volt mérges, amikor később mondtam neki, hogy kár volt kidobatnia velem több tízezret, mert scak a munkahengerben a karmanytyúk voltak fáradtak, nem húztak vissza, azért maradt befogva a fék (nem kicsit). Azóta körbe karmanytúztam mind a négy munkahengert, nincs is velük semmi gond.
Ez elég megnyugtató!Ha sárvédődet javítod,a hátsó sárvédő kompletten cserélhető.Én az enyémen cseréltem.Vettem ugyanolyan színű sárvédőt és a doblemezt kijavítottuk,lekezeltük és...idáig tökéletes autóm volt. Nézegettem a lengést.A hátsó hídon a felső csavarnál van egy gumi dugó.Azt kiszeded és alatta ott a csavar.Igaz elég mélyen,de lehet ,h csak ellen tartáshoz kell.Másik felét nem néztem.