Féltengely gumiharangot cserélek már 2. alkalommal. Mivel gyárit elég nehéz beszerezni, először Nissan Micra gumiharangját próbáltam ki (fél évet bírt), majd Suzuki gumiharang következett, de már ez is repedezik.
Ti milyet használtok? Tudnátok ajánlani valami jó és megbízható típust, márkát?
Az alábbi kuplungszerkezet -a Bárdi szerint- 1.0 Charade-ba, és 1.0 Hi-Jetbe való. Üzemanyag-függetlenül, tehát mind a dízelbe, mind a benzinesbe smakkol!
Garázs rendrakása közben kezembe akadt egy kuplungszerkezet. Egyszer volt egy Daihatsu kisbuszom (L1000), ahhoz vettem. Nem tudom, melyik Daihatsu típushoz passzol még. A típusszáma: NDS-170 J2106004
Sziasztok! Van egy 1991-es1.0 TD Charade-om.Nagyon szeretem és nem szívesen cserélném le. 1 éve cseréltem benne lengéscsillapítót (utángyártott, a márkája sajnos nem jut az eszembe) és sajnos úgy érzem, újra cserére lenne szükség az elöl. 13 hónap telt el a csere óta és 60 000 Km-t mentem vele azóta. Ez normális, vagy kifogtam valami gyenge vackot, esetleg gyári hibás lehetett a lengéscsillapítóm? Nem nagyon ismerem a lengéscsillapító márkákat. Szóval megköszönném, ha tudna valaki segíteni abban, hogy milyen márkát és honnan érdemes beszerezni megfelelő áron.
Gondolom, semmilyen más típusú autónak sem kompatibilis a lengéscsillapítója a Charadomba. Szuper kocsi, de félelmetes árat kérnek a lengéscsilapítóiért az alkatrész kereskedők.
1évet +1évet voltszerencsém a kormány miatt csak enyit használnom.
De a jóhir : kettőslengőkaros felfüggesztés hátul a hegyi kanyarokhoz
De itt hátul a sárvédök rohadnak+ torony
Beltere szép ha nem vagdosod ösze lécekkel, ülések csere15év után3ajt.ra Alvázvédelem műszakinként14e+5000ként oilcsere Mobil1/castrol Jól pakolható1/3 2/3h.ülés akár síkba-nem swift +betolható +téli jó ajtószig +rongyal tisztitható
Turbó nélkül is megy/átkötés 8e/ 21ps nyomás, hűtés levegőnek s motornak kijárna pláne turbóval felmelegedett HENGERFEJ(+venti+5p.alapjárat) -kuplung -generátor
1.3 álomerős 6l ha eddig se mentél sokat s van +30lóvéd/év
Ja td 100e után 2,7l evett 70 ig start stoppal Amúgy város4l országút+175/80 13' 3,5l s megy bármilyen olajjal '80válság miatt
Sziasztok! Engem az érdekelne, hogy a Daihatsuban ISUZU motor ketyeg e?( gondolok itt a háromhengeres szívódízelre) nekem egy ilyen motorkódú moci kellene: 3kb1pa-020 ah/ja ha tudtok légyszi segítsetek, stoma@rkt.hu címre dobjatok egy mailt.köszönöm további szép napot!
Charade 1.0 TD vásárlásán gondolkodom. mindenki tapasztalata érdekelne, szerelési tanácsok, milyen olaj és alkatrészek használatát szretei, ill ha valaki tud olyat melyet érdemes megvásárolni akkor irányáral együtt szóljatok. előre is köszönöm!
Nekem van egy Diahatsu Charade 1.0D tipusú autóm, evvel járok melózni, mert elég keveset zabál, és a dugóban úgysem lehet száguldozni. Valóban nem egy erőgép, de cserébe olcsó a biztosítás, keveset eszik, kicsi a súlyadó, magyarul nem kerül sokba a fenntartása. A sima szívó dízel 37, a TD 48 lovas. Van róla egy teszt a TotalCAr-on, de egy kicsit el van túlozva. Fogyasztás városban 4-5 liter körül. Végsebesség 110-120, tovább nincs szíve hajtani az embernek. Vigyázni kell (mint minden dízelre), hogy hidegen nem told neki, mert gátrepedéses lesz! Nekem télen -18°C-ban is pöccre indult, bár a motor tényleg jó állapotban van. A kormány egy kicsit nehéz ahhoz képest, hogy az autó 800 kg körüli. Váltója rendben, könnyen kapcsolható pontos 5 sebességes. Fékek rendben. Van benne fordulatszámmérő, meg zöld digitális óra :-) Én napi 100km megyek vele, városban (Szentendre-Érd). Megszokható, de hegyvidéki utakra a sima D nem ajánlott :-o
Az enyémnek egy baja van, hogy ha sokáig áll orral felfelé lejtőn és kevés nafta van benne, akkor visszaejti egy fél nap alatt a gázolajat a tankig, és mikor indítod, akkor félóráig kell köszörülni, mire az adagoló felszívja. Már megvettem hozzá egy visszacsapószelepet, csak bele kéne rakni :-)
hi all!!
engem is érdekelne ez az autó!!!olvastam már róla jót is + rosszat is.de azért akinek volt vagy van ilyen kocsija az leirhatná tapasztalatait.elöre is thx!!!
kb ezekre a kérdésekre lenénk kiváncsiak mi (legalábbis én) is
csak hát nem hogy td tulaj de sima charade tulaj se téved erre, vagy olyan aki ismerei ezeket a verdákat :(
én eddig csak 1.3 as gtit láttam,turbo nélkülit közelebről
egész pofás volt, és jol is ment
ha jol tudom azokban PGM-Efi? rendszer van de lehet tévedek,(laikusoknak sima hengerenkénti inyektor)
az én okfejtésemel arra jutottam hogy az ijen törpe turbos motoroknak a leggyengébb láncszeme maga a turbo lehet, és a fő alaktrészek, a nagy fordulat,és terhelés miatt.
remélem lesz aki rámcáfol :)
Me mintha én nem tudnám :P
Csak nem értem hogy mire fel a felháborodás vagy mi ha más márkák más típusainak is van külön topic,és nem csak simán a márkának van topicja.
Wagon r+ fun club peugeot 205,309,405,307 stb topicok, ok van olyan is aho laz egész márkának egy topicja van lásd alfa romeo:)
De mielöt itt totál szét off oljuk a dolgot
végre hozzá szolhatna egy Daihatsu CHARADE TD tulaj vagy volt tulaj is:)
engem érdekelnének a tapasztalatok nyügök örömök
és most már az okot is elárulom, lehet kibövül a család egy kocsival, viszont csakis 1000ccm alati jöhet szóba, viszont nálunk a banzines nem van szeretve,erősen dizel pártiak vagyunk ;) söt erősen psa dizel pártiak dehát psa nem gyárt ilyen kicsi dizelt :( söt eddig csak ezt az egy kocsit találtam ami elfogadható árban/korban van és megfelel a 2 kritériumnak,1000 alatt és dizel :)
Szóval most már igazán halhatnánk valamit magárol a kocsirol is :)
Nem :)
BMW E36-os az magába foglalja az összes 3-as BMW-t, amelyet '91-től majd tíz éven át gyártottak.
205 GTi meg egy klasszikus autó, és egész sok van belőle még manapság is.